Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Functioneel Beheerder

Middin - Rijswijk - 22-10-2021 Naar vacature  

Jij maakt onze zorg bijzonder

Jij komt het team functioneel beheer versterken dat bestaat uit 6 collega's. Dit team houdt zich bezig met het vormgeven en beheren van de informatievoorziening voor Middin. Dit gebeurt onder andere door het voorzien, onderkennen en vertalen van de behoeftes vanuit de organisatie en/of marktontwikkelingen naar bruikbare oplossingen. Onze opdracht is om de jaarlijks vastgestelde roadmap, die onderdeel uitmaakt van het meerjarenplan ICT en Innovatie, uit te voeren en continu te bewaken. Middin is op weg met de digitale transitie om de zorg- en ondersteunde processen verder te integreren en optimaal te ondersteunen met bewezen technologische oplossing. Hierbij werken wij vanuit thema’s waarbij wij de cliënt als uitgangspunt nemen.

Je bent een communicatief vaardige en stressbestendige collega die verder wil bouwen aan een excellente digitale werkplek afgestemd op de belangen en behoeften van de medewerkers en cliënten voor zowel nu als de toekomst. Je vindt het een uitdaging om vragen en incidenten zo spoedig en adequaat mogelijk op te lossen, waarbij je de communicatie niet uit het oog verliest. Je hebt aandacht voor detail, streeft naar een hoge kwaliteit van dienstverlening, geeft feedback en doet verbetervoorstellen. Daarnaast ben je een zelfstarter, goed in samenwerken, beschik je over een klantgerichte instelling, analytisch vermogen en kun je goed plannen en organiseren. Verder vragen wij voor deze functie:

1. Ontwikkeling en advies
Je geeft graag gevraagd en ongevraagd advies over hoe om te gaan met informatie en applicaties. Je zorgt dat de wensen en de applicaties- of informatie-mogelijkheden optimaal worden gematcht;

2. Beheer en onderhoud
Dankzij jou blijven de applicaties en de informatie optimaal functioneren en worden aanpassingen op een klantgerichte wijze getest en uitgevoerd. Je werkt daarbij nauw samen met thema regisseur(s), key-users, leveranciers en de eindgebruikers.

3. Gebruikersondersteuning
Gebruikers van de applicaties kunnen voor functionele vragen en ondersteuning bij jou terecht.

Je verantwoordelijkheden bestaan uit:
  • het beheren en bewaken van de continuïteit van diverse softwareapplicaties ten behoeve van de gebruikers;
  • het ondersteunen van de gebruikers bij de software implementaties en het opstellen en beheren van functionele documentatie (handleidingen, procedures en instructies, intranet artikelen);
  • het adviseren bij het ontstaan van nieuwe informatievragen en het verder professionaliseren van het functioneel beheer binnen de organisatie;
  • het vertalen van gebruikersbehoeften in concrete wijzigingsvoorstellen, het beoordelen van de wijzigingsverzoeken en systeemdocumentatie;
  • het onderzoeken en analyseren van de efficiëntie en effectiviteit van de applicaties;
  • het voorbereiden, specificeren, uitvoeren en afronden van gebruikersacceptatietesten;
  • het ondersteunen van diverse projecten binnen de organisatie, gerelateerd aan het applicatiebeheer;
  • het onderhouden van externe contacten, zoals het deelnemen aan gebruikersbijeenkomsten of afstemming met de leverancier.

Als Functioneel Beheerder breng je mee

Om te werken als functioneel beheerder beschik je over relevante kennis van zorg gerelateerde wet- en regelgeving. Daarnaast heb je kennis - op functioneel niveau - van methoden en technieken op het snijvalk van ICT en informatiemanagement.

Verder heb je;
  • een afgeronde relevante hbo opleiding;
  • kennis en ervaring met functioneel applicatiebeheer en het testen van informatiesystemen;
  • kennis van cliënt- en zorgprocessen en/of ondersteunende processen in de gezondheidszorg, zoals zorgadministratie, planning of HRM;
  • kennis en ervaring met Afas, ONS, SDB-planning en Office365 (pre).

Wij vinden jou belangrijk

Wij zorgen goed voor je. Dat blijkt ook uit onze arbeidsvoorwaarden. Zo bieden we je voor de functie functioneel beheerder;
  • een jaarcontact voor 32-36 uur per week, met uitzicht op een vast contract;
  • een salaris van minimaal €2.501,- en maximaal € 3.738,- bruto per maand (gebaseerd op een 36-urige werkweek, FWG 50 conform de CAO-GHZ);
  • een eindejaarsuitkering van 8,33%;
  • uitstekende opleidings- en bijscholingsmogelijkheden binnen ons ruime aanbod. En de kans om je te blijven ontwikkelen en door te groeien binnen onze organisatie.
Maar ook de mogelijkheid om binnen ons meerkeuzesysteem (MKSA, opgenomen in de CAO) een deel van je brutosalaris om te ruilen voor andere arbeidsvoorwaarden. Bijvoorbeeld voor extra vrije dagen of een fietsplan. En je krijgt bij ons verschillende medewerkersvoordelen, zoals korting op verzekeringen, maar ook op dagjes uit.

Werken bij Middin

Middin is gewoon bijzonder. Dat merken niet alleen onze ruim 5.800 cliënten die verdeeld over heel Zuid-Holland de allerbeste persoonlijke zorg krijgen. Dat merken ook onze circa 3.000 medewerkers. Werken bij Middin betekent gewaardeerd en gerespecteerd worden. In een inspirerende werkomgeving met gedreven zorgcollega’s, iedere dag alles uit jezelf kunnen halen en jezelf blijven ontwikkelen. Denken vanuit de cliënt en niet vanuit protocollen. En zichtbaar en met veel voldoening concreet bijdragen aan waar we met elkaar iedere dag voor gaan: bijzondere mensen gewoon laten zijn.

Solliciteer nu!

Sta jij in de startblokken om bij Middin aan de slag te gaan als functioneel beheerder? Solliciteer dan direct via onderstaande sollicitatiebutton.
Wil je eerst nog meer weten over de functie? Neem dan contact op met Dennis Sloots (manager ICT) op 06 212 261 32.
meer...



Meer vacatures van Middin