Inloggen - Registreer  

Medewerker Archivering

Js Consultancy - Eindhoven - 24-04-2024 Naar vacature  

Voor werkbedrijf Senzer is JS Consultancy op zoek naar een Medewerker Archivering. Dit betreft een functie voor (minimaal) 32 uur, per z.sm. voor een periode van 3 maanden (met optie tot verlenging). De werkzaamheden zullen vooral op kantoor plaatsvinden.

Als medewerker archivering zorg je ervoor dat informatie toegankelijk is voor de Senzer organisatie. Je registreert en beheert documenten en dossiers die in verschillende archieven worden opgeslagen. Dit gebeurt nu nog analoog, maar we werken toe naar digitalisering. Die documenten en dossiers hebben onze (uitkering)specialisten nodig, bijvoorbeeld bij het beoordelen van een aanvraag voor bijstand. Met goede archivering draag jij dus jouw steentje bij aan het maatschappelijke doel van Senzer.

Jij maakt informatie beschikbaar en toegankelijk voor Senzer-collega’s, die daardoor hun werk goed kunnen uitvoeren. Zo archiveer, registreer en beheer je documenten en dossiers. Natuurlijk houd je daarbij rekening met de wetgeving, archiefverordening en richtlijnen. Als een collega zo’n document of dossier opvraagt, lever jij deze aan. Ook signaleer en rapporteer je achterstanden en ontbrekende informatie in documenten én je actualiseert (en vernietigt eventueel) verouderde informatie. Daarnaast ben je ook bezig met het overdragen van permanent te bewaren archieven naar het Regionaal Historisch Centrum Eindhoven.

We werken toe naar digitalisering van het archief. Het is dus belangrijk dat je het leuk vindt om bij te dragen aan die verandering.

Wat wij vragen

  • Je beschikt over een afgeronde mbo-opleiding SOD1 of een vergelijkbare opleiding richting informatiebeheer;
  • Je vindt het fijn om zowel zelfstandig als samen te werken. Het beheren van de dossiers en de verschillende archieven doe je namelijk samen met meerdere collega’s;
  • Je bent iemand die accuraat, vriendelijk en leergierig is;
  • Het is fijn als je ervaring hebt in het beheren en archiveren van documenten, in zowel digitale als fysieke archieven (dynamisch, semi-statisch en statisch);
  • Je hebt kennis van ontsluitingsmethoden, administratie en registratie én een goede beheersing van de Nederlandse taal (goed begrijpend lezen);
  • Je hebt ervaring in het werken met verschillende selectielijsten is essentieel en het opstellen van inventarissen voor de verschillende archieven. Dit is een pre.

Wat wij bieden

Dit betreft een tijdelijke functie, per z.sm. voor 6 maanden (met optie tot verlenging). De gewenste inzet is (minimaal) 32 uur per week. Wij kunnen je inzetten op basis van een ZZP-constructie (uurtarief in overleg), of op basis van detachering (in loondienst bij JS Consultancy, inschaling conform CAO opdrachtgever). Dit is een schaal 9 functie.

Naast een persoonlijke benadering vanuit JS Consultancy en een leuke groep collega’s horen bij een detacheringsconstructie in een dienstverband bij JS Consultancy goede arbeidsvoorwaarden. Hierbij kan je denken aan:

  • Salariëring ingeschaald conform (CAO Sociaal Werk Welzijn en Maatschappelijke Dienstverlening), afhankelijk van jouw opleiding en ervaring en op basis van 36 uur in de week;
  • Toegang tot een landelijk netwerk van interim professionals in het publieke domein;
  • Laptop en een telefoon (die je ook privé mag gebruiken);
  • Reiskostenvergoeding, NS Businesskaart of afhankelijk van je reistijd de mogelijkheid tot een leaseauto!);
  • ZZP? Tarief in overleg.
Een ZZP-constructie (uurtarief in overleg), behoort ook tot de mogelijk. Naast de persoonlijke benadering en een groot netwerk als preferred supplier binnen het publieke domein, bieden we de volgende voordelen aan:

  • Snelle en makkelijke facturatie, middels Reversed Billing en standaard de betaling binnen 30 dagen na invoering uren;
  • We verzorgen de volledige administratie en we zorgen ervoor dat je maar 1x alle gegevens moet aanleveren (VOG e.d.);
  • Onze juridische afdeling houdt alle wet- en regelgeving rondom ZZP-ers nauw in de gaten en kan daarover indien gewenst ook informeren.
JS Consultancy is de carrièrepartner van professionals en managers voor de publieke zaak. Bij ons werk je aan jezelf én aan oplossingen voor de belangrijkste uitdagingen in onze samenleving. Maatschappelijk resultaat. Samen met jou maken we het waar.

Waar ga je werken

Senzer is het werkbedrijf voor de arbeidsmarktregio Helmond-De Peel. We voeren onder andere de Participatiewet uit namens zeven gemeenten van onze regio met in totaal 250.000 inwoners. Wij werken aan het inclusiever maken van de regionale arbeidsmarkt en vinden dat iedereen die kan werken recht heeft op een baan. Senzer legt verbinding tussen werkgever en werkzoekende, redenerend vanuit de P&O-vraag van de werkgever die we verbinden aan de (arbeids)kracht en het talent van de werkzoekende. Via ons werken ruim 2.000 mensen bij grote en kleine bedrijven. We verzorgen inkomensondersteuning voor ongeveer 4.500 bijstandscliënten en zorgen voor honderden mensen voor een zinvolle maatschappelijke participatie.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Js Consultancy
Meer Medewerker Archivering vacatures