Inloggen - Registreer  

Fp Customer Service Specialist Silesia

Ceresrecruitment - Almere - 29-04-2024 Naar vacature  

Ben jij klaar voor een uitdagende en dynamische rol waarin jouw passie voor smaak en klantgerichtheid samenkomen? Als jij gedijt in een omgeving waarin excellente service centraal staat en je zeer gestructureerd kunt werken, dan is deze vacature jouw kans om een onontbeerlijke schakel te worden in een gemotiveerd team. Ontdek snel wat dit voor jou kan betekenen! Silesia Customer Service Specialist Silesia is een middelgrote speler in de smaakindustrie en staat bekend bij haar klanten om haar snelheid, betrouwbaarheid en flexibiliteit. Silesia is een Duits familiebedrijf met ongeveer 1.500 medewerkers wereldwijd, waarvan 8 medewerkers in Almere werken. Ze staan voor uitstekende productkwaliteit en richten zich volledig op de voedings- en drankenindustrie. Silesia biedt, door effectieve en nauwe samenwerking met haar klanten, op maat gemaakte oplossingen. Het uitgebreide servicepakket bestaat uit het ondersteunen van een concept tot aan het uiteindelijke product. Samen met de accountmanagers is de Customer Service Specialist verantwoordelijk voor het directe productie, kwaliteit en regelgeving. Je bent samen met jouw collega's verantwoordelijk om het serviceniveau naar een hoger plan te tillen en dit te handhaven. Silesia streeft een solide en betrouwbare klantrelatie na.

Silesia breidt haar Benelux-team in Almere uit met een Customer Service Specialist.
Functie Jij bent de olie in de machine die het customer serviceniveau naar een hoger plan til t
�x Je coördineert het hele orderproces van A tot Z om de leveringen aan klanten te garanderen: van het versturen van samples, het opmaken van offertes, het afstemmen met productie, de controle van prijzen en verpakkingen, verstrekken van juiste documentatie/certificaten tot organisatie van transporten.

�x Je fungeert als cruciale schakel tussen klanten, productie en logistiek, waarbij je informatie accuraat verwerkt in SAP en zorgt dat alle aspecten van het orderverwerkingsproces soepel verlopen.

�x je verantwoordelijk om de beste service te bieden aan klanten. Dit houdt in dat je actief luistert naar de wens van de klant, productvragen kunt beantwoorden, kwaliteit en regelgeving gerelateerde informatie verstrekt en relaties onderhoudt.

�x Je lost effectief klantproblemen op en biedt passende oplossingen aan. �x Je verzamelt feedback van klanten en gebruikt deze informatie om de klantenservice en

werkprocessen te verbeteren.
�x Je rapporteert aan de Team Lead Sales Support.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Ceresrecruitment