Inloggen - Registreer  

ICT helpdesk medewerker

Rse - Groningen - 15-02-2024 Naar vacature  


Solliciteer direct:
×
Sollicitatie versturen

Wij zijn op zoek naar een communicatief vaardige en technische bekwame ICT’er om onze klanten op een nette en adequate manier te helpen. Een ICT’er die analytisch vermogen heeft, zelfstandig 1e en 2e lijns problemen kan oplossen en nauwkeurig werkt. En een ICT’er vol enthousiasme omzijn bijdrage te leveren aan de groei van RSE Telecom & ICT.

Als ICT helpdesk medewerker ben je verantwoordelijk voor de 1e en/of 2e lijns ICT support aanvragen van onze relaties. Via een centraal telefoonnummer komen alle technische verzoeken bij de helpdesk binnen. Alle meldingen worden in een centraal registratiesysteem vastgelegd en verder opgevolgd. Naast het verlenen van support houd je toezicht op ons managed platform waar alle servers en werkplekken in worden gemonitord. Alle meldingen die hier uit naar voren komen behoren ook tot jouw verantwoordelijkheid.

Vanuit de helpdesk worden ook de remote systeembeheerwerkzaamheden uitgevoerd.

Wat we jou bieden

  • Vast contract na een jaar
  • 23 vakantiedagen
  • Pensioenregeling
  • Salaris in overleg
  • Fulltime functie
  • Vakantiegeld 8% van een bruto jaarsalaris
  • Dagdienst (8.00-17.00 uur)
  • Laptop en telefoon van de zaak
  • Storingsdiensten
  • Woon-werkverkeer vergoeding in overleg
  • Studiemogelijkheden
  • Doorgroei mogelijkheden

Door groei van de organisatie en de steeds grotere rol van ICT bij onze klanten heeft onze helpdesk het steeds drukker gekregen. Door een centraal CRM systeem, een managed platform voor monitoring en alle communicatiemogelijkheden zijn de juiste voorwaarden gecreëerd om je werk goed te kunnen uitvoeren. Je persoonlijke eigenschappen, technische kennis en inzet zijn de sleutels tot succes!

Doordat je direct in contact staat met (potentiële) klanten zijn onderstaande kwaliteiten onmisbaar:

  • Communicatief vaardig in woord en geschrift
  • Proactieve werkhouding
  • Stressbestendig en prioriteiten stellen
  • Zelfstandig werken
  • Duidelijk communiceren over projecten
  • incidenten en oplossingen
  • Secure werkhouding met analytische vaardigheden

Het unieke van RSE Telecom & ICT is dat wij een totale communicatie partner zijn. Wij helpen onze klanten op het gebied van de zakelijke mobiele telefonie, vaste telefonie en de automatisering. In ons werkgebied vindt je geen partner die dit ook zelfstandig kan.

Vanuit de vestiging Groningen wordt de afdeling ICT aangestuurd. De klanten van RSE Telecom & ICT zijn gevestigd in de provincies Groningen, Drenthe en Friesland. Met een team van ruim 60 medewerkers en 3 locaties zijn wij elke dag, samen bezig, om onze klanten goed te helpen.

Wat je meebrengt

  • Enkele jaren ICT helpdeskervaring
  • Ervaring binnen Active Directory
  • Ervaring met Entra ID (Azure AD/ Exchange Online/ SharePoint/ OneDrive)
  • Kennis van virtuele omgevingen en back-up oplossingen
  • Basis Netwerkkennis (DNS/ DHCP/ IP/ Routers/ Switches Firewall/ Accesspoints)
  • Ervaring met Fortigate’s is een pre
  • Minimaal MBO+ denk- en werkniveau
  • Technische kennis van telecom zou van extra toegevoegde waarde zijn
  • MS-900 certificaat of het halen van dit certificaat binnen het eerste halfjaar
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Rse