Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

HR Officer

Van Rooijen - Eindhoven - 04-03-2023 Naar vacature  

Ben jij iemand die stressbestendig en communicatief vaardig is en graag de operatie op het HR vlak wil komen ondersteunen?
''De wereld verandert snel, net als de eisen die aan het P&O team worden gesteld: digitalisering, arbeidsvoorwaardenontwikkeling, IT-systemen, procesoptimalisatie, HR-rapportages. Deze zaken staan ook voor onze organisatie de komende jaren op stapel. Als P&O afdeling willen we op dit vlak de organisatie naar een hoger plan zien te begeleiden. ''

Eindhoven | Parttime | 24 of 32 uur

We zijn dus op zoek naar die energieke HR Officer/Medewerker P&O die wil meehelpen onze uitdagingen verder op te pakken en met name geinteresseerd is om in deze ontwikkelingen de P&O afdeling te komen ondersteunen!

Wat ga je doen als HR Officer / P&O Medewerker bij van Rooijen Logistiek?

Jij bent als medewerker een belangrijke en verbindende schakel tussen de operatie en onze P&O afdeling en ben je zowel operationeel ondersteunend bezig, als administratief uitvoerend. Jij bent samen met de P&O Manager en administratief medewerkster P&O het eerste aanspreekpunt van de medewerker op het gebied van P&O gerelateerde vragen.

Het P&O Team ga jij ondersteunen met de volgende taken:
  • Mede het centrale aanspreekpunt zijn voor de medewerkers van de vestiging, waarbij er regelmatig een beroep wordt gedaan op jouw HR-kennis en kunde (advies van medewerkers, beleid, regelingen etc.).
  • Het mee verwerken van

verslagen, mutaties, administratie en dossiervorming.

  • Het mee opstellen van

diverse rapportages uit het personeelsinformatiesysteem

.
  • Ondersteuning geven in

recruitment.

  • Ondersteuning geven in

arbeidsverzuim.

  • Het bewaken van de HR jaarkalender en het mee voorbereiden van de diverse HR processen.
  • Overige

P&O gerelateerde werkzaamheden.

Wat bieden wij jou?

  • Een functie voor

minimaal 24 uur per week

, met werktijden die in goed overleg kunnen liggen tussen 8.00 en 18.30 uur, wat jou goed uitkomt horen we graag.
  • Organisatie met directe lijnen, een no nonsens cultuur en humor wordt gewaardeerd!
  • Uiteraard een marktconform salaris behorende bij de CAO Beroepsgoederenvervoer (Salaris afhankelijk van leeftijd en werkervaring).
  • Een plek binnen een dynamische en groeiende organisatie, waarin er ruimte is voor eigen initiatief.
  • Jij hebt de regie over je eigen succes en krijgt de benodigde ondersteuning bij je ontwikkeling.
  • Een functie dus welke veel van je verantwoordelijkheid vraagt, waar je iedere dag voor nieuwe uitdagingen staat en waarin je veel eigen ideeën kwijt kunt, verras ons!
  • Een uitdagende functie in een ondernemende, open en informele organisatiecultuur.

Reiskostenvergoeding

van € 0,21 per KM tot een max van 35 KM enkele reis.
  • Wanneer je weinig tot niet verzuimd zijn er

extra verlofdagen

te verdienen!
  • We werken samen met een

webshop vol leuke producten

die jij met korting als personeelslid van Van Rooijen aan kan schaffen, zoals witgoed, (elektrische) fietsen, maar ook plantjes, sjaaltjes, vouchers voor dagjes weg (bv. een dagje sauna!) of een bioscoop bon etc.

Wat is jouw rol bij ons?

  • Je biedt onze organisatie op HR vlak operationele ondersteuning, gebaseerd op een Human Resources gerelateerde opleiding, MBO4+/ HBO werk- en denkniveau. (

Startende HRM-ers

worden ook uitgenodigd om te reageren).
  • Met je aantoonbare ervaring in een vergelijkbare rol of opgedane kennis via scholing ben je snel
‘up and running’
binnen de organisatie.
  • Je bent

communicatief sterk

, maar kan ook luisteren en schakelt snel. Geen vraag is te gek en je biedt een passend antwoord, daar waar jij kan.
  • Je bent een

goede netwerker

en je hebt sterke relationele vaardigheden.
  • Uiteraard heb je prima mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse en Engelse taal.
  • Jij werkt

secuur en accuraat

, zelfs onder tijdsdruk, is dit geen probleem voor jou, eerder een uitdaging!
  • Je kan goed plannen, hebt geen probleem met

ad-hoc werk

en behoudt gemakkelijk het overzicht om prioriteiten te blijven herkennen.

Jij bent de ideale kandidaat!

  • Het is een pré als je werkervaring hebt in de Transport/Logistiek personeelsadministratie, wij werken met Afas Profit & Insite.
  • Want je neemt goede kennis van MS Office mee.
  • Wanneer je graag een spin in het web bent voor de afdeling, een doener met gevoel voor interne verhoudingen en het leuk vind om samen met de administratief medewerkster P&O, de Manager P&O te ondersteunen.
  • Want je hebt goede sociale vaardigheden, bent klantgericht, werkt accuraat, bent empathisch en je hebt oog voor procesverbeteringen.
  • Je werkt gestructureerd en hebt organisatievermogen, je toont eigenaarschap en hebt een positieve instelling.

Jouw werkomgeving:

Jij komt als HR Officer/P&O Medewerker te werken binnen ons familiebedrijf waarbij de komende jaren op het P&O vlak diverse projecten dienen te worden uitgevoerd. Jij komt dan ook echt tot je recht in een veranderende omgeving, waarbij jij zelf het vermogen hebt om snel te leren, met als doel de P&O afdeling en Manager, operationeel snel te kunnen ondersteunen. Binnen Transport en Logistiek is geen dag hetzelfde, het is dus uiterst belangrijk dat je

stressbestendig en flexibel
bent!

Kortom, dit is de volgende plek waar jij wilt werken!

Ben jij de man of vrouw die blij wordt van het profiel en voldoe je aan de eisen?
Laat het ons dan snel weten, de koffie staat klaar!
meer...



Meer vacatures van Van Rooijen