Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

ALK Technisch Medewerker Kundendienst

Hormann - Alkmaar - 23-03-2023 Naar vacature  

Selecteer de drie categorieën.
Technisch Medewerker Kundendienst (Aftersales/Service)

Ben jij onze toekomstige, wandelende encyclopedie die de klant alles kan vertellen over de diverse productlijnen van Hörmann Alkmaar? De vele vestigingen produceren, los van elkaar, een reeks aan bouwelementen. Bij ons ligt de focus op laad- en lostechniek. Wanneer ze jou bellen hebben ze het volste vertrouwen dat je de vragen en onduidelijkheden voor ze kan tackelen. Zij kunnen weer door met het gebruik van onze producten en jij zorgt voor een tevreden Hörmann-klant! Wij bieden een gave, uiteenlopende functie waar je ontzettend veel energie van krijgt!

Wat deze positie onder andere zo uiteenlopend maakt is de trainersrol die erbij komt kijken. De afnemer (Hörmann collega’s en/of distributeurs) worden door jou getraind en gericht geïnstrueerd over de juiste bouwkundige voorbereidingen, de wijze van installeren en het juiste gebruik van het product. Je sleutelt in je vrije tijd zelf ook wel eens aan techniek dus je weet als geen ander hoe belangrijk het is dat de uitleg zo helder mogelijk overkomt. Het is echt een mix van kantoor- en veldwerk, (trainingen geven kan ook op locatie). Daarnaast ben je werkzaam als ambassadeur voor de klant in onze interne operatie! Je wordt ondersteund door een kenniskracht en hecht team. Samenwerken en onze krachten bundelen is waar we goed in zijn!

De mogelijkheden binnen Hormann Alkmaar zijn onbegrensd! Hoe ver schop jij het? Wij bieden jou:

  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km woon-werkafstand;
  • 27 vakantiedagen (Je bouwt 5 ATV dagen per jaar op, omdat we vrijdag 6,75 uur werken);
  • Binnen het bedrijf bestaan er doorgroeimogelijkheden;
  • Interne trainingen;
  • Een inspirerende werkomgeving;
  • Flexibele werktijden, tussen 07:15-09:00 beginnen.

Vaststellen casus - probleem vastgesteld - handelen! Deze werkzaamheden vallen onder jouw verantwoordelijkheid:

  • Technische tekeningen lezen;
  • Je leert alles over de verschillende productlijnen van Hörmann Alkmaar;
  • Deze kennis zet je om in trainingen voor de klanten en eventueel eindgebruikers;
  • Ons service management wordt verwerkt via ons Ticketsysteem (SAP Cloud for Customer);
  • Het aannemen, vaststellen en verwerken van klachten;
  • Telefonisch sta je klanten te woord en help je ze met Hörmann gerelateerde vragen.

Geduldig, behulpzaam, samendoen en enthousiast! Deze soft/hards skills breng je met je mee:

  • Stelt eenvoudig prioriteiten, bent oplossingsgericht en bent in staat direct te schakelen;
  • Je bent gedreven, hebt hart voor de zaak, neemt initiatief en beschikt over doorzettingsvermogen;
  • Effectief en klantgericht opereren en communiceren;
  • Je hebt technisch inzicht en/ affiniteit met techniek;
  • Kennis van Microsoft Office;
  • Ervaring met SAP is een pré;
  • Je kan goed werken in een gemêleerd gezelschap, solo ben je sterk, maar ook in een groep werk je goed;
  • Stressbestendig, je weet het hoofd koel te houden;
meer...



Meer vacatures van Hormann