Inloggen - Registreer  

Office Manager

Secretary Plus - Almelo - 15-02-2024 Naar vacature  

Als Office Manager ben je verantwoordelijk voor de kantooradministratie en bied je ondersteuning aan jouw collega's. Je klanten zijn niet alleen interne collega's, maar ook partners en klanten voor wie je het eerste aanspreekpunt bent. Je maakt deel uit van een internationaal team waarbij kennis van de Franse taal belangrijk is.

Verder pak jij de volgende werkzaamheden correct op:
  • Beheren van kantoorvoorzieningen en bestellen van kantoorbenodigdheden;
  • Regelen van zendingen en verwerken van facturen;
  • Organiseren van reizen en beheren van lokale contracten voor het verkoopteam;
  • Regelen van interne team- en klantbijeenkomsten, inclusief reserveringen en catering;
  • Fungeren als aanspreekpunt van het team en ziet werk liggen.
Verder ben jij flexibel en spring je bij om je collega's te ondersteunen waar nodig.

Dit ben jij


Je bent een proactieve office manager met een positieve houding. Jij denkt vanzelfsprekend in mogelijkheden en oplossingen. Daarnaast ben jij:
  • Nauwkeurig met een oog voor detail;
  • Ervaring met MS Office pakket;
  • Vloeiend in Nederlandse en Engelse taal;
  • Kennis van de Franse taal (spreken en schrijven).
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare omgeving en functie.

Over het bedrijf

De opdrachtgever is een wereldwijde leverancier van oplossingen voor infrastructuurbeheer, o.a. bekabeling. Je komt te werken op het kantoor in Almelo met verschillende collega's. Je werkt samen met je internationale collega's waarbij je contact hebt via Teams. Het is mogelijk om deels thuis te werken.

Wat bieden wij jou?

  • Je komt direct in dienst bij de opdrachtgever;
  • Een interessante positie in een familiebedrijf met veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
  • Een parttime (32 uur) of fulltime (40 uur) functie;
  • Een salarisindicatie tussen de €3.000,- en €3.500,- bruto per maand op basis van 40 uur;
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Secretary Plus