Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Management Assistent

Pienk - Den Haag - 12-02-2021 Naar vacature  

Functie omschrijving Management Assistent | 24 uur

Voor een non-profit organisatie in Den Haag zijn wij per direct op zoek naar een parttime Management Assistent voor 24 uur per week. Je zal de manager Marketing volledig ondersteunen en ontzorgen, de afdeling is o.a. verantwoordelijk voor de naamsbekendheid en realiseren van de inkomsten.

Je verricht secretariële en organisatorische werkzaamheden voor deze drukbezette manager, een zelfstandige en verantwoordelijke parttime baan voor een management assistent die zich thuis voelt binnen een non-profit organisatie. Jij combineert nuchterheid met een aanpakkersmentaliteit en iedereen weet jou te vinden!

Als management assistent zal je je voornamelijk bezig houden met de volgende taken:
  • Bewaken en afhandelen van inkomende e-mail;
  • Complex agendabeheer (filteren, prioriteren, bewaken, voorbereiden en afhandelen van afspraakverzoeken);
  • Bewaken en follow up van acties en deadlines;
  • Plannen, organiseren en voorbereiden van overleggen en vergaderingen;
  • Maken van verslagen en actielijsten;
  • Maken van overzichten en rapportages;
  • Maken van presentaties in Powerpoint;
  • Aanspreekpunt voor de Marketing afdeling;
  • Ondersteuning bij hr-zaken; sollicitatie, ziekte en verlof, assisteren van nieuwe medewerkers.
Zoals je kunt lezen is dit een
zeer veelzijdige functie
voor een pro actieve, accurate management assistent met een aanpakkersmentaliteit in Den Haag! Jij weet wat ontlasten is en kan snel schakelen.

Functie eisen Management Assistent | 24 uur

Werk jij graag zelfstandig en heb je een groot verantwoordelijkheidsgevoel? Dan zou deze parttime vacature wel eens goed bij je kunnen passen. De volgende functie eisen zijn van toepassing:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Enkele jaren recente werkervaring als management assistent of directiesecretaresse;
  • Ervaring met het stellen van prioriteiten;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift (een taaltest zal een onderdeel zijn van de selectieprocedure);
  • Beheersing van het Microsoft Office pakket op hoog niveau: Word, Excel, PowerPoint en Outlook heeft voor jou geen geheimen;
  • Parttime 24 uur per week beschikbaar over 4 dagen (vrije dag in overleg).
Je herkent je in de volgende eigenschappen:
  • Goed luisteren
  • Snel schakelen
  • Pro actief
  • Communicatief
  • Verbinder
  • Betrouwbaar
  • Accuraat
Je bent technisch handig en je maakt je programma's snel eigen. De functie is in eerste instantie volledig vanuit huis. Zie jij jezelf hier al werken? Laat het ons dan snel weten!

Aanbod Management Assistent | 24 uur

Je komt te werken bij een non-profit organisatie voor de Manager Marketing, er wordt je naast een prettige werkplek een uitdagende parttime baan als Management Assistent geboden! Je werkt samen met bevlogen professionals.

Een functie waarin zelfstandig en verantwoordelijk optreden wordt gewaardeerd en beloond met:
  • In eerste instantie een aanstelling voor bepaalde tijd voor 6 maanden op basis van 24 uur per week;
  • Een arbeidsvoorwaardenpakket passend bij een non-profit organisatie;
  • Deel­na­me aan op­lei­din­gen en trai­nin­gen;
  • Beschikking over een persoonlijk ontwikkel budget te besteden aan coaching en cursussen;
  • Mo­ge­lijk­heid tot (deels) thuis­wer­ken. Op dit mo­ment wer­kt de hele organisatie van­uit huis in ver­band met co­ron­a­maat­re­ge­len;
  • Inschaling in schaal 4 (€ 2.044 tot € 3.057) afhankelijk van leeftijd, relevante werkervaring en capaciteiten.
De parttime functie is per zo snel mogelijk en in eerste instantie voor 6 maanden. Afhankelijk van functioneren en ontwikkelingen binnen de organisatie kan een verlenging volgen.

meer...



Meer vacatures van Pienk