Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Medewerker frontoffice burgerzaken

Blnp - Nijkerk - 12-01-2023 Naar vacature  

Solliciteer uiterlijk
dinsdag 28 februari 2023
Nijkerk
24 uur

Vacature

Toevoegen
aan favorieten

Nijkerk groeit, groei je met ons mee!

Nijkerk, een historische middelgrote gemeente, centraal gelegen tussen de roerige Randstad, de prachtige Veluwe en Gelderse Vallei! Dynamisch en volop in ontwikkeling. En dat betekent uitdagingen, want niet alles kan overal en altijd.

In onze organisatie willen we dat jouw talenten tot uiting komen en dat jouw talent zich verder door kan ontwikkelen - De juiste mens op de juiste plek.

Help ons groeien, we hebben jou hierbij nodig

!

Wij zoeken een:

Medewerker frontoffice

burgerzaken

(24 uur per week)

Wat kom je waarmaken voor Nijkerk

.
  • Je verstrekt de juiste informatie en behandelt op een zorgvuldige en efficiënte wijze diverse aanvragen, zoals reisdocumenten, rijbewijzen, VOG's, gegevensverstrekking uit de BRP en uittreksels BRP.
  • Je voert primaire taken uit voor de werkzaamheden burgerlijke stand
  • Je voert werkzaamheden uit in het kader van identiteit en fraude en je signaleert en meldt ondermijning.
  • Je beoordeelt de legitimiteit van identiteitsdocumenten.
  • Je vindt het leuk deze werkzaamheden uit te voeren in wisseldiensten en je bent zodoende eventueel ook op dinsdag en donderdag beschikbaar tot 20.00 uur. Bovendien draai je mee in diensten bij ons loket in Hoevelaken.

Hier herken je jezelf in

We zijn op zoek naar een collega, met minimaal mbo4 werk- en denkniveau bij voorkeur aangevuld met relevante opleidingen Burgerzaken. Indien opleidingen ontbreken, ben je bereid hierin te investeren.

Je hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring als frontoffice medewerker en een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal. Je beschikt over een zelfstandige werkhouding en het vermogen om discreet om te gaan met gevoelige informatie.

Je bent communicatief (zowel mondeling als schriftelijk) sterk en voelt je thuis in een klant- en resultaatgerichte organisatie. Je beschikt over probleemoplossend vermogen, je bent flexibel, stressbestendig en kunt zelfstandig werken. Samenwerken is voor jou een vanzelfsprekendheid.

Hoe maken we jou blij?
  • Allereerst met een warm welkom van enthousiaste collega's en een ontspannen en informele werksfeer;
  • Met een baan waarmee je impact hebt op de gemeente Nijkerk;
  • Een gemeente waar oog is voor een goede werk- en privébalans;
  • Een marktconform salaris (schaal 7) met prima arbeidsvoorwaardenpakket afhankelijk van je ervaring kun je ingedeeld worden in een aanloopschaal.
  • Een arbeidsovereenkomst voor de duur van 1 jaar, met uitzicht op een vast contract bij goed functioneren en ongewijzigde omstandigheden.

Ben je enthousiast geworden?

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en ben je enthousiast geworden? Dan nodigen wij je van harte uit om te reageren. Indien een geschikte kandidaat zich aanmeldt, wordt er direct een gesprek ingepland. Bij een aangenomen kandidaat gaat de vacature dan direct offline. Solliciteren doe je via de sollicitatieknop

.
Deze vacature staat in de eerste 2 weken ook gelijktijdig intern uit en er zal indien een interne kandidaat zich aanmeldt altijd eerst met haar/hem het sollicitatiegesprek worden gevoerd.

meer...



Meer vacatures van Blnp