Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Medewerker KCC

Werken in Friesland - Burgum - 09-07-2021 Naar vacature  

gemeenten Achtkarspelen & Tytsjerksteradiel

Benodigde opleiding: MBO
Dienstverband: Tijdelijk/Parttime
Aantal uren per week: 23
Gepubliceerd op : 30-11-2021
Sluitingsdatum : 14-12-2021

De Friese gemeenten Achtkarspelen (8K) en Tytsjerksteradiel (TD) werken samen in één organisatie: 
8KTD. Deze werkorganisatie is verantwoordelijk voor de uitvoerende en dienstverlenende taken van 
beide gemeenten. Een betrokken en informele organisatie die inspeelt op de “mienskip” (lokale 
samenleving) en op elkaar. Een organisatie waar nuchtere mensen werken met hart voor de zaak en 
er korte lijnen zijn richting bestuur en management. We zijn ambitieus en staan voor uitdagende opgaven. De gemeenten hebben samen zo’n 60.000 inwoners en tellen ruim 600 werknemers. De 

dienstverlening vindt plaats vanuit de gemeentehuizen in Buitenpost en Burgum. De kernwaarden zijn: plezier, mens centraal, samenwerken, verantwoordelijk en betrouwbaar.

Binnen het team Publieksdiensten, locatie Burgum, zijn wij op zoek naar een:
Medewerker KCC (23 uur)
tijdelijk tot 31 december 2022 met intentie tot een vast dienstverband
Werkmaatschappij 8KTD
Sinds 1 januari 2016 is de werkmaatschappij operationeel. Als uitvoeringsorganisatie van de gemeenten Achtkarspelen en Tytsjerksteradiel verleent zij, vanuit 10 teams, diensten aan de burgers van beide gemeenten en voor de beide gemeentelijke organisaties.

Het team Publieksdiensten is een energiek en gedreven team waarin het klantcontact centraal staat. Of het nu telefoon, balie of internet is, de klant wordt geholpen. Het team past in samenwerking met de organisatie een vernieuwende wijze van dienstverlening toe. Binnen het team Publieksdiensten is ook het Klant Contact Centrum (KCC) ondergebracht.

Er zijn allerlei ambitieuze lopende en toekomstige ontwikkelingen gaande. Daarom zijn we op zoek naar een enthousiaste professional die zijn/haar toegevoegde waarde op onderstaande taken kan inbrengen.

Wat is de uitdaging
Als medewerker KCC zorg jij samen met je collega’s ervoor dat jullie een belangrijke schakel zijn tussen de inwoner en de gemeenten Achtkarspelen en Tytsjerksteradiel. Jullie zijn dé professional als het gaat om de dienstverlening richting de klanten van beide gemeenten. Het KCC behandelt de vragen die binnenkomen via telefoon, receptie, social media (WhatsApp, Facebook en Twitter), post en email.

Wat ga je doen
Als medewerker KCC ben jij het eerste aanspreekpunt voor de inwoners. Je staat de klant te woord via de gebruikte kanalen (dit zal voornamelijk telefoon, e-mail, post en social media zijn). Of het nu gaat om het aanvragen van een paspoort, een vraag over een WOZ-beschikking, een vergunning of een melding over een kapotte stoeptegel, jij weet welke route je moet volgen om de klant tevreden te stellen. Hierbij help je iedere klant op een klantgerichte en efficiënte manier. Je beantwoordt de vraag direct waar het kan, raadpleegt systemen of haalt informatie op bij de vakafdeling, verbind warm door of maakt een terugbelverzoek. Vervolgens verwerk je de klantvraag in het klantcontactsysteem om zo een klantbeeld op te bouwen.

Als medewerker KCC ga je daarnaast op onderzoek uit en ben je scherp op zaken zoals het niet nakomen van servicenormen, onjuiste informatie in bijvoorbeeld de kennisbank en processen die niet lekker lopen. Hierbij maak je elke keer de afweging of je dit zelf kunt oppakken of dat je een signaal moet afgeven naar je collega’s of adviseurs dienstverlening. Daarmee help je mee aan het doorontwikkelen en verbeteren van dienstverlening aan onze inwoners.

Tijdens jouw werkdag
Werk je samen met collega's uit andere teams om specifieke vragen te beantwoorden van inwoners;
Werk je in digitale systemen, zoals het klantregistratiesysteem, de kennisbank en het zaaksysteem;
Schakel je snel van het ene onderwerp naar het andere en tussen verschillende werkzaamheden;
Lever je een actieve bijdrage aan de doorontwikkeling van het KCC.
Wat vragen wij van je
Je hebt minimaal mbo werk- en denkniveau (niveau 4);
Je bent klantgericht, sociaalvaardig en je kan analytisch denken;
Je bent beleefd en geduldig en tegelijkertijd duidelijk;
Je bent stressbestendig en kunt goed onder druk werken;
Je spreekt en schrijft duidelijk, foutloos en begrijpelijk Nederlands;
Je kunt goed overweg met de computer en bijbehorende applicaties als Microsoft Office en Outlook. Andere applicaties maak je je snel eigen;
Je bent communicatief vaardig als het gaat om Facebook, Twitter en Whatsapp (webcare);
 
Je hebt een positieve houding ten opzichte van de Friese taal waarbij actieve beheersing van de Friese taal een pré is.
Wat bieden wij jou
Wij bieden een uitdagende functie in een dynamische omgeving waarin je kunt groeien en door ontwikkelen. Het betreft in eerste instantie een dienstverband voor de periode tot 31 december 2022, met de intentie tot een vast dienstverband.

Het salaris bedraagt minimaal € 1.814, - en maximaal € 2.765, - bruto per maand o.b.v. 36 uur per week (functieschaal 5, CAO Samenwerkende Gemeentelijke Organisaties, salarispeil 1 oktober 2020). Deze functie zal in 2022 worden voorgedragen voor herwaardering.

Voldoe je (nog) niet volledig aan het gewenste profiel dan kan er sprake zijn van plaatsing in een aanloopschaal. We hebben goede arbeidsvoorwaarden, waaronder het Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05% van het brutosalaris. In dit budget is onder andere de vakantietoeslag, de eindejaarsuitkering en de levensloopbijdrage opgenomen. Daarnaast neem je deel aan de pensioenregeling bij het ABP.

Ook ontvang je jaarlijks een algemene netto onkostenvergoeding van € 350,- bij een fulltime dienstverband en heb je naast het wettelijk verlof van 144 uren ook nog 36 uur extra verlof op jaarbasis bij een fulltime dienstverband. Bij deeltijd is dit naar evenredigheid. Daarnaast ontvang je op basis van de CAO een bijdrage in de kosten van de zorgverzekeraar.

Ben je enthousiast
Stuur dan uiterlijk 14 december 2021 jouw motivatie en cv naar
. De kennismakingsgesprekken vinden plaats op 21 december 2021 via MS Teams. We vragen je hier rekening mee te houden.
Ten slotte kan het zijn dat we een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) van je vragen.
meer...



Meer vacatures van Werken in Friesland