Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Algemeen ondersteunend medewerker

Yale - Tiel - 24-09-2021 Naar vacature  

Doel van de functie

  • Functienaam: Algemeen ondersteunend medewerker
  • Werkzaam op afdeling: Werkplaats Tiel
  • Sluitingsdatum: 22 november 2021
  • Dienstverband: Fulltime (40 uur)
Het doel van de functie algemeen ondersteunend medewerker is gericht op het uitvoeren van een breed scala aan werkzaamheden.

Resultaatgebied

Het verlenen van (facilitaire en huishoudelijke) diensten ten behoeve van de gehele organisatie.

Functieprofiel


De functie algemeen ondersteunend medewerker bestaat uit ondersteunende werkzaamheden in de werkplaats, alsook in de gehele organisatie zoals:
  • Facilitaire werkzaamheden
  • Laden/lossen van intern transportmiddelen
  • Ondersteuning van de technische dienst
  • Kleine reparatiewerkzaamheden aan intern transportmiddelen
  • Bezorgen/ophalen van bestelde goederen
  • Scannen van documentatiemateriaal
  • Draagt tevens zorg voor een veilige en gezonde werkomgeving en is bereid om alle niet met naam genoemde werkzaamheden binnen de grenzen van redelijkheid en passend bij de functie binnen de onderneming uit te voeren.

Taken, bevoegdheden en verantwoordelijkheden

Zelfstandigheid

  • Krijgt informatie van de chef werkplaats
  • Voert de werkzaamheden geheel zelfstandig ter plekke uit
  • De problemen bij de reparaties zijn niveaugericht

Afbreukrisico

  • De werkzaamheden van een algemeen ondersteunend medewerker worden gecontroleerd door de chef werkplaats zodat de kans op schade en herstelkosten is terug te brengen.

Rapporteren

  • Rapporteert werkzaamheden en evt. onvolkomenheden aan de chef werkplaats.

Representatief

  • Draagt zelf zorg voor de uitgereikte bedrijfskleding en ziet er verzorgt uit.

Functie eisen & persoonskenmerken

  • LBO (automonteur) denkniveau, verworven door studie en/of werkervaring
  • Voldoende beheersing van Nederlandse taal in woord en geschrift • Hoge mate van zelfstandigheid
  • Klantvriendelijke benadering
  • Kan tactvol actie nemen
  • Kan goed omgaan met diversiteit aan mensen (collega’s/klanten/ leveranciers)
  • Kan goed luisteren
  • Heeft discipline in zijn/haar werk
  • Kan eigen werk goed organiseren

Competenties vanuit kernwaarden

  • Betrouwbaar: het nakomen van afspraken.
  • Gedreven: bereid zijn om een extra stap te zetten voor klanten.
  • Klantgericht: klanttevredenheid in de gaten houden.
  • Maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO): respect voor het milieu en de omgeving.
  • Respect/waardering: is beleefd, kan goed samenwerken, toont begrip en betrokkenheid.
  • Vakkundig: toont technisch inzicht, werkt snel en accuraat.

Competenties vanuit functie

  • Besluitvaardigheid: zorgvuldig maar vlot beslissingen nemen, ook wanneer belangrijke informatie ontbreekt of onvolledig is.
  • Betrokkenheid: zich verbonden tonen met de taak/order.
  • Discipline: houden aan afgesproken procedures, planningen en voorschriften.
  • Inzet: bereidheid om mee te denken en zich betrokken voelen, geen 8 tot 5 mentaliteit.
  • Organiseren eigen werkzaamheden: efficiënt omgaan met werktijd. Zorgen dat taken in de juiste volgorde en tijd plaats vinden.
  • Samenwerking en overleggen: overlegt met de leidinggevende, werkt nauw samen met collega’s, evt. anderen raadplegen en betrekken.
meer...



Meer vacatures van Yale