Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Contactpersoon

Vanad Engage - Capelle aan den IJssel - 08-09-2021 Naar vacature  

Klantenservice Medewerker Woningbouw
»
»
Klantenservice Medewerker Woningbouw
Voor de alliantie en Ymere, woningbouwverenigingen, zijn wij op zoek naar klantenservice medewerkers voor de calamiteitendesk. Buiten kantoortijden werken i.v.m. een studie of je gezin? Dat kan bij de klantenservice van Alliantie/Ymere! Ben jij in de middagen, avonden en weekenden beschikbaar? Lees dan snel verder!

 
Wat jij doet?
 
Als jij aan de slag gaat als klantenservice medewerker voor de Alliantie/Ymere ga jij huurders helpen van een woningcorporatie. Jij bent het aanspreekpunt voor huurder die een probleem hebben in hun woning wat niet kan wachten tot de volgende dag! Aan jou te bepalen wat spoed is en wat niet en zonnodig een monteur aan te sturen om het probleem van de huurder op te laten lossen!

 
Je komt terecht in een super leuk en enthousiast team, die met regelmaat leuke uitjes verzinnen;
 
De vragen die je gaat beantwoorden verschillen tussen een lekkage, stroomstoring, een kapotte lift of lichten die het niet meer doen. Deze mensen hebben buiten de regulieren kantoortijden een probleem die niet kunnen wachten tot de volgende dag 

;
 
Je gaat de huurder telefonisch te woord staan en registreert alles in het systeem. Zodat het voor de woningbouw, monteurs en je collega’s terug te vinden is voor het geval de huurder weer terug belt;

 
We hebben wel een aantal richtlijnen waar jij je aan moet houden. Dit om te zorgen dat je gesprekken zo goed en efficiënt mogelijk verlopen
 
Dit staat jou te wachten 
 
De training is een on the job training. 
Deze zal deels tijdens kantoortijden zijn maar ook deels tijdens de openingstijden. De training kunnen wij afstemmen op jouw beschikbaarheid;
 
Omdat je buiten kantoortijden werkt zal je vooral vanuit huis aan de slag gaan. Af en toe met een collega af spreken om op kantoor te werken kan altijd! 

 
De openingstijden zijn: maandag t/m vrijdag tussen 16:00 en 00.00. Op zaterdag en zondag tussen 08:00 en 00:00;
 
Parttime en fulltime werken is hierbij mogelijk;
 
Je bent minimaal 24 uur beschikbaar per week
 
 
Wat wij bieden
 
Je gaat natuurlijk niet op vrijwillige basis aan de slag! Je salaris is: € 10,17 bruto per uur excl. 8% vakantiegeld;
 
Toeslag van 150% in de avonden na 22:00 en op zondag;
 
Een 7 maanden contract met 1 maand proeftijd uiteraard met zicht op een onbepaalde tijd contract;
 
Je krijgt vaste uren op jouw contract, dus sowieso garantie van werk;
 
VANAD Group biedt meer dan 130 online trainingen aan via GoodHabitz. Voor iedereen gratis toegankelijk;
 
Je ben de baas over je eigen uren. Flexibele uren op basis van jouw beschikbaarheid;
 
Omdat je vooral vanuit huis werkt ontvang je ook een thuiswerkvergoeding;
 
Reiskostenvergoeding wanneer je een keer op kantoor werkt vanaf 10km;
 
Doorgroeimogelijkheden zijn er zeker. Wist jij dat een groot deel van onze teamleiders als klantenservice medewerker zijn begonnen?
 
Vakantiegeld ontvang jij elk jaar eind mei;
 
Meld jij je niet ziek? Dan heb je recht op extra vakantiedagen!
 
Overuren krijg je netjes uitbetaald elk kwartaal
 
 
Wat wij vragen
 
Ervaring in de klantenservice is fijn;
 
Het leuk vinden om klanten in nood te helpen en gerust te stellen;
 
Je bezit een hoge dosis empathie!
 
En weet goed het verschil te bepalen of het probleem nu opgelost moet worden of dat het ook kan wachten tot de volgende dag;
 
Werken wanneer de meeste mensen vrij zijn vind jij geen probleem
 
Wie zijn wij?
 
VANAD Engage is een facilitair engagementcenter en onderdeel van VANAD Group. Wij geloven in werknemerstevredenheid en persoonlijke ontwikkeling. De klant staat centraal, maar de ontwikkeling van onze medewerker eveneens. We werken vanuit ons hoofdkantoor in Capelle a/d IJssel. 

meer...



Meer vacatures van Vanad Engage