Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Financial Controller

Dealerleasing - Geldrop - 25-05-2023 Naar vacature  

is uitgegroeid tot de grootste shortleasemaatschappij van Nederland.
We zijn gevestigd in Oss, Geldrop en Asten.
We bestaan inmiddels meer dan 25 jaar en hebben nog steeds torenhoge ambities.
Onze specialisatie is shortlease van personen- en bedrijfswagens, die per maand opzegbaar zijn, dus optimale flexibiliteit.

We voeren onze leasemaatschappij onder de volgende labels:
,
in Geldrop en
in Oss. Via onze shortleasemaatschappij worden jaarlijks zo’n 3000 voertuigen ingezet.
Met de labels
in Oss en
in Geldrop, verkopen we zo’n 2000 personen- en bedrijfswagens per jaar.
Binnenkort gaan we een nieuwe vestiging openen in Asten.
Ter uitbreiding van het team zijn we op zoek naar diverse collega’s bij de verschillende vestigingen.

Waarom is dit dé baan voor jou?

✔️ Goed salaris & leuke arbeidsvoorwaarden
✔️ Gezellig team & veel leuke bedrijfsuitjes
✔️Afwisselende functie met veel klant- en collegacontact!

Wat vragen wij

Functie
Medewerker Financiële administratie
Uren per week
32-40 uur
Opleidingsniveau
HBO

Vacature

Wat ga je doen?

Ben jij die proactieve, zelfstandige en enthousiaste vakspecialist met brede financiële kennis dan ben jij de nieuwe Financial Controller die wij zoeken!

Je komt te werken op een middelgrote financiële afdeling en fungeert als spil tussen de financieel directeur, financieel coördinator en de financiële medewerkers. Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van collega’s in samenspraak met de financieel coördinator. Daarnaast heb je veel contact met externe stakeholders, andere afdelingen en de directie en de aandeelhouders. Je spart en legt verantwoording af aan de financieel directeur.

  • Je ontwikkelt en verbetert rapportages en zorgt dat de informatievoorziening middels dashboards altijd up-to-date is. Je voorziet de stakeholders en het management dagelijks van heldere en inzichtelijke stuurinformatie;
  • Het slim inzetten van tooling (o.a. Power Bi) om nog beter inzicht te krijgen;
  • Jij werkt samen met de financieel directeur en coördinator om ad hoc vraagstukken vanuit de organisatie op te leveren;
  • Je bent verantwoordelijk voor maandafsluitingen, balansen, winst- en verliesrekeningen, begrotingen, jaarrekeningen en meerjarenplannen;
  • Je analyseert de financiële processen en kijkt naar de mogelijkheden tot automatiseren, structuren en borgen van deze processen;
  • Waar nodig neem je deel aan projectgroepen en fungeer je als projectleider bij het wijzigen van processen;
  • Gevraagd én ongevraagd advies aan het management of financieel, administratief en bedrijfseconomisch gebied.

Wat breng jij?

  • Afgeronde HBO diploma in Finance, Accounting of Controlling en minimaal 5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Jouw persoonlijkheid kenmerkt zich voorts als integer, nauwkeurig en proactief;
  • Je staat stevig in je schoenen en hebt overtuigingskracht.

Wij bieden:

Goed salaris:

een méér dan marktconform salaris

Afwisselende baan:

met ruimte voor ontwikkeling en eigen inbreng

Pensioenopbouw:

en deelname aan collectieve verzekeringen

Eindejaarsbonus:

een leuke bonus bij goede bedrijfsresultaten

Gezellig team:

met regelmatig activiteiten en een wekelijkse vrijdagmiddagborrel

Opleiding & ontwikkeling:

er zijn volop mogelijkheden om jezelf te kunnen ontwikkelen

Vervoer:

reiskostenvergoeding en korting op een private leaseauto

Gratis:

deelname aan bedrijfsfitnessregeling!
Kortom: een afwisselende functie in een dynamische, informele werkomgeving met volop kansen!

Afdeling HR

Vacature delen

Bekijk onze video

Wat collega's vertellen

Suzanne

Teamleider Contractbeheer
Met ons team verwerken we de contracten die zijn afgesloten door een adviseur. We gaan ervoor zorgen dat de klant zo snel mogelijk kan rijden!
We maken het klantendossier gereed, plannen het voertuig en zijn het centrale aanspreekpunt voor de klant. Tussentijds verwerken we aanpassingen en zorgen we ervoor dat de klant zoveel mogelijk ontzorgt wordt.

