Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Cultuur Ondernemen Facilitair en Administratief Ondersteuner

Zie onze - via Culturele - Amsterdam - 24-04-2024 Naar vacature  

Cultuur+Ondernemen

in

Amsterdam

zoekt een

Facilitair en Administratief Ondersteuner

voor

28 tot 32 uur per week


| Vacature voor een Betaalde functie, Parttime | Sluitingsdatum:

04-05-2024

Houd je ervan om de zaken goed te regelen en dat daardoor alles op rolletjes loopt? Dat jij ervoor zorgt dat mensen zich welkom voelen? Krijg je energie van een baan waar geen dag hetzelfde is? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wie zijn wij?

Cultuur+Ondernemen ondersteunt kunstenaars, creatieven en culturele organisaties in hun ondernemerschap met kennis en leningen. Wij zijn een informele organisatie met ongeveer 30 medewerkers. We werken hard, delen lief en leed, en ook successen worden gevierd. We willen dat onze producten en diensten voor iedereen toegankelijk zijn. En we vinden het belangrijk om een werkomgeving te bieden waar iedereen zichzelf kan zijn.

Facilitair & Administratief Ondersteuner (x/m/v)

28 tot 32 uur per week

Hoe ziet jouw functie eruit?

Als facilitair en administratief ondersteuner is geen dag hetzelfde. Je werkt zelfstandig en je bent veel in contact met klanten, leveranciers en collega’s. Je zorgt ervoor dat mensen zich welkom voelen, dat bijeenkomsten soepel lopen en dat de praktische zaken op het gebied van huisvesting en faciliteiten goed geregeld zijn zodat collega’s hun werk goed kunnen doen. Deze rol is een dubbelfunctie omdat je daarnaast ook administratief werk doet. Je houdt bijvoorbeeld in ons klantsysteem de deelnemerslijsten van bijeenkomsten bij en beantwoordt per mail praktische vragen van mensen die ons bellen.

Als onderdeel van deze functie ben je ook de coördinator van de bedrijfshulpverlening (bhv). Dat betekent dat je handelt als er een noodsituatie is. Om je kennis bij te houden volg je elk jaar een bhv-training.

Je bent vier dagen per week bij ons op kantoor in het centrum van Amsterdam werkzaam. Je werkt in een klein ondersteuningsteam waar in totaal 4 mensen onderdeel van uitmaken (HR, IT en Financiën).

Wat breng je mee?

  • Met jouw goede communicatieve vaardigheden ben jij aan de telefoon een belangrijk gezicht van onze organisatie. Je verwelkomt klanten, deelnemers van bijeenkomsten en leveranciers op een professionele en vriendelijke manier. Je voorziet trainers en deelnemers mondeling of schriftelijk met informatie over bijeenkomsten en stelt ze op de hoogte als er wijzigingen zijn.
  • Door jouw oplossingsgerichte houding sta je altijd klaar om technische en andere praktische vragen op te lossen zodat mensen goed hun werk kunnen blijven doen. Je denkt vooruit en als je de oplossing niet weet, zoek je het uit of schakel je hulp in. Bijvoorbeeld als bij een bijeenkomst het scherm niet werkt of de printer of de koffiemachine het niet doet, dan trekken mensen bij jou aan de bel.
  • Je werkt met ons klantsysteem waarin je bijvoorbeeld bestellingen verwerkt en deelnemers van bijeenkomsten invoert. Ook beheer je de voorraad kantoor- en kantine-artikelen, het archief en je eigen kasboek. Door jouw nauwkeurige werkwijze zorg je ervoor dat deze informatie accuraat wordt verwerkt en altijd op orde is.
  • Voor bijeenkomsten richt je de vergaderruimte in en regel je dat wat nodig is, zoals bijvoorbeeld kantoorbenodigdheden, koffie/thee, lunch of borrel. Dat betekent dat je kijkt wat er nodig is voor een bijeenkomst en ervoor zorgt dat het aanwezig is. Door jouw organisatorische vaardigheden behoud je makkelijk het overzicht waardoor je in staat bent alles wat er voor een bijeenkomst nodig is op tijd te kunnen regelen.

Wat bieden wij jou?

  • Een functie voor 28 tot 32 uur per week. Een afwisselende, brede functie met ruimte voor eigen ideeën. Of je nu een maand of een aantal jaar bij ons werkt, we zijn benieuwd naar jouw input.
  • In eerste instantie een jaarcontract. Als de samenwerking wederzijds goed bevalt, is er mogelijkheid tot verlenging.
  • Naar aanleiding van jouw (werk)ervaring een salaris van € 2.796, – tot € 3.619, – bruto fulltime.
  • Voldoende mogelijkheid om vrij te nemen met jaarlijks 200 uur vakantie en 96 uur adv (op basis van een contract van 40 uur). Voor de feestdagen kennen we je een aantal uur toe zodat je vrij kan nemen op de voor jou belangrijke feestdagen.
  • Deelname aan een pensioenregeling waar op dit moment de premie voor werknemers 6% bedraagt.
  • Een plek in een organisatie met aandacht voor jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling. Er is ruimte voor het volgen van cursussen of coaching.
  • Een fijne kantoorplek met veel trappen in hartje Amsterdam.

Hoe kun je reageren?

Een werkomgeving waar iedereen zichzelf kan zijn, is belangrijk voor ons. Dat is ook de reden waarom we ons best doen om zo objectief mogelijk te werven en te selecteren. Hierdoor willen we ervoor zorgen dat iedere kandidaat in de sollicitatieprocedure gelijke kansen krijgt.

Daarom vragen we jou niet om een cv en een sollicitatiebrief. In plaats daarvan stellen we alle kandidaten dezelfde vragen, waarmee we zicht krijgen op de mate waarin je aan de functie-eisen voldoet. Besteed voldoende aandacht aan de beantwoording van de vragen. Dit is de enige informatie waar we je in de eerste ronde op beoordelen. We vragen je om in je reactie alleen je naam, telefoonnummer en e-mailadres te vermelden. Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor HR.

Voor meer informatie over de functie of de procedure kun je contact opnemen met Erica Bakker (HR) 020-530 59 51 (maandag/dinsdag/donderdag/vrijdag tussen 9.00 – 16.00 uur), via de mail via

.

Wil je reageren?

Als je interesse hebt in de functie, beantwoord dan de volgende 3 vragen in maximaal 150 woorden per vraag. Beschrijf in je eigen woorden kort de situatie, wat je gedaan hebt en wat het resultaat daarvan was. Stuur je antwoorden uiterlijk 4 mei naar erica@cultuur-ondernemen.nl en vermeld daarbij je naam en telefoonnummer.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Zie onze