Medewerker financiën huuradministratie
Stichting Bo-Ex '91
Status
Ingevuld
Uren per week
32 - 36
Uren per dag
8 of 9
Werkervaring
3-5 jaar
Reden inhuur
Nieuw op te starten project (boven formatie)
Standplaats
Utrecht
Functieschaal
G
Werk- en denkniveau
MBO
Start opdracht
30-10-2023
Eind opdracht
01-03-2024
Optie tot verlengen
Ja
Bedrijfsinformatie
Bo-Ex is een Utrechtse woningcorporatie met een warm hart voor de huurders van onze 9.000 woningen. Als geen ander begrijpen we hoe waardevol wonen is, vooral voor mensen met een beperkt budget. 95 medewerkers werken iedere dag aan betaalbaar en goed wonen in leefbare wijken en buurten. Dat doet Bo-Ex samen met huurders en al onze partners. De huurder staat centraal, we doen het met elkaar en vanuit een eigen verantwoordelijkheid.Projectomschrijving
Wij zijn een Utrechtse woningcorporatie met een warm hart voor de huurders van onze 9.000 woningen. Wij begrijpen als geen ander hoe waardevol wonen is, vooral voor mensen met een beperkt budget. Onze 100 medewerkers werken iedere dag aan betaalbaar en goed wonen in leefbare wijken en buurten. Dat doen we samen met huurders en al onze partners. Wij willen een vooruitstrevende, innovatieve netwerkorganisatie zijn. Dit vraagt meer flexibiliteit, zelfstandigheid en verantwoordelijkheid van medewerkers.In een divers team van directe collega’s ben je als medewerker financiën belast met de huuradministratie. Deze is nu nog elders in de organisatie ondergebracht en moet nog worden opgezet. Hierin zorg je voor de maandelijkse prolongatie. Je verzorgt periodieke rapportages en werkt het huurbeleid uit naar concrete jaarlijkse huuraanpassingen. Afwijkende boekingen handel je af en je verstuurt de aanmaningen bij huurachterstanden. Je werkt nauw samen met ons incassoteam, de verhuurconsulent en wijkconsulent en bent voor hen aanspreekpunt over huurmutatie- en incassodossiers.
Functie eisen
Functie eisen
Inhoudelijk ben je een topper en kun je onderstaande kwalificaties stuk voor stuk afvinken. Maar je maakt het verschil door jouw interesse in de vraag die huurders en collega’s aan je stellen. Hoe zorg jij ervoor dat jouw klanten het gevoel hebben dat je hun vraag serieus neemt en met een deskundig antwoord komt? Professionele vaardigheden zijn belangrijk maar eigenaarschap van de klantvraag nemen en goede communicatieve vaardigheden maken jou de ideale business partner.- Minimaal een afgeronde relevante administratieve opleiding (MBO 4).
- Kennis van en affiniteit met financiële applicaties en de MS Office suite.
- Ervaring met Dynamics Empire is een pré maar geen vereiste.
- Je kunt prima zelfstandig werken, bent integer, resultaatgericht, nauwkeurig en flexibel.
- Je herkent je in onze kernwaarden ‘huurder centraal, verantwoordelijkheid geven en nemen en saamhorigheid’.
Tarief
Vacature informatie
Datum publicatie
04-10-2023 12:30Datum sluiting opdracht
12-10-2023 11:00Datum sluiting vragen
09-10-2023 00:00Datum beantwoording vragen
10-10-2023Datum gesprekken periode
16-10-2023 tot 20-10-2023Datum terugkoppeling
16-10-2023Arbeidsvoorwaarden
CV-eisen
Uit je CV blijkt dat je ervaring hebt op een huuradministratie of gerelateerde ervaring.Werkdagen
In overlegMeer informatie
Het is niet toegestaan om gedurende het proces contact op te nemen met de opdrachtgever. (Inhoudelijke) vragen kunnen digitaal worden gesteldFee Flexwerkportaal
Flexwerkportaal brengt voor deze opdracht € 2,50 per gewerkt uur in rekening bij de winnende opdrachtnemerKassiersfunctie
voor deze opdracht is de kassiersfunctie niet van toepassing.Wet keten aansprakelijkheid
Bij uitleners van arbeidskrachten stort opdrachtgever in het kader van de Wka 25% van het uurloon op de G-rekening van de uitlenerOverige
- Je (kandidaat) gebruikt voor de opdracht een eigen laptop
- Je (kandidaat) gebruikt voor de opdracht een eigen iPad/tablet
- Je (kandidaat) gebruikt voor de opdracht een eigen mobiele telefoon
Naar vacature
Meer vacatures van Flexwerkportaal