Het werk is erg afwisselend, we kunnen snel schakelen er is veel klantencontact en we hebben leuke collega’s.

Johanna

Senior Online marketeer
Al sinds jongs af aan ben ik een echte autoliefhebber. Sinds 1,5 jaar werk ik met veel plezier op de marketingafdeling. Waar ik mijn kennis van marketing kan combineren met mijn passie voor auto’s.

Het werk op de marketingafdeling is erg variërend en uitdagend. We werken met verschillende websites waardoor je vrij bent om nieuwe dingen te testen.

Wat ik daarnaast erg leuk vind aan het bedrijf is dat je zoveel verschillende afdelingen hebt binnen een bedrijf. Ook de korte lijnen met de afdelingen maakt het werk praktisch en gezellig. Het open werkcultuur, de mensen en werkzaamheden maken het voor mij een leuke baan.

Dave

Leaseadviseur
Mijn werk bestaat uit het adviseren van (potentiële) klant in hun mobiliteitsbehoefte. Dit kan zowel operational als financial lease zijn en voor personen- en bedrijfsauto’s.

Door mijn jarenlange horeca ervaring kan ik met vrijwel alle ‘type’ mensen overweg. De diversiteit maar vooral de snelheid en dynamiek van de werkzaamheden spreken mij erg aan. Geen dag is hetzelfde! Ik werk hier inmiddels 3.5 jaar en kom elke dag met plezier naar mijn werk.

Daarnaast zijn we een jong team waarbij hard gewerkt wordt maar ook zeker hard gelachen!

Roy

Coördinator Werkplaats
Samen met mijn team in de werkplaats zorg ik er voor dat alle bedrijfswagens rijklaar worden gemaakt voor de nieuwe eigenaar.
De bedrijfswagens die wij rijklaar maken kunnen verkocht zijn, of ingezet zijn als leasevoertuig. Door de uiteenlopende wensen van de nieuwe voertuig eigenaar hebben wij veel afwisseling in onze werkzaamheden. Al onze bedrijfswagens worden technisch nagekeken, daarnaast voeren wij onderhoud en reparaties uit en monteren we accessoires.

Doordat we constant aan ons eigen wagenpark aan het werken zijn, kunnen we heel eenvoudig schuiven met onze planning. Flexibiliteit, gezelligheid en teamwork is dan ook echt wat kenmerkend is voor onze werkplaats. Zo zorgen wij samen met de rest van het bedrijf dat de beste resultaten worden behaald.

Thomas

Medewerker debiteurenbeheer
Wij van debiteurenbeheer bewaken het proces inzake de betaling van facturen en treffen betalingsregelingen indien klanten hierom verzoeken. Indien klanten niet tijdig betalen sturen wij aanmaningen en mocht de betaling alsnog uitblijven zullen wij in het uiterste geval het contract ontbinden en de voertuigen blokkeren. Daarnaast beantwoorden wij vragen van klanten inzake betalingen en facturen.

De dynamiek en soms ook de hectiek binnen het bedrijf alsmede de korte lijntjes tussen de verschillende afdelingen maakt dat er elke dag wel nieuwe uitdagingen zijn die we samen altijd weer oplossen.

Vincent

Verkoopadviseur
Ik ben hier nu 1,5 jaar werkzaam. Daarvoor werkzaam geweest in de motorbranche. Mijn dagelijkse werkzaamheden zijn: klanten te woord staan adviseren in koop of financial lease, dat houdt in offerte’s en orderbevestigingen maken. Het beantwoorden van leads die binnenkomen bij ons op de website.

Onze website bijwerken van nieuwe en gebruikte modellen. Dat houdt in foto’s maken van de voertuigen en dan kenbaar maken op websites.
Het accorderen van nieuwe bedrijfswagens.
Wat het leuk en interessant maakt om dit bedrijf te werken is dat elke dag anders is. Het is zeer afwisselend werk. Zowel de klant als collega’s. We hebben een zeer leuk team van jong tot oud.

meer...



Meer vacatures van Dealerleasing