Inloggen - Registreer  

Medewerker Customer Service

Omoda - Zierikzee - 01-03-2021 Naar vacature  

Hoofdkantoor Zierikzee
Zierikzee
Customer Service
Vast
Breng jij het ultieme Omoda gevoel over op onze klanten?
Of het nu gaat om het wijzigen van een bezorgafspraak, de betaalmogelijkheden in onze app, vragen over onze onderhoudsproducten of advies over een paar toffe Michael Kors sneakers: door jouw bijzondere aanpak en creatieve oplossingen maak je onze klant blij.

Wat zijn jouw werkzaamheden?

Je klanten verrassen! Net als voor Omoda – staat voor jou de klant centraal en dit zie je terug in alles wat je doet. Als eerste aanspreekpunt van Omoda werk je met leuke collega’s samen, dit doe je vanuit huis of op het hoofdkantoor in Zierikzee. Samen met deze collega’s zet je alles op alles om ons ultieme doel te bereiken: blije klanten.

Dit realiseer je door uit te blinken bij het:
  • antwoord geven op vragen en het adviseren van klanten via e-mail, telefoon en whatsapp;
  • aandragen van creatieve oplossingen in het klantcontact;
  • afhandelen van (product) klachten;
  • proactief aandragen van ideeën om de klantervaring te verbeteren;
  • waarborgen van de goede (online) reputatie van Omoda;
  • verrichten van administratieve handelingen naar aanleiding van het klantcontact.
Als medewerker customer service bij Omoda ben je 32 – 40 uur per week flexibel inzetbaar. Je vindt het geen probleem om met enige regelmaat op zaterdag, af en toe een feestdag en minimaal twee avonden in de week tot 21:00 uur te werken.

Functie-eisen

Door jouw enthousiasme en vastberadenheid het anderen naar de zin te maken voorzie jij onze klanten van de beste ervaring en advies. Daarnaast los je met jouw creatieve ideeën problemen feilloos op en beantwoord je alle vragen naar tevredenheid voor onze klant.

Verder breng je mee:
  • teamplayersmentaliteit en een positieve instelling;
  • hands-on mentaliteit (kansen zien en durven aanpakken);
  • klantgerichtheid, je ziet het als een uitdaging het de klant naar de zin te maken;
  • inlevingsvermogen in elke unieke situatie van de klant;
  • communicatieve vaardigheden;
  • minimaal MBO 4 werk- en denkniveau;
  • uitstekende mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse taal;
  • goede beheersing van de Engelse taal

Omoda’s arbeidsvoorwaarden:

  • een leuke werksfeer in een gezellig en hardwerkend team met collega’s die samen mooie doelen halen. En die successen vieren wij met traktaties!
  • normaal hebben we een mooi personeelsfeest, teamuitjes en vrijdagmiddagborrels, en nu hebben we een digitale Bingo en pubquiz zodat we alsnog corona-proof samen kunnen zijn;
  • aandacht voor jou ontwikkeling door persoonlijke ontwikkelgesprekken met je leidinggevende;
  • trainingen en cursussen via de Omoda Academy en de Leerrekening over bijvoorbeeld het geven van feedback en Excel. Iedere ontwikkelwens is bespreekbaar;
  • uitzicht op een vast contract bij een ondernemend familiebedrijf;
  • natuurlijk 20% personeelskorting op de hele collectie;
  • reiskostenvergoeding en aansluiting bij Pensioenfonds Detailhandel;
  • korting op je zorgverzekering bij bepaalde verzekeraars;
  • goeie koffie, vers fruit, iedere woensdag een lekkere lunch, een special diner, de Omoda-bootcamp, en zodra het weer kan, gezellige vrijdagmiddagborrels.

Team Customer Service

Ons team bestaat uit zo’n 24 enthousiaste medewerkers. Een deel van ons focust zich op de customer service en een deel op het stuk webcare. Samen zijn we ‘One Big Happy Family’ met als hoofddoel onze klanten blij maken. We houden van gezelligheid en eten is onze guilty pleasure.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Omoda