Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Assistant General Support & Hospitality

Akd - Amsterdam - 04-10-2021 Naar vacature  

Staf en ondersteuning
Afdeling Office Support • Amsterdam
AKD is een full-service Benelux-kantoor met ruim 475 advocaten, fiscalisten, notarissen en business support in Nederland, België en Luxemburg. 
Aan onze cliënten kunnen wij optimale dienstverlening bieden door de ondersteuning van (in totaal) ongeveer 22 assistants general support & hospitality. 

Weet jij altijd een lach op ieders gezicht te toveren met uitstekende hospitality? Wil je daarnaast ook bezig zijn met administratieve taken? In Amsterdam hebben wij ruimte voor een Assistant General Support & Hospitality.

Als assistant general support & hospitality ga jij: 

  • Secretariële, administratieve, faciliterende en representatieve ondersteuning bieden aan alle collega’s van kantoor Amsterdam;
  • (Internationale) cliënten ontvangen en zorgen voor een optimale gastvrijheidsbeleving;
  • Voor een piekfijn in orde vergadercentrum zorgen;
  • Assisteren bij seminars, events, workshops en bijeenkomsten;
  • Zakelijke reizen boeken;
  • Repro-opdrachten uitvoeren;
In de rol van Assistant General Support & Hospitality werk je in een team van drie, voor ongeveer 80 advocaten, notarissen, fiscalisten. Jullie nemen verschillende administratieve zaken van hen uit handen, zodat zij zich zo goed mogelijk bezig kunnen houden met inhoudelijke kwesties. 

De ideale kandidaat voor deze functie:

  • beschikt over MBO werk- en denkniveau;
  • beschikt over uitstekende Nederlandse (maar ook Engelse) taalvaardigheden; 
  • is minimaal 24-32 uur beschikbaar;
  • is steengoed met MS Office (Outlook, PowerPoint, Word) en/of Microsoft 365; 
  • is net als AKD toegankelijk, energiek, betrokken, en je staat voor kwaliteit;
  • is gemotiveerd voor de zakelijke dienstverlening. Je functioneert goed in een omgeving waar je snel moet schakelen en waar hoge kwaliteit nagestreefd wordt;
  • maakt foutloze planningen en je wordt eigenlijk nooit betrapt op een taal- of spelfout.

AKD biedt jou: 

Naast deze leuke baan, een mooi arbeidsvoorwaardenpakket. Daarbij 27 vakantiedagen (bij een fulltime dienstverband), pensioenregeling, en een reiskostenvergoeding. En vanaf jouw eerste werkdag kun jij aan de slag met jouw eigen opleidingsprogramma, dat je zelf kunt samenstellen. 

Laten we kennismaken

Ben je geïnteresseerd in deze functie? Dan ontvangen we graag jouw cv en korte motivatiebrief via onderstaand sollicitatieformulier. Wil je meer weten, neem dan contact op met Tessa van der Stel (Business Advisor HR): +316 52 61 50 53 / recruitment@akd.eu. 

Diversiteit en inclusiviteit

AKD is een omgeving waar je jezelf kunt zijn en het beste uit jezelf kunt halen. Wij zijn een kantoor dat ruimte biedt aan diversiteit en inclusiviteit, en vinden het belangrijk om onze talenten te laten groeien.

Het overleggen van een Verklaring Omtrent Gedrag (op basis van het juridisch screeningsprofiel) maakt deel uit van de procedure.
meer...



Meer vacatures van Akd