Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Teamleider Servicedesk
Samen met jouw team krijg jij zowel de interne als de externe klant op de eerste plaats!
Dit ga je doen
Alles begint bij onze servicedesk! De servicedesk handelt storingen en vragen af voor zowel de interne als externe klant en zorgt dat de iedereen goed en netjes te woord wordt gestaan. Aan jou de eer hier dagelijks samen met jouw team een topprestatie neer te zetten.’s Morgens start je met een “dagstart” waarin je samen met je team vooruitblikt op de invulling van de dag. Wie gaat zich over de mailbox buigen, wie neemt de telefoon aan, welke taken liggen er verder nog?
De Servicedesk is het eerste aanspreekpunt voor vragen met betrekking tot storingen en onderhoud van de elektronische- en brandveiligheid systemen bij onze klanten. Jouw team handelt storingen en vragen snel en professioneel af en zorgt ervoor dat de klant goed te woord wordt gestaan. Storingen worden door het aanmaken van werkorders naar de afdeling Remote Intervention of de afdeling Planning doorgezet. Vragen worden direct of anders middels terugbelafspraken door collega’s beantwoord. Meer klantcontact via de telefoon en minder via de mail, is ons streven. “Je bent pas een held als je de klant belt” is dé slogan van onze Servicedesk.
Dit ben jij
Jij bent een ware bruggenbouwer, een ervaren operationeel leidinggevende en de telefonische dienstverlening kent geen geheimen voor jou. Jij weet als geen ander hoe je een servicedesk succesvol aanstuurt en staat stevig in je schoenen. Je houdt grip op zowel het proces als het team en weet het beste in jouw medewerkers naar boven te halen. Als Supervisor Klantenservice ben je servicegericht, zowel naar je interne als externe klanten toe.Verder vragen wij:
- Hbo werk- en denkniveau;
- Affiniteit met techniek en een goed gevoel voor service;
- Ervaring met een telefooncentrale (klantenservice);
- Een goed ontwikkeld empathisch vermogen zodat jij je in kunt leven in de problemen die de klant ervaart;
- Een sterke analyticus die niet alleen in staat is om rapportages te bouwen maar ook vanuit rapportages te sturen.
Over de organisatie
Voor deze functie ben je werkzaam op ons kantoor in Badhoevedorp waar onze planning en servicedesk centraal voor heel Nederland wordt opgepakt. De servicedesk bestaat momenteel uit 9 medewerkers waar jij leiding aan gaat geven. Zelf rapporteer je aan de Manager Planning & Service.Dit krijg je
Een mooie, uitdagende functie binnen Chubb Fire & Security met ruime ontwikkelmogelijkheden, waarbij jij aan de basis staat van de verdere groei van Chubb. De bedrijfscultuur van Chubb Fire & Security is te omschrijven als dynamisch, resultaatgericht en professioneel. Werken in de rol van Supervisor Servicedesk bij Chubb Fire & Security biedt jou diversiteit in je werk, de mogelijkheid een stempel te drukken op de service richting onze klanten en een mooi team neer te zetten dat trots is op de serviceverlening.Jouw arbeidsvoorwaardenpakket bevat daarnaast:
- Een goed basissalaris;
- Een jaarcontract, met de intentie om dit na het jaar om te zetten in onbepaalde tijd;
- Een uitgebreid pakket secundaire voorwaarden waaronder 25 vakantiedagen, 13 adv dagen en pensioenvoorziening;
- Volop mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen en binnen de organisatie door te groeien.
Meer vacatures van Chubb