Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Gevorderd assistent-accountant
Voor de functie Gevorderd Assistent accountant (32 - 40 uur) is ons kantoor in Hoorn op zoek naar een enthousiaste collega, die met plezier en op betrokken wijze ons team kan versterken. Ben jij een leergierige, ambitieuze en prettige collega, beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden en de juiste dosis klantgerichtheid? Dan zoeken wij jou!
OMNYACC: JOUW NIEUWE WERKGEVER?
Bij Omnyacc maken wij ons elke dag sterk voor onze klanten. Hoe doen we dat? Door de deskundigheid en veelzijdigheid van het grote kantoor, te combineren met de persoonlijke touch van een lokale dienstverlener. Als full-service kenniskantoor bieden wij onze MKB-klanten met een team van 250 collega’s een compleet dienstenpakket. Altijd met eigen vaste aanspreekpunten.Die twee werelden ook in jouw voordeel. Aan de ene kant hebben we veel aandacht en ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling en groei. Zo hebben wij de Omnyacc Academy voor junior collega’s en de Summercourse voor permanente ontwikkeling. Aan de andere kant vind je veel vrijheid op 8 lokale vestigingen in Noord-Holland en Friesland. Hier is de balans tussen werk en privé echt belangrijk. Net als plezier. Voor ons maakt het succesvol zijn van onze collega’s het advieskantoor Omnyacc. Want alleen samen kunnen wij ons sterk maken voor ondernemers.
Standplaats Hoorn
Onze vestiging in Hoorn is een echt familiebedrijf en dat is voelbaar. Dagelijks geven de vennoten - en ook broers - Xander en Casper leiding aan het kantoor. Het kantoor telt zo’n 22 gedreven collega’s. De afdeling accountancy zoekt versterking! Wil je meer weten over kantoor Hoorn?JOUW FUNCTIE
De vacature daagt je uit om de ultieme mix van samenstelwerkzaamheden en klantcontact professioneel en enthousiast uit te voeren. Jij denkt mee met de klant én met je collega's. Jij ziet dat automatisering ontzettend belangrijk is voor de toekomst en wilt zowel je collega's als onze klanten helpen stappen te zetten op dit gebied. Verder versterk je ons door de volgende kernverantwoordelijkheden met succes te realiseren:- (deels) samen met de klant verwerken van administratieve gegevens alsmede het begeleiden van klanten in het voeren van financiële administraties en optimaliseren van het administratieve proces
- het samenstellen van jaarrekeningen en het opstellen van tussentijdse cijfers
- het onderhouden van contacten met klanten met betrekking tot zijn/haar werkzaamheden
- signaleren van problemen en deze bespreken en oplossen met collega's en klanten
WAT BIEDEN WIJ?
Bij Omnyacc krijg je een afwisselende en uitdagende baan. Je werkt in een organisatie die continu in ontwikkeling is. Jouw persoonlijke ontwikkeling en groei staat voorop. Daarnaast bieden wij:- een dienstverband van 32 uur of meer per week met afwisselende werkzaamheden
- een informele en collegiale werksfeer
- goede arbeidsvoorwaarden
- doorgroeimogelijkheden
- dit alles voor een salaris waar jij graag voor aan de slag gaat
JOUW INBRENG
- Een afgeronde opleiding HBO-BE/Accountancy
- Voorkeur voor de samenstelpraktijk en hier al een aantal jaar werkervaring in
- De drive om door te groeien in het Accountancy-vakgebied
- Affiniteit met automatisering
- klantgericht en stel je altijd het klantbelang centraal
- communicatief sterk en initieer je zelf acties
- leergierig en wil je blijven ontwikkelen
- goed in zowel zelfstandig werken als samenwerken
SOLLICITEER!
Ben je klaar voor de uitdaging die deze vacature met zich meebrengt? Stuur jouw motivatie via het onderstaande formulier naar ons toe. Zo kunnen we snel in contact komen. Heb je eerst nog vragen over de functie of onze organisatie? Neem dan contact op metmeer...
Meer vacatures van Omnyacc