Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Medewerker Commercieel Klantcontact
Je werkt op de afdeling Commercieel Klantcontact op de vestiging in Assen. Deze afdeling is onderdeel van de afdeling Commercie die is afgesplitst in Projecten, Duurzaam Advies en Beheer, B2B, B2C en Marketing.
Je werkt voor het onderdeel B2C, de particuliere tak. Dit onderdeel bestaat weer uit Verkoop, Commercieel Klantcontact en de afdeling Commerciële Binnendienst. Je werkt samen met ongeveer totaal 8 collega’s op de afdeling, waarin de uren in overleg bespreekbaar zijn (24 tot 40 uur per week).
Zoek je een functie waarin je commerciële kansen wil benutten? Vind jij het leuk om adviseurs zo optimaal mogelijk in te plannen vanuit jouw advies? In deze functie zoek je contact met de klant op basis van aanvragen van de klant (leads) en/of marketing acties bij bestaande klanten. Jij zorgt voor de opvolging van deze aanvragen richting de klanten. Deze leads komen binnen via bijvoorbeeld de website en jij zorgt voor de opvolging richting de lead. Dit doe je door de juiste vragen te stellen en in gesprek te gaan over de wensen en verwachtingen van de klant. Uiteindelijk ben jij in staat om doelgericht afspraken weg te zetten bij de juiste adviseur die aansluit op de klantaanvraag.
In het kort zijn onderstaand je resultaatgebieden:
- Contact zoeken met de klant op basis van aanvragen/acties.
- Telefonisch vragen van klanten beantwoorden en verstrekken van informatie
- Klanten informeren over de toegevoegde waarde van een adviseursbezoek
- Initiëren van klachtafhandeling
In deze functie heb je een goede relatie met de rest van jouw team. Doordat je in het begin van de keten staat is het belangrijk dat jouw afhandeling richting de klant op juiste manier wordt uitgevoerd. Hierdoor ben jij een belangrijk onderdeel in het creëren van een uitstekende klantbeleving.
Functie-eisen:
- Je hebt 3 jaar recente werkervaring in een soortgelijke functie;
- Je bent commercieel, waarbij je goed kan luisteren, de juiste vragen kan stellen en uiteindelijk het beste advies richting de klant kan geven vanuit een adviserende rol;
- Je hebt overtuigingskracht en een proactieve klantgerichte en dienstverlenende houding. Je kan daarbij goed omgaan met piekbelastingen en weerstandsgesprekken.
Wat bieden wij?
- Jouw werkomgeving bij ons bedrijf is een plezierige, afwisselende werkomgeving met enthousiaste en behulpzame collega’s;
- Een dienstverband voor 24 tot 40 uur, uren zijn bespreekbaar binnen deze kaders. Binnen de afdeling wordt er ’s avonds ook gewerkt (dit is geen verplichting, maar in overleg bespreekbaar);
- Op basis van jouw ervaring ontvang je een maandsalaris van minimaal €2347,- en maximaal €2686,- o.b.v. fulltime dienstverband;
- Jouw arbeidsvoorwaarden zijn geregeld in de CAO Metaal en Techniek, waaronder bv. 25 vakantiedagen, 13 adv-dagen bij een fulltime dienstverband en een pensioenregeling bij PMT;
- Jouw arbeidsvoorwaarden worden aangevuld met onze eigen bedrijfsregelingen (zoals bijv reiskostenvergoeding).
Meer vacatures van Energiewacht