Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Medior Inkoper AV

Pci - Haaksbergen - 25-10-2021 Naar vacature  

Parttime/Fulltime (32-39 uur)

Over PCI:

PCI AV staat wereldwijd bekend om het creëren, beheren, transporteren en visualiseren van beeld en geluid. Dan doen we door de verkoop, installatie én service van betrouwbare en hoogwaardige audiovisuele oplossingen, voor zowel de publieke als voor de zakelijke markt. PCI AV speelt voortdurend in op alle ontwikkelingen, nieuwe klantwensen en innovaties.

PCI AV is onderdeel van PCI Nederland. PCI helpt organisaties met IT en kijkt daarbij naar de complete werkomgeving. Want met een sterke IT-infrastructuur bouw je de basis voor de ideale werkomgeving voor iedereen. Denk bijvoorbeeld aan alle verbindingen met devices die je gebruikt om te kunnen werken. Zoals een beeldscherm in de vergaderruimte die je gebruikt voor een Teams-meeting of het delen van bestanden via je laptop. Maar ook het informatiescherm bij de ingang van een winkel of kantoor of de printer waar je veilig mee wilt printen en de faciliteiten daar omheen zoals een ergonomische werkplek en altijd papier voor de printer. PCI zorgt dat dit voor iedere medewerker, iedere dag op de beste manier werkt.

Dit ben jij:

Je bent is verantwoordelijk voor alle inkoopactiviteiten, zoals bijvoorbeeld het inkopen van producten of diensten, maar ook het bewaken van bestellingen en de controle op de naleving van de contractcondities.

Als medior AV inkoper verzorg je naast de administratieve afhandeling van het inkoopproces, ook de interne klanten en externe contacten (leveranciers) over de operationele zaken. Je controleert of de leveranciers afspraken nakomen en escaleert indien noodzakelijk. Je bent altijd op zoek naar verbetering van het proces, je denkt in mogelijkheden, gebruikt je commerciële instelling en je bent iemand die graag zaken fixt en successen boekt. Altijd een stap vooruit denken is voor jou een vanzelfsprekendheid en je krijgt energie van samen successen en verbeteringen realiseren.

De Functie-eisen

  • MBO/HBO werk-denkniveau en in het bezit van NEVI I of een vergelijkbare functie-specifieke opleiding (NEVI 2 is een pré)
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie
  • Aantoonbare kennis van product related inkopen, bij voorkeur in de audio/visuele branche
  • Aantoonbare kennis met het purchase to pay proces
  • Goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift in de Nederlandse en de Engelse taal.

Dit ga je doen:

In samenwerking met de category manager organiseer en geef je uitvoering aan het (operationele) inkoopproces binnen de gestelde kaders. Daarnaast ben je het aanspreekpunten voor je collega’s en de leverancier. Uiteraard ben je degenen die volledig op de hoogte is over de actuele status en houdt betrokkenen op de hoogte over de voortgang.

Daarnaast ben je constant op zoek naar de beste leveranciers voor PCI en zorg je dat je goede relaties onderhoud met de bestaande leveranciers en partners.

De kerntaken

  • Je voert prijsonderhandelingen waar mogelijk om betere afspraken te verkrijgen;
  • Het verzorgen van de administratieve opvolging van de inkoopactiviteiten (‘purchase to pay’);
  • Het verzorgen van de logistieke planning en afhandeling van ingekochte producten;
  • Het bewaken van contracten met leveranciers voor de ingekochte diensten;
  • Aanspreekpunt voor de interne klanten;
  • Uitvoeren van correct contractbeheer.

Dit zijn je directe collega's:

Je komt te werken in een ambitieus team van zelfstandige professionals, die net als jij op hun vrijheid zijn gesteld, maar die ook altijd voor je klaar staan om je te helpen. Wij geloven dat ‘samen’tot de beste resultaten leidt voor iedereen! Inzichten die we opdoen delen we met elkaar en successen vieren we samen.

Wat hebben wij jou te bieden?

PCI Nederland biedt je de mogelijkheid om je carrière te lanceren in een informele werkomgeving waar het nemen van initiatief en verantwoordelijkheid niet alleen wordt gewaardeerd, maar zelfs een vereiste is. Je komt te werken bij een ambitieuze groeiende onderneming, die opereert in de voorhoede van zakelijke innovatie.

  • Een goed salaris met 8% vakantiegeld o.b.v. 39 uur per week;
  • Bij goed functioneren zicht op een vast dienstverband;
  • Pensioenregeling met 50% werkgeversbijdrage;
  • Reiskostenvergoeding van 0,19ct per kilometer;
  • 25 vakantiedagen met de mogelijkheid er 4 extra dagen bij te verdienen;
  • Een breed palet (en budget) aan opleidingsmogelijkheden;
  • Een gezellige vrijdagmiddagborrel;
  • Regelmatig team- en bedrijfsuitjes.

Vragen over deze functie?

Is deze functie iets voor jou? Reageer dan snel via onderstaande button en stuur ons jouw sollicitatie. Een assessment kan onderdeel uitmaken van de selectieprocedure. Heb je vragen? Mail dan even naar Divya.Adriaanse@pcinederland.nl.

meer...



Meer vacatures van Pci