Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Teamleider Dienstverlening V&FStaf en Management

Altrecht - Utrecht - 03-05-2021 Naar vacature  

Uitdagende functie binnen een veranderende en innovatieve zorgomgeving
De ondersteunende afdeling vastgoed en facilitair is verantwoordelijk voor de facilitaire dienstverlening en het vastgoed van Altrecht. De afdeling heeft een paar jaar geleden een transitie doorgemaakt van een uitvoerende, productgerichte organisatie naar een regieorganisatie waar vraag en aanbod worden afgestemd. De uitvoering van de dienstverlening is ondergebracht bij externe leveranciers. De afdeling vastgoed en facilitair is verantwoordelijk voor het klant- en contractmanagement van onderhoud en beheer en de facilitaire dienstverlening. Binnen de afdeling is net een belangrijke stap gezet met de implementatie van de nieuwe sourcingsstrategie waarbij het contract voor de ‘Soft Services’ gebundeld is aanbesteed en de nieuwe dienstverlener per 1 mei start met de dienstverlening voor Altrecht.

Altrecht is op zoek naar een teamleider dienstverlening V&F. Je bent primair verantwoordelijk voor het leidinggeven aan het team Dienstverlening binnen V&F, bestaande uit klant- en contractmanagement, het Facilitair Servicepunt, de coördinator BHV, Milieu en Duurzaamheid en de medewerker Post. Daarbij treed je meewerkend op in het team.

 

Wat ga je doen?

Goede kwaliteit van de facilitaire dienstverlening is cruciaal voor de organisatie, dus volop kansen om met dit team aan iets moois te bouwen. Primair ben je verantwoordelijk voor het leidinggeven aan het team Dienstverlening binnen V&F. Je draagt verantwoordelijkheid voor het neerzetten van een integrale en eenduidige werkwijze, de juiste communicatie naar en het creëren van betrokkenheid van de gebruikers en een resultaat- en mensgerichte aansturing van de facilitaire dienstverlening. Daarbij geef je in het bijzonder aandacht aan de verdere doorontwikkeling en optimalisatie van de dienstverlening, de aansturing, coaching en persoonlijke ontwikkeling van de medewerkers. Daarnaast draag je zorg voor een optimale inzet van personeel en verdere optimalisatie van de werkprocessen en de juiste borging daarvan.

De belangrijkste werkzaamheden zijn:

  • Kwaliteitsverbetering dienstverlening monitoren o.a. door uitvoeren van kwaliteitscontroles en periodieke klanttevredenheidsonderzoeken;Het implementeren van het nieuwe contract voor de ‘Soft Services’ en het inrichten van het partnerschap met de nieuwe leverancier;
  • De contractmanagers en klantmanagers begeleiden bij het invullen van de rollen servicedesign (en –innovatie), servicemanagement en de rol programmanagement van facilitaire diensten;
  • Coördinatie van BHV, Milieu en Verduurzaming borgen binnen de regieorganisatie;
  • Het doorontwikkelen van het Facilitair Servicepunt afgestemd op de situatie na aanbesteding. Dit omvat o.a. een rolwijziging die meer gericht is op monitoring van leveranciers, het controleren van doorlooptijden en verbeteren van de communicatie met zorgeenheden en minder op toewijzing van meldingen aan leveranciers;
  • Faciliteren in de ontwikkeling van het zelforganiserend vermogen, o.a. door te ondersteunen bij het creëren van rolduidelijkheid, stimuleren van de onderlinge samenwerking en de samenwerking met andere teams en (zorg)eenheden
  • Borgen van de samenwerking onderling tussen de teams binnen V&F samen met de teamleider Programma’s en Projecten, de Vastgoedmanager en medewerkers.

Wat breng je mee?

  • Voltooide relevante opleiding op HBO+ niveau op het gebied van facilitaire dienstverlening, aangevuld met een managementopleiding en meerjarige ervaring in leidinggeven;
  • Uitgebreide vakinhoudelijke en strategische kennis van en ruime ervaring met facilitaire dienstverlening;
  • Je hebt kennis van organisatie-, besluit- en beleidsvormingsprocessen;
  • Je hebt kennis van relevante wet- en regelgeving en kennis van de zorgsector is een pré.
  • Qua competenties ben je zeer vaardig in het sociale contact, je maakt verbinding waar mogelijk, maar durft ook mensen aan te spreken op afspraken.
  • Je hebt voldoende persoonlijke stevigheid en bent effectief in je interventies. Daarnaast ben je ervaren in het coachen van medewerkers.

Arbeidsvoorwaarden

De arbeidsvoorwaarden van Altrecht zijn gebaseerd op de CAO GGZ, deze valt in FGW 65. Met het salaris van de maand mei wordt ook 8% vakantiegeld uitgekeerd. Tegelijk met het salaris in december keert Altrecht een eindejaarsuitkering van 8% uit. Daarnaast kent Altrecht zeer goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een ruime hoeveelheid verlofdagen.

De organisatie

Altrecht is een geestelijke gezondheidszorg organisatie waar mensen met psychische aandoening terecht kunnen voor specialistische zorg. Jaarlijks behandelt Altrecht zo'n 25.000 mensen. Bij Altrecht werken meer dan 2.000 hoogopgeleide gedreven professionals. Altrecht heeft vestigingen in onder meer Utrecht, Nieuwegein, Zeist, Den Dolder en Woerden.

Binnen Altrecht wordt hard gewerkt aan het vergroten van de kwaliteit van zorg en de gebouwen en het verbeteren van de (facilitaire) processen. Waarom? Om Altrecht aantrekkelijker te maken voor patiënten maar ook voor medewerkers. De organisatie is volop in ontwikkeling. Zo wordt gewerkt aan innovaties in de zorg, aan het toegankelijker maken van de zorg door fysiek aanwezig te zijn in wijken en buurten en door de gebouwen en processen te verduurzamen.

Nieuwsgierig geworden?

Voor meer informatie over de functie kun je terecht bij Mariken Govaert, tel. 0655364869. Je sollicitatie met CV en motivatie ontvangen wij graag via onderstaand sollicitatieformulier. Alle reacties worden vertrouwelijk behandeld.

meer...



Meer vacatures van Altrecht