Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Administratief medewerker
Heerenveen - 22-09-2022
Naar vacature
Administratief medewerker
voor maximaal 24 uur per weekDankzij jouw doortastende en dienstverlenende aanpak ondersteun je de collega’s van het team bij hun dagelijkse werkzaamheden.
Aan de slag met interessante vraagstukken op het gebied van de ondersteuning in de meest dynamische gemeente van Friesland? Dan is deze vacature iets voor jou! Onze collega’s van de afdeling Maatschappelijke Ontwikkeling (teams Poort, Inkomen & Terugvordering en de Uitkeringsadministratie), die de taken op grond van de Participatiewet uitvoeren, zijn namelijk op zoek naar een collega. In deze teams beschikking wij al over één administratief medewerker en wij zijn op zoek naar een collega die met haar kan samenwerken en de teams kan versterken.
Je functie
Als administratief medewerker verricht je alle ondersteunende werkzaamheden voor de genoemde teams, zoals:- Ondersteunende taken bij projecten;
- Beheer van meerdere mailboxen;
- Verslaglegging (team)overleggen;
- Organiseren en plannen van afspraken;
- Werkverdeling aan medewerkers;
- (eenvoudige) Financieel administratieve taken, als onderdeel van de uitkeringsadministratie;
- Werken in het zaaksysteem Decos Join en Suite4SociaalDomein.
Je nieuwe team
De teams Poort/Inkomen, Terugvordering & Verhaal en Uitkeringsadministratie is onderdeel van de afdeling Maatschappelijke Ontwikkeling en bestaat uit 20 personen. Binnen het team werken Poortmedewerkers, specialisten inkomen en Terugvordering & Verhaal en medewerkers uitkeringsadministratie en een administratief medewerker samen. We gaan op een open en informele manier met elkaar om. Naast hard werken, vinden we plezier in het werk belangrijk. En we staan echt voor elkaar klaar. Je voelt je meteen welkom, ga daar maar vanuit! Samen werken we voortdurend aan het verbeteren van ons werk.Ons aanbod
Wij bieden je betekenisvol werk waarin je veel vrijheid krijgt. Daarnaast krijg je bij ons volop mogelijkheden om jezelf inhoudelijk en persoonlijk te ontwikkelen. Je gaat aan de slag in een hecht team waar altijd een vakgenoot is met wie je kunt sparren. We hebben een buitengewoon goede cao.Je arbeidsvoorwaarden bestaan uit:
- je salaris bedraagt maximaal € 3.301 bruto per maand, bij een 36-urige werkweek (schaal 7).
- je krijgt een Individueel KeuzeBudget (IKB), van 17,05% van je bruto salaris. Met het IKB kun je een deel van de arbeidsvoorwaarden zelf samenstellen en maak je keuzes die bij jou passen. Denk hierbij aan de maandelijkse uitbetaling van je vakantiegeld, extra verlof kopen of je reiskosten met fiscaal voordeel uit laten betalen.
- je bouwt een goed pensioen op via het ABP.
Je profiel
Als gemeente gaan wij Samen voor Goud. Wij zoeken daarom een collega die vanuit de persoonlijke motivatie werkt om onze gemeente en ons team beter te maken. Samen met collega’s. Maar ook samen met inwoners en ondernemers. Voor deze functie vinden wij het belangrijk dat je de volgende kennis en ervaring meebrengt:Kennis en ervaring
- Je hebt een relevante MBO-opleiding.
- Je kunt werken met digitale systemen zoals Suite4SociaalDomein en Decos Join.
- Het werken met Outlook, Word en Excel is jou bekend.
- Je communiceert mondeling en schriftelijk in begrijpelijke taal. Vooral jouw schriftelijke taalvaardigheid is prima.
- Ook is het voor jou vanzelfsprekend om samen te werken met je collega’s.
- Je organiseert je werk goed en pakt de verschillende werkzaamheden die er liggen goed op.
- Je werkt gestructureerd en bent nauwkeurig, proactief en zelfstandig.
- Je bent je bewust van het feit dat je zorgvuldig en integer dient om te gaan met persoonsgegevens.
Competenties
Je bent flexibel, creatief en zorgvuldig. Je kunt zelfstandig werken in teamverband en kunt daarbij goed plannen en organiseren. Je bent kwaliteitsbewust en stressbestendig. Je kunt helder en doelgericht communiceren, zowel mondeling als schriftelijk.Herken jij jezelf niet in álle bovenstaande punten? Maar ben je wel ervaren en gedreven in dit vakgebied? Ook dan komen we graag met je in contact.
Over de gemeente Heerenveen
Werken bij de gemeente Heerenveen staat voor het werken in een organisatie met vele gezichten. Een plaats met stadse allure en een uitgestrekt buitengebied met levendige dorpen. In ons werk houden we de regie goed in handen en geven we veel ruimte voor eigen initiatieven. Heerenveen is ambitieus, creatief en volop in beweging. Werken bij de gemeente Heerenveen betekent dat je een bijdrage levert aan de Heerenveense samenleving en tegelijkertijd werkt aan je eigen ontwikkeling.Wij werken volgens de vier leidende principes:
- We richten ons op buiten;
- We zijn transparant en vragen feedback;
- We verdienen vertrouwen (investeren in relatie, controle op specifieke afspraken – hoog in vertrouwen, laag in tolerantie);
- We zorgen voor balans tussen wat moet en wat kan.
Informatie
Wil jij eerst meer weten over deze vacature? Over de inhoud van de functie bel je met Anita Boomstra, coördinator (0513) 617 596. Over de procedure bel je met Margriet de Jong, adviseur P&O (0513) 617 656.meer...
Meer vacatures van Heerenveen