Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Management Assistent
Ben jij de Management Assistent die wij zoeken?
In verband met verdere professionalisering van onze organisatie zijn wij op zoek naar een proactieve en servicegerichte:
Management Assistent
voor 32 uur per week,
PGZ heeft diverse kantoorlocaties in Limburg en Noord-Oost Brabant. Het hoofdkantoor van PGZ bevindt zich in Nederweert. De werklocatie is in onderling overleg.Je verleent secretariële ondersteuning aan de leden van de directie, het Management Team en de leidinggevenden binnen de organisatie en je voert organisatorische werkzaamheden uit.
Wat ga je doen?
- Je fungeert als tussenpersoon voor de (telefonische) bereikbaarheid van de directie, MT-leden en teamleiders, voor in- en externe contacten.
- Je verricht uiteenlopende administratieve werkzaamheden ter ondersteuning van de directie, MT-leden en teamleiders.
- Je beheert hun agenda en maakt benodigde afspraken.
- Je verzorgt correspondentie en stelt conceptteksten op voor communicatiedocumenten en (beleids)notities.
- Je houdt het (digitaal) archief op orde.
- Je bereidt vergaderingen voor (opstellen agenda, verzamelen vergaderstukken), notuleert deze en draagt zorg voor de uitwerking van de notulen.
- Je coördineert en bewaakt de voortgang van gemaakte (proces)afspraken en in behandeling zijnde (beleids)stukken.
- Je genereert management informatie.
Wie ben jij?
- Je bezit over kennis op het niveau van een mbo-4 opleiding tot directiesecretaresse, aangevuld met enkele jaren werkervaring in een soortgelijke functie.
- Je bent servicegericht, proactief, zelfstandig en initiatiefrijk in de planning en uitvoering van je werkzaamheden.
- Je bezit professionele communicatieve uitdrukkingsvaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
Wat bieden wij jou?
- een deskundig team dat intensief en met een open blik samenwerkt;
- korte lijnen tussen de verschillende disciplines. We maken vaak gebruik van elkaars expertise en reageren zo nodig snel op veranderingen;
- ruimte voor persoonlijke groei;
- een werkomgeving waarin we altijd benieuwd zijn naar de laatste ontwikkelingen binnen ons vakgebied;
- De functie is ingedeeld in fwg 45 van de CAO-GGZ (max € 3.396,- op basis van een 36-urige werkweek)
- Je start met een tijdelijke arbeidsovereenkomst van 12 maanden
- Bij gebleken geschiktheid en een ongewijzigde bedrijfseconomische situatie bestaat hierna de mogelijkheid tot een vaste aanstelling
Wie zijn wij?
PGZ is dé specialist in autisme in de regio Limburg en Noord-Brabant. Wij zijn gespecialiseerd in de begeleiding en behandeling van kinderen, jongeren en volwassenen met (een vorm van) autisme. Dat doen we al heel lang, met hart voor alles wat hierbij komt kijken.We bieden ook behandeling en begeleiding bij andere problemen. Bijvoorbeeld stemmings– of angstklachten, AD(H)D of een lichte verstandelijke beperking.
Ons belangrijkste inzicht: elk mens is uniek en heeft dus een unieke begeleiding en/of behandeling nodig. Jezelf kunnen zijn en ontwikkelen is belangrijk vinden wij. En dat geldt zeker ook voor de mensen die bij ons werken.
Voor meer informatie over onze organisatie en de verschillende zorgonderdelen kun je kijken op de website:
.
PGZ, onderdeel van Orpea Group, is de laatste jaren sterk in ontwikkeling en uitgegroeid tot een dynamische organisatie met ongeveer 220 werknemers.
meer...
Meer vacatures van Pgz