Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Technisch Manager Wonen

mhwervingenselectie.nl - Amsterdam - 04-08-2022 Naar vacature  

Technisch Manager Wonen – Amsterdam (junior / medior)

in
Amsterdam, Noord-Holland, Nederland

Delen:

Vacature Details

Segment
Techniek
Dienstverband
40 uur
Kwalificatie
MBO of HBO werk- en denkniveau
Carrièreniveau
Junior / Medior
Ervaringsvereisten
1 tot 3 jaar
Salaris
n.t.b.

Vacature Omschrijving

Heb jij een technische of Vastgoed & Makelaardij opleiding en wil je aan de slag in het vastgoed in Amsterdam? Kom jij het team in de nieuwste vestiging van

in Amsterdam versterken? vb&t verwelkomt jou graag als (junior / medior) Technisch Manager:

Aanbod

vb&t biedt jou een veelzijdige functie met volop collegialiteit en altijd wat te doen! Daar hoort uiteraard een prima salaris bij, afgestemd op jouw profiel. Een lease auto mag natuurlijk niet ontbreken en ook de vakantiedagen zijn geregeld. vb&t biedt je de ruimte om jouw persoonlijke vaardigheden optimaal te benutten en uit te breiden middels de online trainingen van GoodHabitz.

De functie

vb&t beheert namens vastgoedbeleggers diverse woningportefeuilles in heel Nederland. Vanuit Amsterdam beheren zij een omvangrijke portefeuille met hun eigen Brabantse flair. In samenwerking met een Senior Technisch Manager ga jij aan de slag met het technisch beheer van de woningen en eventueel bijbehorende parkeergarages. Denk aan meerjaren onderhoud planningen, storingen en contractmanagement. Samen met de Accountmanager zorg je voor tevreden huurders en beleggers!

Jouw dagelijkse werk bestaat uit de volgende activiteiten:
  • Het regulier uitvoeren van onderhoudsinspectie van de wooncomplexen;
  • Het aansturen en coördineren van de uitvoering van onderhoudswerkzaamheden door aannemers en installateurs;
  • Het controleren, bijsturen en oplossen van correctief onderhoud in geval van problemen en calamiteiten;
  • Het opstellen van de (meerjaren) onderhoudsbegroting (MJOP);
  • Het initiëren, plannen en begeleiden van planmatig, service en schadeonderhoud;
  • Het aanvragen en beoordelen van offertes van externe uitvoerders;
  • Het controleren van facturen van uitgevoerde werkzaamheden;
  • Het bijwonen van voortgangsgesprekken (periodiek) met beleggers;
  • Het buiten kantooruren, in geval van nood/problemen, incidenteel beschikbaar zijn als achterwacht t.b.v. van de storingsdienst;
  • Het verzorgen en controleren van periodieke rapportages, zoals budgetbewaking, , cashflow, meerjarenplanningen en begrotingen;
  • Het ondersteunen bij het opstellen en het controleren van de afrekening servicekosten;
  • Verrichten van alle handelingen ten behoeve van het aangaan en beheer van service- en onderhoudscontracten.

Jouw profiel

Jij bent een ambitieuze vastgoedprofessional, in de dop óf al uit de dop, met een sterke wil om jezelf nog verder te ontwikkelen. Naast jouw sociale vaardigheden en hart voor de zaak, hopen we ook op de volgende kwaliteiten:

  • MBO/HBO werk- en denkniveau;
  • Kennis of affiniteit van bouwkunde, technische installaties;
  • Kennis of affiniteit van administratieve processen en systemen (bij voorkeur REMS);
  • Goede communicatieve vaardigheden;
  • Het vermogen om met verschillende partijen om te gaan;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • De vb&t basiswaarden: relatiegericht; betrouwbaar; specialistisch; samenwerken en ondernemend zijn voor jou vanzelfsprekende waarden in je werk.

De werkgever

vb&t Vastgoedmanagement is een toekomstgerichte en dynamische vastgoedmanagement-organisatie die namens haar opdrachtgevers zowel woningen, kantoren, winkels, bedrijfspanden als (semi)openbare gebouwen beheert. vb&t Vastgoedmanagement maakt onderdeel uit van de vb&t Groep. vb&t is een integrale dienstverlener die waarde toevoegt in iedere fase van de vastgoedcyclus; bij realisatie, transactie en exploitatie.

In de cultuur van vb&t zijn de Brabantse roots van het bedrijf duidelijk merkbaar. De organisatie is actief in heel Nederland en heeft recent de vestiging geopend in Amsterdam om verdere invulling te geven aan haar ambitie. Het is een platte en mensgerichte organisatie. Dat gecombineerd met een stevig trackrecord in de vastgoedbranche maakt dit een zeer interessante organisatie om voor te werken.

Vragen en solliciteren

De werving en selectie procedure voor deze functie wordt uitgevoerd door Marco Reijven MRICS MBA, partner bij MHWS. Hij is bereikbaar voor al jouw vragen en/of sollicitatie op 0615878460 of

meer...