Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

HR & Payroll Administrator

Double Match - Luchthaven Schiphol - 27-01-2023 Naar vacature  

Als HR & Payroll Administrator geef je samen met een collega administratieve en inhoudelijke ondersteuning aan de HR- en Finance afdeling. De ondersteunende taken hebben betrekking op zowel de in-, door- als uitstroom van medewerkers, zijn operationeel van aard en vraagt kennis van het HR vak en Salarisadministratie. Het is een gecombineerde rol waarbij je het aanspreekpunt bent voor medewerkers op gebied van HR administratieve zaken. Je neemt waar wanneer er afwezigheid is van collega’s van de afdeling HR. Je bent de back-up voor de salarisadministratie wanneer daar afwezigheid plaatsvindt en je houdt je zelf ook bezig met de verwerking van de salarissen. Klinkt dit als jouw nieuwe job? Lees vlug verder om te ontdekken of deze rol bij je past!

WAT GA JE DOEN?
  • Je verzorgt en vraagt benodigde screenings aan.
  • Je onderhoudt digitale documentatie conform de AVG regels.
  • Je werkt mee aan het digitaliseren en automatiseren van HR processen.
  • Je houdt de diploma’s, certificeringen en toegangspassen van werknemers bij.
  • Je verricht benodigde administratieve handelingen van in, door en uitstroom.
  • Je verstrekt informatie aan instanties, CBR, Luchthaven Schiphol.
  • Je bent bezig met het zelfstandig opstellen en up to date houden van instructies, handleidingen en werkbeschrijvingen.
  • Je verwerkt personeelsmutaties in AFAS.
  • Je verzamelt, voert in en controleert brutosalaris gegevens waaronder aanwezigheids- en overwerk gegevens.

WIE BEN JIJ?

  • Je hebt een mbo 4 diploma richting bedrijfsadministratie.
  • Je hebt relevante werkervaring met (salaris) administratie.
  • Je hebt aantoonbare ervaring met AFAS Profit en Microsoft applicaties zoals Teams, Word en Excel.
  • Je begrijpt de verbinding en afhankelijkheden tussen processen van HR & Payroll.
  • Jouw hart gaat sneller kloppen van administratieve processen en je wordt er gelukkig van als alles soepel en zonder fouten wordt verwerkt. 
  • Je bent proactief en wanneer je merkt dat het ergens beter en efficiënter kan, ga je hier meteen mee aan de slag.

WAT BIEDEN WIJ JOU?

Als HR & Payroll Administrator kom je te werken in een zeer dynamische werkomgeving waarin je je breed kan ontwikkelen. Het is een klein team waar de lijnen kort zijn en er altijd ruimte is om even bij elkaar naar binnen te lopen. We zijn altijd samen op zoek naar hoe het beter en efficiënter kan en geen één dag is hetzelfde. 

Al meer dan 70 jaar verzorgt KLM Equipment Services het onderhoud van al het materieel op de luchthaven. Samen met jou zetten we onze expertise en ervaring op het gebied van Ground Support Equipment in voor grote en kleine spelers in de luchtvaartindustrie. Bij ons zijn we open, hebben we de hart op de tong en helpen we elkaar waar nodig is. Het is een dynamische omgeving waar we zonder hectiek altijd operatief bezig zijn. En naast een leuke werkomgeving bieden wij ook een bijpassend salaris, 37 vakantiedagen en gratis parkeren: ook als je op vakantie gaat!

meer...



Meer vacatures van Double Match