Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Product Owner BI
Ons succes begint bij jou als Product Owner Business Intelligence! Je komt te werken bij Homefashion Group (HFG), de overkoepelende organisatie voor de merken Leen Bakker en Kwantum. De komende jaren staan in het kader van een transitie waarbij het doel is de volledige achterkant van de twee merken samen te laten komen. Zowel de organisatie als het applicatielandschap zitten in een grote verandering.
Dit betekent dat er tevens gewerkt gaat worden aan het opnieuw opzetten, inrichten en vormgeven van een BI-strategie en BI-architectuur. Een unieke kans voor de ondernemende persoon. Als Product Owner BI heb jij de kennis en ervaring om met het DevOps team de gewenste verbeteringen uit te leggen aan verschillende stakeholders en te implementeren. Succesvol zijn in het helpen van klanten begint bij de eigen medewerkers: bij jou dus! Klinkt dit als dé nieuwe uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou!
WAT GA JE DOEN?
- Jij bewaakt de realisatie van nieuwe functionaliteiten.
- Jij levert een actieve bijdrage aan de doorvertaling van losse initiatieven naar concrete BI projecten als onderdeel van een samenhangende omnichannel roadmap.
- Je stemt de online roadmap af met de stakeholders.
- Wanneer wenselijk pak jij business analyse vraagstukken op in samenwerking met de stakeholders.
- Jij houdt je bezig met het prioriteren van de wensen vanuit de organisatie gebaseerd op de klantbehoefte, business impact en technische complexiteit.
- Je schat in wat de kosten, benodigde tijd en impact is van het implementeren van de opgestelde backlog.
- Jij maakt de kpi’s van het development team inzichtelijk samen met de scrummaster en deelt deze periodiek met de rest van de organisatie.
WAT MAAKT DIT EEN LEUKE BAAN?
Er zijn genoeg uitdagende projecten binnen Tech & Data waar jij als IT’er je tanden in kunt zetten. Dit is waar we nu druk mee zijn, om Leen Bakker en Kwantum nog succesvoller te maken:- Integratie en synergie aanbrengen tussen de gescheiden IT landschappen van Leen Bakker en Kwantum.
- Het optimaliseren van de omnichannel strategie.
- In de winkels, online én thuis een naadloze klantreis realiseren.
- Integratie van diverse webplatformen.
- Het vervangen van het huidige ERP systeem.
- Het onderhouden en vervangen van de huidige legacy keten.
- De transitie naar een nieuwe manier van werken, agile & scrum.
WIE BEN JIJ?
- Je hebt een HBO opleiding afgerond, bij voorkeur in een commerciële richting.
- Je hebt kennis van en ervaring met werken in een DevOps team.
- Je hebt ruime ervaring met Business Intelligence en het from scratch opzetten hiervan.
- Je hebt ervaring met stakeholdermanagement.
- Je hebt ervaring met Agile werken en met SAFe Scaled Agile Framework.
- Je hebt kennis van Lean practices, de werkwijze van DevOps teams en Continuous Delivery.
- Je hebt ervaring met werken in technisch complexe IT omgevingen.
- Je hebt sterke communicatieve vaardigheden en bent een snelle, conceptuele denker.
WAT BIEDEN WIJ JOU?
Als Product Owner Business Intelligence bij deze organisatie krijg jij de ruimte om je eigen initiatieven te ontplooien en tot mooie resultaten te komen. Het verschil maken begint bij de medewerkers. Er wordt niet alleen gekeken naar jouw huidige vaardigheden, maar ook naar jouw potentie. Het is een no-nonsense club die waarmaakt wat ze beloven. Er wordt gewerkt met een fulltime werkweek van 37 uur. Het is een retailorganisatie die natuurlijk korting biedt in de winkels voor het eigen personeel. Daarnaast bieden ze 25 vakantiedagen, een goede verlof- en pensioenregeling en een aantrekkelijke collectieve zorgverzekering. Zoek jij een organisatie waar je gestimuleerd wordt om jezelf te ontwikkelen? Dan zoeken wij jou!meer...
Meer vacatures van Double Match