Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Medewerker Customer Support Duits-Nederlands
- Reference code: 77295
- Zwaagdijk-oost, Perenmarkt 15
Medewerker Customer Support Duits-Nederlands
Afstandcalculator
Sluit
Afstand calculator
Deze locatie is ongeveer
(hemelsbreed) bij jou vandaan.Sluit
Medewerker Customer Support Duits-Nederlands
(Parttime, 24 - 38 uur)In deze functie ben je het eerste aanspreekpunt voor vragen van klanten. Door jouw klantgerichte manier van communiceren draag je bij aan dat waar het bij Action om gaat: klanten blij maken!
Dit zijn jouw dagelijkse “Actions”
Binnen deze rol ben je onderdeel van de afdeling Service & Customer Support. Op deze bruisende afdeling komen alle vragen binnen van klanten van Action, maar ook van bijvoorbeeld leveranciers en transporteurs. Vragen kunnen binnenkomen via telefoon, e-mail en social media. Met een luisterend oor en een klantgerichte houding zorg je voor efficiënte en goede oplossingen. Je krijgt energie van andere mensen helpen en bent geduldig. Binnen de klantenservice ben je het visitekaartje van Action en ben je daarnaast veel in contact met andere afdelingen om samen een zo goed mogelijke oplossing te vinden.Wanneer je Action en de klanten goed kent kun je je meer gaan richten op specifieke expertises binnen de afdeling, zoals webcare. Op de afdeling komen vragen van klanten vanuit Nederland, Duitsland, Polen, Oostenrijk, België en Italië binnen. Je bent uitstekend in de Duitse en Nederlandse taal en bent flexibel beschikbaar tussen 8:00 en 18:00 uur. Ook ben je bereid om een keer in de drie maanden back-up te zijn voor de zaterdagploeg. Gedurende de dag wissel je af tussen het beantwoorden van vragen per telefoon en per e-mail.
Dit wordt jouw team
Het Customer Support team is een energiek en actief team wat blij wordt van het helpen van klanten. Met een team van ongeveer 20 personen maken we ons sterk voor de beste klantbeleving en zorgen we ervoor dat de klant met een zo goed mogelijk gevoel de telefoon weer ophangt. Voor vragen kun je altijd bij een van de collega’s terecht, ook houden we van gezelligheid en een praatje! Samen maken we ons sterk om de klant een zo goed mogelijke Action beleving te geven.Dit ben jij
Klantgericht en hulpverlenend zijn zit in jouw natuur. Ook ben je communicatief sterk en weet je helder jouw boodschap naar de klant over te brengen. Daarnaast is het belangrijk dat je nauwkeurig en gestructureerd werkt. Verder is een empathische maar ook kritische houding met een hoog kostenbewustzijn belangrijk. Je bent gewend met computers te werken en hebt snel verschillende softwaresystemen onder de knie.En verder:
- Minimaal MBO werk- en denkniveau
- Ervaring met klantenservice/servicedesk is een pré
- Goede beheersing van de Duitse taal
- Redelijke beheersing van Engels
Wat we bieden
Arbeidsvoorwaarden- Marktconform salaris o.b.v. een 38-urige werkweek;
- 15% personeelskorting op je aankopen bij Action;
- Uitgebreid aanbod aan opleidingen en trainingen bij onze eigen Action Academy;
- Een baan bij een dynamische, internationale organisatie met volop ruimte om door te groeien;
- Werken in een bruisend en leuk team.
Meer vacatures van Action