Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Financieel Administratief Medewerker

Boelens de Gruyter - 's-Hertogenbosch - 02-06-2023 Naar vacature  

Boelens de Gruyter is een landelijk opererende vastgoedontwikkeling-onderneming op het gebied van commercieel vastgoed en woningbouw. Wij werken aan de toekomst van steden door oude gebouwen nieuw leven in te blazen en kwaliteit toe te voegen aan de stad. Boelens de Gruyter is flexibel, transparant en nuchter in combinatie met relevante ervaring en kunde.

Building for humans – Bij ons draait het simpelweg om mensen. Mensen met ideeën, die durven te dromen en kansen zien. Mensen die bouwen, doorzetten en waarmaken wat we samen bedenken. Maar bovenal de mensen die in onze projecten wonen, werken en leven. Voor ons is het gebouw pas het begin en zit zijn waarde in zijn functie, wat erin en omheen gebeurt.

Het hoofdkantoor in Amsterdam Noord heeft spectaculair uitzicht op het IJ en kenmerkt zich door haar creatieve, energierijke en positieve sfeer. Daarnaast hebben we een kantoor in de binnenstad van ’s-Hertogenbosch.

Functieprofiel

De Financieel Administratief Medewerker is onder andere verantwoordelijk voor de verwerking van de financiële mutaties, waaronder het opstellen en verwerken van verkoopfacturen, het verwerken van inkoopfacturen, bankmutaties en het grootboek. Binnen de financiële afdeling ben je een belangrijke spil in de verschillende processen, waaronder het in- en verkoopproces, accounting en treasury. Kortom een veelomvattend takenpakket, waarin ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en initiatieven voor procesverbeteringen. Je werkt nauw samen met Manager Finance & Control en biedt ondersteuning bij de kwartaal- en jaarafsluitingen

Belangrijkste taken en verantwoordelijkheden:
  • Het zorgdragen voor een juiste, volledige en tijdige financiële administratie;
  • Opstellen en verwerken van verkoopfacturen;
  • Verantwoordelijk voor juiste verwerking en betaalbaar stellen van alle inkoopfacturen;
  • Verwerken van bankmutaties;
  • Debiteuren- en crediteurenbeheer;
  • Afletteren, opschonen en reconciliëren balans;
  • Beheer en aansluiting verzorgen van de verschillende R/C verhoudingen;
  • Verzorgen van de BTW en VPB aangiften;
  • Ondersteuning bij kwartaal- en jaarafsluitingen.

Kennis en vaardigheden

  • Cijfermatig en analytisch onderlegd;
  • Nauwkeurig en gestructureerd;
  • Daadkrachtige werkhouding, houdt overzicht en stelt prioriteiten;
  • Zelfstandig kunnen werken en onafhankelijk denken;
  • Een positieve, praktische instelling en geen 9 tot 5 mentaliteit;
  • Communicatief en sociaal vaardig;
  • Integer en kan omgaan met vertrouwelijke informatie.

Opleiding en werkervaring

  • Afgeronde relevante MBO-4 of HBO-opleiding of dit niveau middels werk- en denkniveau aantoonbaar bereikt;
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring bij voorkeur in een vastgoed-gerelateerde omgeving;
  • Actuele kennis van de algemene boekhoudkundige richtlijnen;
  • Goede kennis van Excel en ervaring met MS-Dynamics is een pre.

Wij bieden

  • Een uitdagende fulltime baan (min. 32 uur) binnen een gezonde onderneming met een professioneel team van gedreven mensen
  • Een prettige, informele en collegiale werkomgeving waarbinnen veel ruimte is voor initiatieven en ideeën;
  • Een marktconform salaris en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.
meer...



Meer vacatures van Boelens de Gruyter