Inloggen - Registreer  

Call Center Medewerker

Werkwijzer - Arnhem - 12-04-2024 Naar vacature  

€ 3600 - € 4000 per maand
MBO
vast / tijdelijk
In overleg / z.s.m.
Wil jij aan de slag in een dynamische omgeving waar elke dag anders is? Ben je op zoek naar een functie waarbij je direct impact kunt maken op de tevredenheid en loyaliteit van klanten? Solliciteer dan direct op de functie van Call Center Medewerker!

Wat ga je doen als Call Center Medewerker ?

Wij zijn op zoek naar een gedreven callcenter medewerker die het team komt versterken. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het snel en effectief afhandelen van inkomende en uitgaande oproepen, het volgen van communicatieprotocollen, het oplossen van klantvragen, en het bieden van passende oplossingen. Jij hebt oog voor verkoopkansen, bouwt duurzame relaties op met klanten en zorgt voor een juiste registratie van alle gesprekken.

Wij zoeken iemand die gemotiveerd is om zowel individuele als teamdoelen te bereiken. Ben je klaar om de klantenservice naar een hoger niveau te tillen? Solliciteer dan nu!

Wat krijg jij als Call Center Medewerker ?

  • Als Call Center Medewerker krijg je een salaris tussen de €3600 - €4000 bruto per maand, afhankelijk van jouw leeftijd en ervaring;
  • Passende voorwaarden uit de gehanteerde CAO Motorvoertuigen;
  • Pensioen: Metaal en Techniek Pensioenfonds;
  • 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband (40 uur);
  • Reiskostenvergoeding;
  • Toegang tot training en ontwikkelingsprogramma's;
  • Uitdagende werkomgeving in een dynamisch team;
  • Moderne werkplek en faciliteiten.

Bij welk bedrijf ga jij werken als Call Center Medewerker ?

Onze opdrachtgever, opgericht in september 2011, richt zich op de verbetering van e-bike aandrijfsystemen en componenten. Als toonaangevende leverancier in de industrie, is het bedrijf erkend voor haar R&D-capaciteiten en kwaliteit. Met het hoofdkantoor in Shanghai, productiefaciliteiten in China, een fabriek in aanbouw in Vietnam, en een servicecentrum in Europa, garandeert het bedrijf topkwaliteit service aan al haar klanten.

Wat wij vragen:

  • Eerdere ervaring in een rol van Call Center Medewerker;
  • Aantoonbaar succes in het behalen van doelstellingen (KPI's);
  • Sterke telefonische en verbale communicatievaardigheden, samen met actief luisteren;
  • Bekendheid met CRM-systemen en -praktijken, prioriteiten te stellen en tijd effectief te beheren;
  • Taalvaardigheid in Engels, Nederlands, Duits en/of Frans is vereist.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Werkwijzer