Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Senior Business Analyst Tribe Housing

Rabobank - Utrecht - 09-04-2024 Naar vacature  

Als Senior Business Analyst kan jij het verschil maken, door samen met jouw collega’s te werken aan een excellente klantervaring op het gebied van hypotheek beheerprocessen.

Jij & jouw functie

Tribe Housing heeft grote ambities met betrekking tot ‘Financieel Gezond Leven’ voor alle bestaande hypotheekklanten van de Rabobank. Met als huidige focus het online beschikbaar stellen van alle klantreizen, zodat we onze klanten maximale controle geven over hun persoonlijke situatie.

Dit doe je niet alleen! Samen met een multidisciplinair team werk je op een iteratieve manier samen om tot een optimale inrichting te komen voor al onze klanten. In deze rol ben jij de brug tussen complexe bedrijfsprocessen en praktische oplossingen. Je vertaalt business requirements naar ontwerpen en specificaties die naadloos aansluiten bij ons bedrijfs- en IT-architectuurraamwerk.

Je werkt samen met Nederlandstalige en Engelstalige collega`s, zowel onshore in Nederland als nearshore in Roemenië. Je werkt als Senior Business Analist in 1 team, maar werkt nauw samen met de Area solution architect en de business analisten uit 3 andere teams die aan dezelfde klantervaring werken.

Voorbeelden uit de praktijk

  • Extra Aflossen op leningen
  • Extra Storten in opbouwproducten
  • Wijzigen incassorekening

Feiten & cijfers

  • 36/40 uur per week
  • 2 dagen per week op kantoor in Utrecht
  • wereldwijd 43.822 Rabobank-collega’s

Top 3 verantwoordelijkheden

  • Vertalen van de productvisie in een zo eenvoudig mogelijke hoog-over oplossing.
  • Adviseren van de business over nieuwe oplossingen en richting geven aan hoe de oplossing eruit moet zien. Optreden als sparring partner bij vakinhoudelijke vraagstukken.
  • Begeleiden van de ontwikkeling en implementatie van de oplossing, door samen te werken met in en externe ontwikkelaars, testers en directe BA collega’s, de implementatie voor te bereiden en kennis over te dragen aan gebruikers.
  • Het ontwikkelen en onderhouden van een netwerk van relevante interne en externe stakeholders.

Samen bereiken we meer dan alleen

We geloven in de kracht van verschillen. Juist door de verschillen van mensen te combineren worden we een nog betere bank. We zijn dan ook benieuwd naar wat jij toevoegt aan onze Area.

Met 4 teams wordt er binnen de Area Lending Service Administration gewerkt aan een mid-office die alle reguliere beheerprocessen op hypotheekproducten ondersteunt. Dit kunnen adviesplichtige processen zijn waarbij de klant in contact met de Rabobank adviseur tot de juiste actie komt. Ook zijn dit processen zijn die klant zelfstandig online kan doorlopen. Wij zijn trots op de applicaties die wij hiervoor al hebben gerealiseerd. Samen zetten wij ons in voor een nog betere klantproces en ondersteuning. Samenwerken is hierbij onze werkwijze; als 1 team binnen Rabobank. Over Rabobank gesproken: we zijn een Nederlandse bank, actief in 38 landen voor onze ruim 9.500.000 klanten. Met deze klanten, onze leden en partners werken we zij aan zij aan een wereld waarin iedereen genoeg en gezond te eten heeft. Dichter bij huis werken we aan een land waarin gelukkige mensen wonen, werken en ondernemen.

Jij & jouw talent

  • Een afgeronde relevante HBO- of WO-opleiding (bij voorkeur, informatica, informatietechnologie of bedrijfsmanagement)
  • Het vermogen om constant te verbeteren en het zien van mogelijkheden
  • Meerdere jaren aantoonbaar ervaring met Agile-Scrum en DevOps way of working
  • Aantoonbaar T-shaped skills en ervaring
  • Ervaring/affiniteit met UX en prototyping
  • Ervaring met business en web analytics software, zoals Kibana of Splunk.
  • Pre: aantoonbare ervaring als business analist in particuliere hypotheekketen en/of data gedreven projecten 

Dit bieden we jou

  • Een bruto salaris tussen € 4.068,63 - € 5.811,03 per maand (schaal 9)
  • Een 13e maand en 8% vakantiegeld
  • Een maandelijks Employee Benefit Budget (EBB) van 10% bovenop je maandsalaris, je kunt zelf kiezen hoe je dit wilt besteden. Extra vakantie dagen kopen, meer pensioen opbouwen of gewoon uit laten betalen.
  • Een budget van € 750,- euro om je thuiswerkplek in te richten
  • Een maandelijkse thuiswerkvergoeding van maximaal € 40,-
  • Een maandelijkse internetvergoeding van € 40,-
  • Een jaarlijks persoonlijk ontwikkelbudget van € 1.400,
  • Hybride werken: een mix van thuis en op kantoor werken
  • 100% vergoeding van je reiskosten als je kiest om met openbaar vervoer te reizen
  • Een pensioenfonds waaraan je 3.5% or 5.5% bijdraagt (gebaseerd op je eigen keuze)
Dit is een selectie van de arbeidsvoorwaarden voor een Senior Business Analyst op basis van een 40-urige werkweek. Alle arbeidsvoorwaarden vind je op
.

Jij & het sollicitatieproces

  • Vragen over het werken bij Rabobank en de procedure; Jerrol Spier, IT Recruiter via
  • Gesprekken vinden plaats via een videocall.
  • De antwoorden op veel gestelde vragen vind je op
  • Een beoordeling van de betrouwbaarheid behoort tot de procedure.
.

LI-JS1

Solliciteren

In 5 stappen

We leren je graag beter kennen.

Stap 1

Sollicitatie

Leuk dat je solliciteert! Wij nemen alle cv’s en brieven door. Na sluitingsdatum krijg je zo snel mogelijk een reactie.

Stap 2

Eerste gesprek

Je maakt online kennis met meestal je leidinggevende en een directe collega. We willen weten of je bij de functie en het team past. En jij hebt vast ook veel vragen aan ons.

Stap 3

Tweede gesprek

We willen je graag een tweede keer spreken. Bij dit online gesprek gaan we dieper in op de inhoud van de functie en spreek je vaak nog met een andere collega.

Stap 4

Aanbod

Ben jij de nieuwe collega die we zoeken en word jij ook blij van ons? Dan krijg je een goed aanbod per e-mail. Bij sommige functies moet je eerst nog een assessment doen.

Stap 5

Screening

Tijdens de screening onderzoeken we of je betrouwbaar genoeg bent om voor Rabobank te werken.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Rabobank