Inloggen - Registreer  

Assistent Cateringbeheerder bij Albert Heijn HSC

Albert Heijn HSC - via Nederland Vacature - Zwolle - 09-04-2024 Naar vacature  

min € 13,27 – max € 14,03
Flexibele werktijden
Je ontvangt standaard een reiskostenvergoeding van €0,21 per km tot 30 kilometer enkele reis.
We werken op alle Albron locaties voor alle nieuwe collega's met de Hospitality CAO.

Waarom onze organisatie

''Met 700+ Albronlocaties is er altijd een werkplek bij jou in de buurt.''
''Samenwerken met mensen met een hart voor gastvrijheid inspireert en motiveert.''
''Bij Albron hebben we kennis van zaken, oog voor jou en het goed voor elkaar.''

Onze recruiter

Aniek, onderdeel van team recruitment

Taken en verantwoordelijkheden

Albron verzorgt op een
duurzame
manier lekker eten en drinken op horeca én catering locaties door heel Nederland. Je kan bij ons aan de slag in onze bedrijfsrestaurants, zorginstellingen, daghoreca en zelfs bij Center Parcs!

Als assistent cateringbeheerder verzorg jij, samen met jouw team/collega, het eten en drinken op locatie
Albert Heijn Home Shop Center te Zwolle
. Op deze nieuwe locatie gaan wij per juni 2024 het ontbijt, de lunch en het diner verzorgen. Samen met je collega's zorg jij ervoor dat alle gerechten op tijd bereid worden en klaar staan voor de lunch. Na de lunch zorg je ervoor dat alles weer keurig wordt achtergelaten voor de volgende dag. Hierbij staat gastvrijheid altijd centraal!

In deze functie verricht je alle voorkomende operationele werkzaamheden in het bedrijfsrestaurant.

Het recept voor een assistent cateringbeheerder

  • Samen met de cateringeheerder de leiding nemen op locatie zodat alles op rolletjes loopt
  • Bereiden van de lekkerste gerechten
  • Verrichten van banqueting werkzaamheden (o.a. borrels en vergaderingen)
  • Uitvoeren van kassa werkzaamheden en lichte administratieve taken
  • De locatie keurig achterlaten voor de volgende dag
  • Een professionele relatie met je opdrachtgever onderhouden
Nathalie: “Elke dag gaan mijn collega's en ik in ons restaurant vol enthousiasme de uitdaging aan om een perfecte dag te draaien met tevreden gasten.”

Geboden wordt

Onze menukaart voor jou als assistent cateringbeheerder

  • Bruto uurloon tussen €13,27 en €14,03 afhankelijk van jouw ervaring

30 uur per week

op contract

Wisselende werktijden;

flexibel inzetbaar, overdag, s'avonds, en in het weekend
  • 25 verlofdagen bij een fulltime dienstverband

Pensioenregeling

bij pensioenfonds Horeca & Catering en een passende collectieve zorgverzekering
  • Goede werk en privé balans, veel vrije tijd
  • Diverse

opleidings- en doorgroeimogelijkheden

Rob: “Als leidinggevende zorg ik ervoor dat we samen de puntjes op de i zetten; van voedselveiligheid tot een mooie presentatie van onze gerechten. Als we samen een topprestatie neergezet hebben, ben ik echt trots.”

Smaakt dit naar meer? Solliciteer direct!

Upload jouw CV via de sollicitatiebutton en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Heb je nog vragen? Stel ze gerust via 030 669 5711 of werkenbij@albron.nl.

Profiel kandidaat

Welke ingrediënten heb je hiervoor nodig als assistent cateringbeheerder?

  • Passie voor eten, drinken en gastvrijheid
  • Leidinggevende ervaring in een bedrijfsrestaurant of een andere horecagelegenheid is een pre
  • Verantwoordelijkheidsgevoel en goede communicatieve vaardigheden
  • Pas tevreden als je gasten en opdrachtgever dat zijn

Job alert maken

Maak een job alert voor
'cateringbeheerder'
en ontvang dagelijks vergelijkbare vacatures per mail
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Albert Heijn HSC
Meer Assistent Cateringbeheerder bij Albert Heijn HSC vacatures