Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Facilitair Coördinator Kunstlocaties Zuyd

Zuyd - Maastricht - 20-01-2022 Naar vacature  

Als Facilitair Coördinator ben je verantwoordelijk voor de dagdagelijkse facilitaire dienstverlening op jouw locaties. In nauwe samenwerking met de locatiemanager, zorg je ervoor dat de dienstverlening is afgestemd op de behoefte van de klant en in lijn is met de visie en kaders van het Facilitair Bedrijf Zuyd.

Als Facilitair Coördinator in een dynamische omgeving plan je en organiseer je alle werkzaamheden, ben je opmerkzaam, toon je flexibiliteit, heb je discipline en ben je een teamspeler. Dit met als resultaat dat we een professionele, klantgerichte, uniforme, efficiënte integrale dienstverlening realiseren.

Als eerste aanspreekpunt voor de medewerkers ben je bereikbaar, doortastend, toon je voorbeeldgedrag en ben je inspirerend. Je geeft je team ruimte en vertrouwen en zet mensen in hun kracht.

Gastvrijheid en service staan bij jou hoog in het vaandel. Je kunt snel schak
e
len in een dynamische omgeving met veel projecten.
Je beschikt over ambitie/gedrevenheid, positieve energie, en analytisch denkvermogen. Door betrokkenheid en goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden weet je mensen mee te krijgen.

Je kunt goed omgaan met weerstand en verschillende belangen.

Tot je werkzaamheden behoren:

  • Regelen en coördineren van de inzet en werkverdeling voor facilitair personeel, BHV taken, bewaken van de kwaliteit van dienstverlening, toezien op en zorgen voor verbetering van werk-procedures en –processen; toezien en zorgen voor orde en netheid in de gebouwen en bedrijfsterreinen.
  • Fungeren als aanspreekpunt voor facilitair medewerkers en voor de gebruikers/interne klanten voor wat betref: (veilig) gebruik en staat van onderhoud van het terrein, de gebouwen, facilitaire voorzieningen en verbeterpunten.
  • Actualiseren, beheren en verspreiden (veiligheid) van voorschriften en procedures; regels en procedures door medewerkers en studenten, en/of organiseren en coördineren van events; organiseren en coördineren van de BHV (incl. scholing en ontruimingsoefeningen)
  • Uitvoeren van periodieke inventarisaties en beoordelen van gebouwen/gebouwonderhoud, terreinen, installaties, e.d. , het gebruik daarvan en werkmethoden op (veiligheid)risico’s, het doen van aanbevelingen voor het wegnemen en het opvolgen daarvan; Toezien en verbeteren van gebouwonderhoud en inrichting;
  • Aanleveren van managementinformatie m.b.t. de dienstverlening aan de faculteit en/of de dienst en evt. externe gebouwgebruikers. Verzamelen, bestuderen en interpreteren van relevante informatie, opvragen van nadere informatie ten aanzien van gesignaleerde knel- en aandachtspunten en ontwikkelingen en op basis daarvan samenstellen van rapportages, planningen en managementinformatie ten behoeve van het management;
  • Budgetverantwoordelijk voor alle activiteiten behorende bij de functie. In samenwerking met de locatiemanager invulling geven aan de PDCA –cyclus;
  • Nader verrichten van onderzoek door middel van het interpreteren van gegevens, maakt berekeningen, formuleert indien nodig verbetervoorstellen en/of werkinstructies en werkt deze uit, brengt verslag hierover uit aan de locatiemanager;
  • Contractmanagement leveranciers van diensten m.b.t. uitvoering van de werkzaamheden incl. verzameling data m.b.t. kwaliteit van dienstverlening. Participeren bij aanbestedingen.

Functie eisen

Wij verwachten dat je:

  • beschikt over een HBO werk en denkniveau en relevante werkervaring hebt;
  • kennis hebt van bedrijfsvoering en van organisatorische en functionele verhoudingen in en rondom de ondersteunende diensten;
  • vaardig bent in het afstemmen werkprocessen en in staat bent om het werk te structureren en te coördineren, prioriteit aan kunt brengen en goed kunt plannen;
  • vaardig bent in het vertalen van bevindingen naar verbetervoorstellen en in staat bent om regelingen en procedures in concept op te stellen;
  • inzicht hebt in organisatorische, sociale en financiële consequenties van veranderingen;
  • beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
  • een klantgerichte instelling hebt;
  • goed kunt samenwerken;
  • vaardig bent in het stimuleren, motiveren en coachen van medewerkers;
  • een hands-on mentaliteit bezit en initiatiefrijk bent.

Locatiedienst Maastricht Kunstlocaties

De Locatiedienst Kunsten Maastricht – is een onderdeel van het Facilitair Bedrijf van Zuyd Hogeschool. De locatiediensten van het Facilitair Bedrijf verlenen, onder aansturing van een locatiemanager, directe service aan alle gebruikers van gebouwen en terreinen.

Arbeidsvoorwaarden

Indiensttreding vindt liefst op korte termijn plaats, wij bieden een functie voor 0,8-1,0 fte voor de duur van 1 jaar bij stichting Zuyd Hogeschool. Bij goed functioneren en gelijkblijvende bedrijfsomstandigheden kan dit dienstverband verlengd worden. Wij bieden een salarisschaal 8 als aanvangssalaris (maximum €3549,29 bruto per maand bij een fulltime aanstelling). Bij goed functioneren is een doorgroei naar salarisschaal 9 mogelijk CAO−HBO (maximum € 3998,91 bruto per maand bij een fulltime aanstelling). Bij interne kandidaten wordt de huidige duur van het dienstverband aangehouden. Aanstelling vindt plaats in de formele functie van facilitair beheerder.

Een assessment maakt deel uit van de selectieprocedure.

Interesse en solliciteren

Interesse?


Neem voor nadere informatie over de functie contact op met Anja van der Aa, locatiemanager Maastricht – Kunstlocaties, telefoon 0614317939, email:
.

Solliciteren

Je kunt vóór 11 februari solliciteren door het insturen van een motivatiebrief en CV op deze website.
Gesprekken zullen plaatsvinden vanaf 16 februari 2022.
meer...



Meer vacatures van Zuyd