Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Medewerker ICT Servicedesk

Esdégé Reigersdaal - Heerhugowaard - 19-01-2022 Naar vacature  

Wegens uitbreiding van de diensten zijn we op zoek naar een medewerker ICT servicedesk voor 24-36 uur per week.
Regio
Noord-Kennemerland
Dienstverlening
Overige
Uren
17-24 uur, 25-32 uur, 33-36 uur
Dienstverband
Vast contract (mogelijk)

Algemene informatie afdeling

De afdeling ICT verzorgt het beheer van de gehele ICT omgeving. Zo ondersteunen we meer dan 3000 gebruikers op ruim 120 locaties in de kop van Noord Holland. Binnen de afdeling ICT is de servicedesk het eerste aanspreekpunt voor zowel de ICT omgeving als de applicatie ECD (Elektronisch Cliënten Dossier). Daarnaast hebben we voor de complexere ICT vraagstukken de ICT systeem- en netwerkbeheerders (2e lijn) en voor de ECD meldingen de 2e lijn ECD functioneel applicatiebeheer. Daarbij maken we ook gebruik van leveranciers.

Functie-informatie

Als medewerker ICT Servicedesk ben je het eerste aanspreekpunt binnen de organisatie op het gebied van ICT en het ECD. Je houdt je bezig met specifieke servicedesk activiteiten waarbij je verantwoordelijk bent voor het aannemen, registreren, bewaken en het oplossen van meldingen en het zorgdragen voor een correcte terugkoppeling. Met een beknopte analyse speel je sommige incidenten door naar de tweede lijn. Tevens draag je zorg voor het applicatiebeheer van het ECD en aanverwante systemen.

Functie-eisen

Je hebt veel affiniteit met de zorg en bent vertrouwd met de systemen waarmee gewerkt wordt: Citrix-omgeving, MS-Office, Exchange Server, Workspace Manager en veel gebruikte applicaties zoals het ECD. Ook heb je affiniteit met de gebruikte devices als tablets en smartphones. Je kunt goed zelfstandig werken en sluit je makkelijk aan in het team. Je bent bereid te leren en je kennis te delen met collega's, daarbij ben je communicatief- en computervaardig. Voor deze functie is het belangrijk dat je analytisch sterk bent, initiatief neemt en meedenkt in de verdere ontwikkeling van de functie-inhoud, de taken en verantwoordelijkheden. Je kunt goed onder tijdsdruk werken en bent verder in staat je eigen werkzaamheden te plannen. Je zorgt samen met je collega's voor een continue bezetting van de servicedesk op alle werkdagen van acht uur tot half zes, waarbij je elkaar makkelijk en flexibel kunt vervangen. Ervaring met Topdesk en kennis van ITIL is een pré.

Een stand-by dienst gaat in de nabije toekomst behoren tot de werkzaamheden.

Arbeidsvoorwaarden

De CAO Gehandicaptenzorg is op de functie van toepassing. Het salaris bedraagt min € 1.920,- en max. € 2.853,- bruto per maand (FWG 35) bij een fulltime dienstverband. Inschaling is afhankelijk van relevante werkervaring.

De aanstelling vindt plaats voor de duur van 1 jaar. Bij gebleken geschiktheid kan het dienstverband worden omgezet in onbepaalde tijd.
De vacature wordt tegelijkertijd intern en extern gepubliceerd. Bij gelijke geschiktheid komen interne kandidaten, met name re-integratiekandidaten en boventallige medewerkers, met voorrang in aanmerking.

meer...



Meer vacatures van Esdégé Reigersdaal