Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Projectsecretaris Duurzaamheid
Krimpen aan den IJssel
Interim/ ZZP
Vacature details
Solliciteren
Functieomschrijving
Per z.s.m., 32-36 uur per week en voor 3 maanden met mogelijkheid tot verlengingOpdracht
Voor de gemeente Krimpen aan den IJssel zijn wij op zoek naar een Projectsecretaris Duurzaamheid, die ondersteuning biedt bij bijeenkomsten en projecten, en het afhandelen van subsidies rondom duurzaamheid.De gemeente
Krimpen aan den IJssel is een ondernemende gemeente die graag vooruit denkt en doet. Met zo'n 180 medewerkers zorgen we voor een gemeente waar het fijn wonen, werken en leven is. Onze organisatie is continu in beweging. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd. De organisatie is verdeeld in 25 thuisteams die gevormd zijn rondom inhoudelijke thema’s. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd.De afdeling
Je komt te werken binnen het team Duurzaam Wonen en Werken. Dit team bestaat uit 74 professionals op het gebied van economie, duurzaamheid, wonen en verkeer & vervoer. In jouw opdracht heb je vooral te maken met de collega’s die betrokken zijn bij duurzaamheid. Met interesse in duurzaamheid heb jij dan ook een streepje voor. Binnen onze beleidsterreinen zijn we verantwoordelijk voor het opstellen van beleid. Soms combineren we dat direct met de uitvoering ervan. De cultuur is informeel, we zijn een zelfsturend team. We hebben impact door te doen wat nodig is en we bieden maatwerkoplossingen.Wat ga je doen?
We zoeken jou om ons tijdelijk de ondersteunen bij het afhandelen van subsidies rondom duurzaamheid. Daarnaast ondersteun je en bereid je bijeenkomsten en/of projecten voor van je collega’s van team Duurzaam Wonen en Werken, zoals een buurtactie Duurzaamheid of een warmtesafari. Je schrijft (mee aan) startdocumenten van projecten en bestuursvoorstellen en verzorgt de afhandeling van besluiten. Je bent verantwoordelijk voor de verslaglegging van overleggen, het plannen en borgen van afspraken en het controleren van de voortgang rondom deze overleggen en afspraken.Wat bieden wij?
- Veel dynamiek en complexe stedelijke opgaven.
- Een aantrekkelijk salaris (afhankelijk van je ervaring) conform de Cao Gemeenten en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
- Ontwikkeling, persoonlijke begeleiding en opdrachtmanagement.
- Reiskostenvergoeding van €0,19 per kilometer.
- Een netwerk van enthousiaste professionals binnen het fysieke domein en overlappende passie binnen het werkveld.
- Deze opdracht is ook op ZZP basis in te vullen.
Vereisten
Wat breng je mee?
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als Project binnen een overheidsinstelling.
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring bij een overheidsorganisatie.
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar op binnen het duurzaamheidsdomein.
- Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau op het gebied van Duurzaamheid en/of aantoonbare werkervaring bij een gemeente, met subsidies en vraagstukken die het onderwerp duurzaam raken.
Competenties
- Je staat stevig in je schoenen, bent enthousiast en dienstverlenend.
- Je hebt ervaring met de procedures rondom subsidies.
- Je hebt goede organisatievaardigheden en beweegt je gemakkelijk op alle niveaus, met oog voor politieke en bestuurlijke gevoeligheden.
- Je anticipeert op wat er gebeurt, bent proactief en je hebt altijd alles op orde.
- Je bent integer en nauwkeurig.
- Je bent representatief en flexibel.
Solliciteren
Wil je meer weten over deze vacature? Bel dan snel met Frank Boland via 0634492780 of stuur een mail naar frank@tripledetachering.nlmeer...
Meer vacatures van Tripledetachering