Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Management Assistent

Pienk - Geldrop - 04-03-2021 Naar vacature  

Functie omschrijving Management Assistent

Word jij blij van een baan waarin je zelfstandig kunt werken, veel moet schakelen en je in brede zin ondersteunend bent? Dan ben jij wellicht de
Management Assistent
die wij zoeken!
Voor Bioprojet Benelux is Pienk op zoek naar een Management Assistent die de General Manager gaat ondersteunen. Een rol waarin je in hoge mate zelfstandig werkt, een breed takenpakket hebt en het belangrijk is dat je accuraat werkt en kunt schakelen tussen diverse landen binnen de Benelux en hun regelgeving!

Tot jouw taken en verantwoordelijkheden vallen o.a. de volgende zaken:
  • Eerste aanspreekpunt voor het kantoor (zowel het ontvangen van gasten als telefonisch aanspreekpunt);
  • Het verwerken en bijhouden van zaken in de personeelsadministratie zoals verlof- en verzuimdagen, ondersteunen in de administratie van het leasewagenpark e.d.;
  • Administratief verwerken van offertes en rekeningen;
  • Ondersteuning bij lopende projecten zoals het bijhouden van het klantenbestand, organiseren van adviesraden, cyclus vergaderingen;
  • Bijhouden en verwerken van correspondentie zowel in het Nederlands als in het Engels (van het bijhouden van de mail tot het inschakelen van koeriers);
  • Ondersteunen bij het bijhouden van bestellingen en voorraadbeheer.
In deze functie neem je proactief werk uit handen, heb je korte lijnen met de buitendienst in Nederland en België, en ben je in staat zelfstandig en accuraat te werken!

Functie eisen Management Assistent (kantoor Benelux)

Als Management Assistent heb je een veelzijdige baan, waarin verantwoordelijkheidsgevoel en accuratesse van groot belang zijn. Je bent zelfstandig, proactief en communicatief vaardig in de omgang met collega's van andere nationaliteiten.

Wat wordt er van je gevraagd?
  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in een ondersteunende secretariële functie als bij voorbeeld Management Assistent in een commerciële organisatie;
  • Je bent in het bezit van een afgeronde HBO-opleiding;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal (screening hierop is onderdeel van de procedure);
  • Beheersing van de Franse taal is een pré;
  • Je kunt goed overweg met Microsoft Office (Excel, Word en Powerpoint en Outlook);
  • Je bent contactueel sterk, hebt een proactieve werkhouding, kan zelfstandig werken in een rustige omgeving en je hebt oog voor detail;
  • Je bent 32 tot 40 uur per week beschikbaar.
meer...



Meer vacatures van Pienk