Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Servicemedewerker Klantadvies

Saman Groep - Zierikzee - 09-09-2021 Naar vacature  

€2.199 - € 2.905
Ben jij klantvriendelijk, efficiënt en sta je te popelen om meer te leren over duurzame producten? Dan ben jij precies wat we zoeken! Bij ons groeiende bedrijf hebben wij een belangrijke rol voor jou als servicemedewerker klantadvies. Want jij bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en daarmee sta jij centraal in onze organisatie.

Dit bieden wij jou

Een goed salaris
26,3 vakantiedagen per jaar
Veel doorgroeimogelijkheden
Korting op onze producten en diensten
Meewerken aan duurzame wereld
Winstuitkering, vakantiegeld én 500 euro bonus bij aandragen nieuwe collega

WAT VERWACHTEN WIJ VAN EEN Medewerker Klantadvies

Wanneer je als servicemedewerker klantadvies aan de slag gaat, ben jij het visitekaartje voor klanten die vragen hebben over onze duurzame producten en diensten. Een typische dag op Klantadvies ziet er zo uit: Jij begint jouw dag aan de telefoon en beantwoord telefonisch met enthousiasme de vragen die jij krijgt. In de middag sta je ingepland op de email. Deze afwisseling zorgt ervoor dat je goed je focus kunt houden.

Het is belangrijk dat je snel kunt schakelen tussen de verschillende vragen die binnenkomen. Je helpt bijvoorbeeld een klant met het aanmelden van zijn en verbind een andere klant door met haar verkoopadviseur. Daarnaast zorg je ervoor dat alle informatie correct in ons systeem wordt verwerkt. Zo kunnen jouw collega’s precies zien wat de klant eerder heeft besproken.

Ook werk je nauw samen met andere afdelingen binnen ons bedrijf, zoals de uitvoerende afdelingen. Bijvoorbeeld wanneer een klant een vraag heeft over zijn plaatsingsdatum of er een vervolgafspraak moet worden ingepland. Jij kijkt in het systeem om te zien wat er bekend is en geeft dit door aan de klant.

Kortom, als servicemedewerker klantadvies ben je verantwoordelijk voor het efficiënt en klantvriendelijk afhandelen van vragen van klanten over onze duurzame producten en diensten. Je hebt een belangrijke rol binnen onze organisatie en bent betrokken bij alle aspecten van onze dienstverlening. Met jouw sterke communicatieve vaardigheden en technische kennis weet jij onze klanten tevreden te stellen en bij te dragen aan de groei van ons bedrijf.

Je komt te werken in een team van +/- 25 collega’s. Jouw collega’s krijgen er energie van wanneer zij een klant goed hebben kunnen helpen. Maar niet alleen onze klant wordt geholpen. Ze helpen ook elkaar graag. Samen zorgt het team ervoor dat we kunnen blijven groeien.

Dit ben jij

  • Aantoonbaar mbo+ werk- en denkniveau, bijvoorbeeld door een onlangs afgeronde opleiding of opgedane werkervaring;
  • Sterk gevoel voor klantgericht werken en affiniteit met techniek;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Vaardigheid in het werken met digitale systemen;
  • Flexibiliteit en stressbestendigheid, waardoor je snel kunt schakelen tussen verschillende werkzaamheden;
  • Interesse in duurzame producten en bereidheid om hierover bij te leren tijdens interne trainingen.

Dit ga je doen

Als servicemedewerker klantadvies ben je verantwoordelijk voor het verstrekken van informatie en het afhandelen van vragen, verzoeken en klachten van klanten over onze duurzame producten en diensten. Hierbij werk je volgens vaste procedures en richtlijnen om de klanttevredenheid te waarborgen en te verhogen. Omdat dit zich continue ontwikkelt, denk je graag mee! Door jouw efficiënte en klantvriendelijke aanpak draag jij bij aan het behouden en versterken van de positie van Saman Groep als leverancier van duurzame oplossingen.

meer...



Meer vacatures van Saman Groep