Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Helpdesk medewerker ICT
Ben jij op zoek naar een baan bij een maatschappelijk betrokken organisatie? Ben je servicegericht en w
il jij graag werken bij een bedrijf waar je afwisselend werk doet en jouw IT skills verder kunt ontwikkelen? Solliciteer dan als Helpdesk medewerker ICT in Waalwijk.
Als Helpdesk medewerker ICT op ons hoofdkantoor in Waalwijk ben je samen met je collega's verantwoordelijk voor het goed functioneren van onze soft- en hardware. Je bent er voor alle medewerkers van Actief Zorg; zij zijn jouw interne klanten.
Dit ga je doen
Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:- Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle medewerkers bij ICT gerelateerde vragen. Deze beantwoord je via telefoon, e-mail, persoonlijk contact en het ticketsysteem.
- Het oplossen van technische problemen softwarefouten en netwerkproblemen.
- Je registreert vragen, problemen en oplossingen in een ticketsysteem en zorgt voor een goede opvolging.
- Communiceren met medewerkers over problemen, systeemupdates en nieuwe functies.
Over de ICT afdeling
Je maakt deel uit van het team ICT dat met jou erbij bestaat uit 10 collega’s. Binnen de afdeling beheer jij samen met 3 andere collega's de helpdesk. Je werkt grotendeels op het hoofdkantoor in Waalwijk. Daarnaast werk je 1 dag in de week wisselend op één van de andere locaties van Actief Zorg.Op basis van deze vacature wordt aquisitie niet op prijs gesteld.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Actief Zorg
Meer Helpdesk medewerker ICT vacatures