Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Secretaresse Roombeek Aveleijn, Roombeek

Aveleijn - Enschede - 22-09-2022 Naar vacature  

  • Secretaresse locatie Roombeek

Secretaresse locatie Roombeek

Kenmerken

Type
Vacature
Locatie
Aveleijn, Roombeek in Enschede
Werkveld
Gehandicaptenzorg
Opleidingsniveau
Niveau 4
Arbeidstijd
Part time
Aantal uren
vanaf 20 tot 24 uur
Arbeidsovereenkomst
bepaalde tijd, voor de duur van 1 jaar, mogelijkheden voor vast dienstverband
Informatie verkrijgen bij
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Rob Boer via r.boer@aveleijn.nl
Publicatiedatum
22-09-2022
Reageer voor
30-09-2022
Ingangsdatum
01-11-2022

Meer weten over deze vacature?


Neem contact op met:

Kim Castilla-Rouwendal

Recruiter
[javascript protected email address]
Ben jij een organisatietalent en vind jij het een uitdaging om te zorgen voor het secretariaat? Ben je een deskundige achtervang voor onze rooster-planning?

Ben jij daadkrachtig, nauwkeurig en kun jij prioriteiten stellen?
Voor de locatie Roombeek in Enschede zoeken wij een

Secretaresse (m/v)

(20 - 24 uur per week)

Waar ga je werken?

Roombeek is een woonlocatie waar cliënten 24 uur per dag een beroep op ondersteuning kunnen doen. Cliënten wonen in een eigen appartement of in aangepaste eengezinswoning.

De doelgroep is zeer divers, zowel in leeftijd (18+) als in achtergronden. De begeleidingsaspecten variëren van o.a. ondersteuning in de huishouding, bij financiën, gezondheid en psychosociale aspecten en vaak is het een combinatie van deze aspecten.

Begeleiding wordt geboden bij de cliënten thuis en vanuit de inloophuizen waar elke dag gezamenlijk gegeten wordt.

Wat ga je doen?

Als secretarieel medewerker verricht je diverse uitvoerende secretariële en administratieve werkzaamheden ter ondersteuning van de manager en de locatie. In deze functie op de Roombeek ben je tevens achtervang voor onze twee roosteraars.

Secretariële ondersteuning
  • Behandelt diverse telefoongesprekken
  • Beheert en bewaakt de agenda van de manager van het cluster
  • Plant in dat verband zelfstandig gesprekken, zowel met interne als externe contacten
  • Verzorgt in- en uitgaande standaard correspondentie, stelt eenvoudige correspondentie zelfstandig op
  • Bereidt vergaderingen voor en draagt zorg voor de verslaglegging
  • Ontvangt bezoekers en verwijst deze door
  • Draagt zorg voor archivering
Administratieve werkzaamheden
  • Verzorgt de mutaties t.b.v. de cliëntenadministratie
  • Controleert indicatielijst op herindicaties
  • Verzorgt mutaties t.b.v. de personeelsadministratie
  • Verzorgt mutaties van het dagrooster in het roostersysteem
  • Werkt aan de hand van gegevens rapporten en overzichten uit
  • Verzorgt en controleert de debet- en creditfacturen en verwerkt de declaratiestukken
  • Verzorgt inkoop- en verkoopfacturen
  • Regelt facilitaire zaken, zoals onderhoudswerkzaamheden

Wat vragen wij van je?

  • Je beschikt over een MBO-diploma (niveau 4), bij voorkeur secretariële richting
Je komt ook in aanmerking met een agogische achtergrond met je aantoonbare affiniteit met secretarieel werk kan overleggen + bereidheid hebt tot bijleren

  • Je bent digitaal vaardig en hebt aantoonbare kennis van Microsoft Office en het roosterprogramma InPlanning
  • Je bent geduldig, ordelijk, integer en betrouwbaar in verband met vertrouwelijkheid van gegevens
  • Je kan snel schakelen, bent communicatief vaardig en kan knopen doorhakken

Wat bieden wij jou?

Je gaat werken in een waarden gedreven en financieel gezonde organisatie waar goed werkgeverschap hoog op de agenda staat. Aveleijn behoort tot “de beste werkgevers”!

Wij zetten jou als medewerker centraal en bieden daarom het volgende:
  • Een baan in een uitdagende werkomgeving
  • Diverse ontwikkelingsmogelijkheden
  • Arbeidsvoorwaarden conform de CAO Gehandicaptenzorg.
De functie is ingedeeld in functiegroep 35 (maximaal € 009,- bij een 36-urige werkweek) en de salariëring is afhankelijk van je achtergrond en werkervaring

  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals collectieve ziektekostenverzekering, het meerkeuzesysteem en een eindejaarsuitkering van 8,33%

Ben je geïnteresseerd in deze afwisselende functie en wil je reageren?

Laat het ons weten door te reageren op deze vacature via Zorgselect. Graag zien we je cv en motivatie uiterlijk 30 september 2022 tegemoet.
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Rob Boer via r.boer@aveleijn.nl. De vacature wordt gelijktijdig in- als extern uitgezet. Interne kandidaten hebben voorrang. Het opvragen van referenties maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure

De sollicitatiegesprekken vinden plaats in de week van 3 oktober a.s

Meer weten over de vacature?

Wil je graag meer informatie over de functie? Hiervoor kun je contact opnemen met
meer...



Meer vacatures van Aveleijn