Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Service CoördinatorTelecom
Ben jij een proactieve, energieke Service coördinator? Wil je graag werken in een hecht en info...
Solliciteer direct
Service Coördinator
Solliciteer direct
Ben jij een proactieve, energieke Service coördinator? Wil je graag werken in een hecht en informeel team? In een bedrijf met een rijke historie, dat “klein en fijn” is, én tegelijkertijd onderdeel van een wereldwijde sterke speler in digitale transformatie? Houd je ervan jezelf te blijven ontwikkelen op je vakgebied en jouw bijdrage te leveren aan een interessante transitie binnen Axians Telecom? Dan zijn we op zoek naar jou!
Voor versterking van het Telecom Public team zijn wij op zoek naar een:
Service coördinator (36u of 40u), standplaats Delft
Wat je doet?Over Axians Telecom
Binnen Axians ga je aan de slag bij de Telecom Business Unit Public van Axians. Axians is een internationale specialist in missie kritische communicatie dat bestaat uit hechte teams met een open bedrijfscultuur en waar technologische innovatie centraal staat. Hebben we hiermee jouw interesse gewekt? Grote kans dat Axians dan dé werkplek is voor jou! Bij Axians worden medewerkers aangemoedigd om zichzelf te ontwikkelen, op persoonlijk vlak en ook binnen hun eigen vakgebied. Wij bieden de beste technologische oplossingen aan onze klanten in het publieke domein, samen met partners als Druid, CommScope, Microsoft en NEC.Hoe ziet jouw uitdaging eruit?
De functie
Binnen het Telecom Public team van ca 50 collega’s ben jij als Service coördinator verantwoordelijk voor het spare parts management en het maken van de planning voor de Public engineers. Een veelzijdige, afwisselende rol met veel ruimte voor eigen inbreng en zelfstandigheid. Het grootste gedeelte van je tijd ben je bezig met het spare parts management.Spare parts management
In de rol van Spare Parts Manager ben je verantwoordelijk het aansturen – inclusief coördineren en volgen – van de logistieke partij die verantwoordelijk is voor pakket-, spoed- en wegtransporten. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de administratieve handelingen die daarbij horen en voor rapportages t.b.v. eindklanten.
Als Spare Parts Manager ben je verantwoordelijk voor de juiste goederenstroom van voornamelijk Business-to-Business-zendingen, de afhandeling van speciale verzoeken van klanten en de correcte uitvoering ervan.
Je houdt je voornamelijk bezig met:
- Bewaking van de voorraad, voortijdig signaleren van mogelijke te korten en proactief uitzetten van acties om voorraad te korten te voorkomen.
- Maken en versturen van maandelijkse rapportages
- Verwerking mutaties in de CMDB
Het monitoren van goederenstromen en advies geven over logistieke vraagstukken
Het realiseren van proces optimalisatie
Aanspreekpunt voor het Public team bij knelpunten in de goederenstroom
Planning
In de rol van planner zorg jij voor een optimale en efficiënte inzet van de Field Service Engineers van Public. Jij zorgt dat ze op het juiste moment aanwezig zijn bij onze klanten in de publieke sector zoals overheid, politie en gezondheidszorg. Voor deze klanten verrichten we werk voor/aan netwerken, DAS systemen, etc.
Als planner ben je voornamelijk bezig met:
Het plannen van incidenten, preventief onderhoud en projecten
Engineers voorzien van de benodigde informatie
Het bellen met Field Service Engineers over voortgang storingen.
Bewaking opvolging van de incidenten en het behalen van de KPI's
SPOC voor de opdrachtgevers
Vooruit denken, logische routes bedenken, skill based plannen
Onze planners weten altijd waar onze Engineers zich bevinden en wat er buiten speelt, die betrokkenheid zoeken we ook in jou.
Wat vragen wij van jou?
Wie wij zoeken
We zoeken iemand die een aanpakkers mentaliteit heeft, snel kan schakelen, goed communiceert en het overzicht ten alle tijden bewaart. Je bent handig met Microsoft Office (Word en Excel) en hebt bij voorkeur ervaring met ServiceNow (niet vereist).Minimum vereisten:
- MBO 4 werk- en denkniveau
- 3 jaar werkervaring in een logistieke omgeving waarin je met logistieke processen te maken hebt gehad
- Engels spreken en schrijven op goed niveau i.v.m. schakelen met internationale klanten
Wij bieden
Een baan met veel vrijheid en afwisselende werkzaamheden;Direct een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd;
Salaris tussen de 2000 – 3300 euro bruto per maand, dat is afgestemd op je ervaring en kwaliteiten;
Prima secundaire arbeidsvoorwaarden met o.a. een gunstige pensioenregeling
24 vakantiedagen, met de flexibele mogelijkheid meer dagen op te bouwen (bij een aanstelling van 40 uur per week)
Vergoeding van je reiskosten (auto) of een OV abonnement
Mobiele telefoon en laptop;
Doorgroeimogelijkheden die passen bij jouw ambities;
Een hybride werkomgeving met de mogelijkheid tot gedeeltelijk thuiswerken;
Gunstige voorwaarden om te investeren in het internationale aandelen- en groepsspaarplan van de VINCI-groep;
Opleidingsmogelijkheden, o.a. via onze K&H Academy en de VINCI Energies Academy en de mogelijkheid je continu te blijven ontwikkelen in je vak;
Een gezellig team en informele werksfeer.
meer...
Meer vacatures van Axians