Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Interim manager Bezwaar en Beroep
De afdeling Bezwaar en Beroep is een subafdeling van de businesseenheid Klant van de directie Onderwijsinstellingen (OI).
Deze directie financiert alle onderwijsinstellingen en samenwerkingsverbanden in (Caribisch) Nederland.
Hiermee is zo’n 45 miljard euro gemoeid. De afdeling Bezwaar en Beroep handelt de bezwaren en beroepen af die gericht zijn tegen de besluiten over die financiering. OI zit in een doorontwikkeling van het systeemlandschap voor die financiering.
Daarnaast informeert OI onderwijsinstellingen over trends en beleidseffecten. Daarnaast stelt OI DUO-breed en voor OCW programma- en projectleiding en ondersteuning beschikbaar. Met al deze activiteiten wil OI goed onderwijs mogelijk maken.
De werkzaamheden bestaan uit 4 onderdelen:
1) Een complexe veranderopdracht
- Herstellen van het evenwicht in de samenwerking binnen de afdeling Bezwaar en Beroep;
- Het integraal leiden en managen (organisatie, mensen, processen en systemen) van de ontwikkelingen; Managen van complexe relaties.
3) Verenigen van een team in een afdelingsvisie
4) Begeleiden, binden en boeien van juridische professionals.
Profielduiding: een voorbeeld voor het team die vanuit de inhoud de juiste positie weet te pakken bij de verschillende (in- en externe) stakeholders.
Wat wij vragen
- Je beschikt over WO-niveau, bij voorkeur een afgeronde juridische opleiding;
- Je hebt meerdere jaren aantoonbare (leidinggevende) ervaring in een vergelijkbare functie;
- Je hebt aantoonbaar ervaring met complexe veranderopdrachten als het gaat om diversiteit, inclusie en gelijkwaardigheid;
- Je hebt inhoudelijke ervaring als jurist of vergelijkbare werkervaring;
- Je hebt ervaring met het behouden, binden en boeien van professionals en het versterken van de gewenste teamcultuur;
- Je bent toegankelijk voor medewerkers, transparant in je manier van werken, geeft ruimte en vertrouwen, met oog voor Inclusiviteit en treedt waar nodig doortastend op.
Wat wij bieden
Wij kunnen je inzetten op basis van detachering (op projectcontract of in loondienst bij JS Consultancy, inschaling conform CAO opdrachtgever).Naast een persoonlijke benadering vanuit JS Consultancy en een leuke groep collega’s horen bij een detacheringsconstructie in een dienstverband bij JS Consultancy goede arbeidsvoorwaarden. Hierbij kan je denken aan:
- Salariëring ingeschaald conform CAO opdrachtgever afhankelijk van jouw opleiding en ervaring en op basis van 36 uur in de week;
- Aanvullende opleidingen en trainingen op gebied van inhoudelijke kennis, vaardigheden en competenties, passend bij jouw ambities;
- Intervisie, coaching en periodieke kennissessies over actuele thema’s in het werkveld;
- Toegang tot het exclusieve netwerk van JS Consultancy.
- Laptop en een telefoon (die je ook privé mag gebruiken);
- Reiskostenvergoeding, NS Businesskaart of afhankelijk van je reistijd de mogelijkheid tot een leaseauto!).
- Snelle en makkelijke facturatie, middels Reversed Billing en standaard de betaling binnen 30 dagen na invoering uren;
- We verzorgen de volledige administratie en we zorgen ervoor dat je maar 1x alle gegevens moet aanleveren (VOG e.d.);
- Onze juridische afdeling houdt alle wet- en regelgeving rondom ZZP-ers nauw in de gaten en kan daarover indien gewenst ook informeren.
Waar ga je werken
Voor OCW/DUO afdeling Bezwaar en Beroep zijn we op zoek naar een Interim manager Bezwaar en Beroep (36uur | Schaal | z.s.m. | minimaal circa 12 mnd.| Met optie tot verlenging).meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Js Consultancy
Meer Interim manager Bezwaar en Beroep vacatures