Inloggen - Registreer  

Servicedesk medewerker

Ribw-nijmegenrivierenland - 22-03-2024 Naar vacature  

Bij de RIBW doen we samen wat écht nodig is. We zijn er voor onze cliënten: mensen met een ernstige psychische kwetsbaarheid. Met onze herstelondersteunende begeleiding helpen we hen structuur te vinden, weer in zichzelf te geloven, zo zelfstandig mogelijk te leven en weer mee te doen in de samenleving.

En dat begint met de eerste stap

Jouw team

Stap bij ons in klein team met enthousiaste collega's die veel waarde hecht aan betrouwbaarheid, werkplezier en aandacht voor elkaar. We zijn divers qua ervaring, achtergrond en persoonlijkheid, waardoor we elkaar aanvullen en blijven leren van elkaar. Zo maken we gebruik van ieders eigen talenten en we vinden het belangrijk dat we op elkaar kunnen bouwen. We kunnen relativeren en houden van een geintje. Met een open blik en open hart proberen wij altijd te zien wat er wél kan. We doen het samen.

Wie ben jij?

Als servicedesk medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor meldingen van collega’s op het gebied van HR, financiën, huisvesting, ICT en Zorg. Je ontvangt en registreert de (digitale) meldingen, beheert deze en handelt deze af, of weet wanneer de backoffice in te zetten.

Jij verzorgt de totale regie op het meldingsproces van melding tot afronding en verzorgt de terugkoppeling naar de aanvrager. Je bent ook verantwoordelijk voor het dagelijks uitvoeren van de administratieve- en operationele werkzaamheden (uitgifte devices, sleutels e.d.) van de Servicedesk.

Wat heb je nodig?

  • Kennis op MBO 4/HBO op gebied van administratie is vereist.
  • Je hebt ervaring met geautomatiseerde administratiesystemen als Topdesk en Office applicaties.
  • Je hebt affiniteit met ICT en brede interesse in integrale vragen op gebied van Huisvesting, HR, facilitaire zaken, financiën en Zorg.
  • Je hebt van nature een proactieve, servicegerichte en flexibele instelling. Je kunt snel schakelen tussen de diversiteit aan vragen.
  • Je bent beschikbaar op maandag, woensdag en donderdag van 08.30 uur tot 17.00 uur en hebt enige flexibiliteit daarin.
  • Een Verklaring Omtrent Gedrag.

Wat kun je bij ons verwachten?

Kort gezegd: wij bieden jou de ruimte en de mogelijkheid om te doen waar je goed in bent én je daarin te ontwikkelen.
  • Je werkt in een klein, zelforganiserend team. Daarbinnen kun je het werk, samen met collega’s, grotendeels naar eigen inzicht organiseren.
  • Ook investeren we graag in jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling. Je krijgt veel ruimte voor deskundigheidsbevordering en intervisie, goede studiefaciliteiten, zoals een individueel scholingsbudget en toegang tot onze online leeromgeving.
  • Geniet van de voordelen van op je (elektrische) fiets naar het werk gaan, blijf in vorm door te sporten, en profiteer van de moderne technologie met de nieuwste laptop of mobiel. Wij bieden je hierin diverse fiscale voordelen.
  • Je goed voelen in je werk vinden wij ook belangrijk. Daarom vergoeden we een cursus Mindfulness en drie keer per jaar een stoelmassage.
  • We bieden je een jaarcontract, met uitzicht op een vast dienstverband (bij goed functioneren & gelijkblijvende bedrijfsomstandigheden).
  • Deze functie is ingeschaald in FWG schaal 40 (min. €2.595,- en max. €3.541,- bij een fulltime dienstverband). Onze arbeidsvoorwaarden zijn volgens de CAO-GGZ.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Ribw-nijmegenrivierenland
Meer Servicedesk medewerker vacatures