Inloggen - Registreer  

Serviceplanner medewerker binnendienst

Kersten Hulpmiddelen - Roermond - 13-04-2024 Naar vacature  

zo spoedig mogelijk

Locatie:

Roermond

Uren:

32- 40 uur per week ( 4 a 5 dagen per week)

Deel dit verhaal:
Bij Kersten Hulpmiddelen draait het om mensen. We zijn continu in beweging en volop aan het groeien. Vanuit deze vestiging ontzorgen wij gemeenten door middel van opslag, levering, onderhoud, reparatie en keuringen van cliënt gebonden hulpmiddelen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan rolstoelen, aangepaste fietsen, douchestoelen.

Wat ga je doen?

  • Je verzorgt de dagelijkse planning voor onze adviseurs & monteurs die op weg zijn naar klanten voor advies over het in te zetten hulpmiddel of naar klanten waarbij het hulpmiddel aangepast of gerepareerd dient te worden.
  • Je neemt de telefoon aan om aanvragen en reparaties voor medische hulpmiddelen in behandeling te nemen en vragen van klanten te beantwoorden.
  • Je coördineert en bereid servicewerkzaamheden voor zodat onze monteurs en logistiek medewerkers advies de benodigde onderdelen hebben om hun werkzaamheden direct goed en volledig uit te voeren.
  • Door jouw administratieve en communicatieve vaardigheden kunnen zowel onze klanten als adviseurs & monteurs rekenen op een topondersteuning!

Je beschikt over de volgende eigenschappen

  • Je bent klantgericht, maar neemt de belangen van onze organisatie altijd in ogenschouw;
  • Jij weet als geen ander onze klanten snel en vlot te helpen, waarbij je kwaliteit levert en verwachtingen goed weet te managen;
  • Administratief ben jij sterk, je weet goed het overzicht te bewaren en schakelt snel tussen verschillende werkzaamheden;
  • Heb je ervaring met of ideeën over het verbeteren van processen, dan zit je bij ons goed.

Dit breng je mee aan kennis en ervaring

  • Afgeronde Mbo-opleiding in administratieve of logistieke richting (minimaal op MBO-3 niveau).
  • Je beschikt over minimaal een jaar werkervaring waarin dienstverlening of planning een essentieel onderdeel was van je takenpakket. Daardoor heb je ervaring in het onderhouden van klantcontact en het plannen van materiaal en medewerkers.
  • Je beschikt over uitstekende administratieve vaardigheden.
  • Heb je eerder gewerkt met een ERP pakket, dan is dat mooi (bijvoorbeeld MS Dynamics)

Waar land je?

Je komt te werken in een team van ca 22 medewerkers. De sfeer is informeel en samen gaan we voor resultaat. Regelmatig organiseren we activiteiten buiten werk om (zoals een zomerbarbeque of een borrel).

Als platte en informele organisatie bieden we je daarnaast veel ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling. Bovendien hebben we een duidelijke ambitie: uitgroeien naar een partij met landelijke dekking. Dat biedt jou veel mogelijkheden.

Wat kun je verwachten?

We geven jou dan ook de verantwoordelijkheid om mee te denken over hoe we Kersten nog sterker in de markt kunnen zetten. We bieden jou ruimte om te groeien en te ontwikkelen.

Daarnaast kan je rekenen op:
  • Een marktconform salaris, tussen € 2.459,00 & € 3.075,00 afhankelijk van jouw kennis & ervaring.
  • Conform de CAO Motorvoertuigen- & Tweewielerbedrijf ontvang je 24 vakantiedagen. Werk je 40 uur per week, dan ontvang je nog eens 13 ADV dagen. Werk je minder dan 38 uur dan is je ADV verrekend in je salaris.
  • Jouw gezondheid en inzetbaarheid vinden wij belangrijk, daarom hebben wij een uitgebreid duurzaam inzetbaarheidsbeleid met onder andere een jaarlijkse inzetbaarheidsbonus van € 200,00 netto op jaarbasis die je kunt besteden aan activiteiten die bijdragen aan jouw inzetbaarheid (denk bijvoorbeeld aan contributie van de sportclub). Verder dragen we bij aan je fitnessabonnement (30%,na een jaar deelname 40%) en is er een bijdrage in de aanschaf van een fiets wanneer je met de fiets naar je werk komt.
  • Ook op het gebied van kennisontwikkeling investeren we in jou: in overleg met jou kijken we graag hoe we deze ontwikkeling vorm geven. Dat kan door coaching, inzet van ons online leerportaal (met een breed scala aan e-learnings) of het volgen van een opleiding.
  • Als organisatie vinden wij het belangrijk om bij te dragen aan de maatschappij. Dat doen we niet alleen door onze producten, maar ook door inclusief ondernemen.

Ga jij ervoor?

Dit is jouw kans om te komen werken bij een ambitieus en groeiend bedrijf en deel uit te maken van ons bevlogen team! Nikki Bos vertelt je er graag meer over. Voor meer informatie is zij bereikbaar op 06-12687552. Spreekt deze vacature je aan? Stuur dan direct je korte motivatie en CV naar

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Kersten Hulpmiddelen
Meer Serviceplanner medewerker binnendienst vacatures