Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Delivery Manager

Simac - Ede - 22-03-2023 Naar vacature  

Je wordt de aanvoerder en stuurman van het team. Er zit namelijk ontzettend veel kennis bij je collega’s, maar het team is relatief jong. Er moet een toegankelijke, maar krachtige persoonlijkheid op komen te staan die de dagelijkse operatie doet, die de processen bewaakt, knelpunten en verbeterpunten ziet en daar actie op onderneemt. Iemand ook die de lijntjes met het management kort houdt. Kortom: iemand die de kwaliteit en continuïteit van de dienstverlening van het team borgt en naar een hoger plan tilt.

Het is een baan met aardig wat vrijheid en verantwoordelijkheid, in een dynamische omgeving ook nog eens. Dat is een functie die je deels zelf mee inricht, maar die – als we haar plat slaan – op het volgende neerkomt:

Jij regelt de dagelijkse gang van zaken op de afdeling, in nauw contact met het management.
Je zorgt voor een optimale planning van werkzaamheden.
Je hebt de controle over alle inkomend en uitgaand werkverkeer en ziet er onder andere op toe dat alles conform normen en richtlijnen verloopt.
Je bent eerste aanspreekpunt, intern én extern, als er acuut actie ondernomen moet worden.
Je tilt het niveau van de dienstverlening naar een continu hoger niveau: je analyseert, inventariseert, stelt actieplannen op, informeert, motiveert en ziet toe op de voortgang.

Dit ben jij

Je hebt een hbo werk- en denkniveau en enkele jaren ervaring in de IT, bij voorkeur in de serviceorganisatie. Je hebt kennis van ITIL-processen, relevante service-ervaring, onder andere met minimaal Service Level Agreements, en ervaring met het beoordelen van IT-activiteiten, zowel op applicatie- als op platformniveau. Je communiceert gemakkelijk, zowel in het Nederlands als het Engels. Je weet mensen te verbinden en enthousiasmeren, durft beslissingen te nemen, houdt het hoofd koel, ook als er druk op de ketel staat, en gedijt goed in een innovatieve en ambitieuze organisatie waar de sfeer informeel is.

Dit krijg je ervoor terug

Een functie met verantwoordelijkheid: jij bent degene binnen onze organisatie die het niveau van de Customer Services bewaakt en naar een hoger plan gaat tillen. Een functie met veel uitdaging, afwisseling en een team aan fijne, leergierige collega’s, die werk belangrijk vinden, maar het leven buiten het werk ook! Wij vragen veel van je. Dat je je betrokken en verantwoordelijk voelt. Dat je mee gas geeft. Dat je je flexibel opstelt. Daar staat een meer dan prima salaris tegenover. Ook de secundaire voorwaarden zijn top: alles is goed geregeld hier. Van pensioen en winstdeling tot mogelijkheden om je te blijven ontwikkelen, via trainingen en opleidingen, maar bijvoorbeeld ook via Young Simac, ons eigen netwerk van medewerkers tot 35 jaar.

Dit zijn wij

Wij zijn Simac, een innovatief technologiebedrijf, met zo’n 1.400 collega’s, die vanuit twintig vestigingen werken, in binnen- en buitenland, met de roots en het hoofdkantoor in Veldhoven. Daar kom jij ook te werken. Elk van onze vestigingen is actief binnen een eigen werkveld. Dat gaat echt van IT-infrastructuren tot Smart Building en Smart City Technologie; en van inspectiesystemen op hoogwaardige machines tot Cyber Security. Met verschillende startups met internationale potentie bovendien binnen de gelederen. Rode draad: innovatieve technologie! Ook goed om te weten: we zijn een familiebedrijf. We zijn ambitieus en innovatief, maar staan wel ook midden in de samenleving en hebben oog voor jou als collega.

meer...



Meer vacatures van Simac