Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Relatiebeheerder/Teamleider Accountancy
Kan de klant blind op jou vertrouwen? De samenwerking die BDO met haar klanten heeft, is gebaseerd op een lange termijn relatie waarbij vertrouwen en heldere communicatie de belangrijkste pijlers zijn. De Relatiebeheerder speelt hierin als Vertrouwd Adviseur een belangrijke rol door continu met de klant in contact te staan en precies te weten welke vraagstukken er spelen. Door jouw brede financiële kennis en allround ervaring ben jij goed in staat de koppeling te maken tussen de financiële en organisatorische vraagstukken van de klant en de dienstverlening van BDO. Naast het beheren van bestaande klanten ga jij actief op zoek naar nieuwe klanten in de regio. Hierbij bezoek jij regelmatig netwerkevents en ben je nauw betrokken bij het verenigingsleven in de regio. Concreet houd jij je bezig met:
Het actief opbouwen van een vertrouwensrelatie met lokale ondernemers;
Het in kaart brengen van de (financiële) vraagstukken bij (potentiële) klanten en als ‘klant regisseur’ bepaal jij welke specialist van BDO hierbij het beste kan adviseren;
Een duidelijk overzicht houden over de werkzaamheden die worden uitgevoerd en bent medeverantwoordelijk voor de algehele klanttevredenheid.
De werkomgeving
Je maakt onderdeel uit van de Accountancy en Bedrijfsadvies (A&B) praktijk in regio Noordoost (kantoren Apeldoorn, Arnhem, Hengelo en Groningen). Jouw standplaats wordt kantoor Apeldoorn en vanuit daar bedien je voornamelijk klanten in het MKB uit de regio Apeldoorn, Zwolle en omstreken. Hierbij kan je denken aan retailers, bouwbedrijven en transporteurs maar ook aan non-profit organisaties. Je zult actief samenwerken met o.a.en
.
Dit ben jij
Om deze functie goed uit te kunnen voeren, is het van belang dat jij woonachtig bent in Apeldoorn, Zwolle of een aangrenzende gemeente en reeds een (professioneel) netwerk hebt in deze regio. Jij hebt meerdere jaren ervaring in zakelijk klantcontact en hebt hierbij een grote gun factor. Daarnaast beschik jij over:Een afgeronde relevante post-hbo opleiding met minimaal 5 jaar werkervaring in de accountancy;
Commercieel inzicht en goede (contactuele) overtuigende eigenschappen;
Een ondernemende teamgeest die nieuwsgierig is, lef toont en risico’s durft te nemen.
Dit bieden wij
Bij BDO wordt hard gewerkt, maar we houden de balans tussen werk, eventuele studie en privé goed in de gaten. Wat we minstens zo belangrijk vinden, is dat je jezelf voortdurend blijft ontwikkelen, zowel op professioneel als op persoonlijk vlak.Uiteraard bieden we je een goed salaris met uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder:
- Mobiliteitsbudget;
- Onkostenvergoeding;
- Vergoeding voor een telefoonabonnement;
- Vergoeding van maximaal € 25,00 per maand voor de abonnementskosten van een sportschool in de buurt;
- Aantrekkelijke pensioenregeling via Zwitserleven;
- Korting op de (collectieve) ziektekostenverzekering via CZ of Zilverenkruis/Achmea.
Dit is BDO
BDO biedt de beste oplossingen op het gebied van accountancy, fiscaliteit en consultancy. En de beste plek om te werken. Met 2.600 professionals zijn we groot genoeg om kansen te krijgen en klein genoeg om ze te creëren. Je staat aan het roer van je eigen carrière. Met eigen klanten - van multinational tot mkb, van publieke organisatie tot familiebedrijf. Als iets ons typeert, is het wel onze persoonlijke benadering. We zijn een kantoor waar iedereen zichzelf mag zijn en willen een weerspiegeling vormen van de maatschappij. Met een realistische werk-privé balans die gezonde ambitie vleugels geeft. Spreektmeer...
Meer vacatures van Bdo