Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Consultant recruitment en sales - 4-Vision
Als Consultant recruitment en sales bij 4-Vision heb je een super afwisselende functie, die niet snel zal vervelen. Een Teams gesprek met een interessante kandidaat, een belletje naar een potentiële klant, het opzetten en uitvoeren van marketingcampagnes, noem het maar op. Klinkt dit goed? Lees snel verder!
Wat ga je doen?
In deze combinatie functie ben je zowel verantwoordelijk voor het realiseren van de instroom van nieuwe medewerkers voor onze locatie in Utrecht als voor het uitbreiden en onderhouden van ons klantenbestand. De vacatures gaan van starter tot zeer ervaren op hbo- en wo niveau. Je brengt proactief de wervingsvraag in kaart en stelt samen met de directie ambitieuze doelen vast. Je bent verantwoordelijk voor de koude acquisitie in de regio Utrecht en diverse marketing en sales binnendienst werkzaamheden die verband houden met onze bedrijfsvoering. Verder weet je contacten te leggen, te netwerken en snel te schakelen om zowel klanten als kandidaten tevreden te houden.
Kortom, als Consultant bij 4-Vision ga je:
- Op zoek naar nieuwe collega’s door te searchen via social media, het netwerk van je collega’s, het schrijven en plaatsen van vacatureteksten en het bedenken van andere interessante wervingsopties.
- Selectiegesprekken voeren.
- Assessments bespreken.
- Arbeidsvoorwaarden bespreken en waar nodig hierin onderhandelen.
- In gesprek met directie om hen te adviseren over de instroom van nieuwe collega’s.
- Potentiële klanten benaderen.
- Contact onderhouden met bestaande klanten.
- Het uitbrengen en monitoren van offertes.
- Het bijhouden van werving en sales in systemen.
- Helpen bij de onboarding van een nieuwe klant en het inrichten van de software.
- Monitoren van de klanttevredenheid.
- Diverse administratieve taken die horen bij het werving- en salesproces.
Wie zijn wij?
4-Vision verzorgt de volledige financiële afdeling voor (grotere) MKB klanten. De klant haalt hierdoor een administratief medewerker, financial controller, accountant en fiscalist in huis voor precies het aantal uur dat ze nodig heeft. Wij zijn een accountantskantoor, maar de jaarrekening en VPB aangifte zien wij als verplicht bijproduct. Doordat we wekelijks (of zelfs dagelijks!) contact hebben met onze klanten ontzorgen we volledig op het gebied van finance en kan de klant zich richten op de andere facetten van het ondernemerschap.Wat bieden wij jou?
Een levendige werkomgeving waarin je kunt meebouwen aan een dynamische organisatie en er alle ruimte bestaat om jezelf verder te ontwikkelen. Bij ons vind je geen jasje-dasje. Wij houden ook niet van strikte hiërarchie en vaste werktijden. Waar we wel van houden, is het creëren van een relaxte werksfeer waar iedereen zich met plezier de hele dag inzet om het allerbeste resultaat neer te zetten. De partners zitten gewoon bij de werknemers op de kamer en er is altijd iemand beschikbaar om vragen aan te stellen of om jou te begeleiden. Onze vestiging in Utrecht bestaat uit een team van ca 15 collega’s. Wij worden heel enthousiast van nieuwe inzichten en ideeën en zijn zeer benieuwd wie onze nieuwe aanwinst wordt.Een marktconform salaris wat met bonussen fors op kan lopen, welke bonussen afhankelijk zijn van de door jou geworven kandidaten en leads die tot nieuwe klanten leiden. We hebben daarnaast perfecte secundaire voorwaarden. De functie is zowel parttime, minimaal 24 uur, als fulltime beschikbaar.
Wie zoeken wij?
- Je bent in het bezit van een hbo of wo diploma.
- Je bent handig met IT.
- Je werkt procesmatig en nauwkeurig.
- Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring in een commerciële rol.
- Je kunt goed praten met, maar nog beter luisteren naar je klanten en kandidaten.
- Kennis van of affiniteit met de financiële wereld is een pré maar geen must.
Meer vacatures van 4-Vision