Inloggen - Registreer  

Coördinator ICT Support

Iton Als - Delft - 28-02-2024 Naar vacature  

Functie omschrijving Coördinator ICT Support

Ben jij een teamleider servicedesk of een onsite support medewerker die na een jaar of 5 de volgende stap wil maken naar coördinator ? wil jij naast het oplossen van ICT Issues ook graag in projecten werken, en zie jij mogelijkheden om nog klantgerichter te werken? Dan zoeken wij jou!

Voor een eindklant in de regio Delft zijn we op zoek naar een coördinator ICT support. Bij dit bedrijf werken ongeveer 800 medewerkers voornamelijk WO geschoold. In deze opdracht ga je met je team van 6 medewerkers tickets afhandelen, onsite support, werkplek beheer en meewerken in projecten.

Daarnaast heb jij als coördinator een duidelijke visie over hoe wij het beste onze gebruikers kunnen ondersteunen en vind je het leuk om hier een eigen programma voor uit te werken. Denk hierbij niet alleen aan ondersteuning via de ServiceDesk, maar ook aan het organiseren van trainingen en voorlichtingen.

Kortom een gave dynamische functie!

Wat ga je doen:
De
kennis database up-to-date houden
Serviceprocessen verbeteren.
Inrichten, sturen en rapporteren op KPI’s voor de servicedesk (denk aan oplos- & reactietijden, SLA’s en klanttevredenheid)
In deze rol ben je verantwoordelijk voor het plannen van de werkzaamheden van de collega’s, het registreren van de uren, faciliteren van opleidingen en het begeleiden van de mensen

Je voert je taken zelfstandig uit en gedijt in een teamomgeving. Zowel individuele verantwoordelijkheid als effectieve samenwerking zijn sleutelfactoren in jouw werkbenadering.

Wat is je achtergrond:
Minimaal MBO4 werk- en denkniveau.
Ruime ervaring in ICT Servicedesk (minimaal 5 jaar )
Klant- en servicegerichte instelling
Je hebt een proactieve en oplossingsgerichte houding, waarmee je op een vooruitstrevende manier problemen aanpakt en oplost;
Je bent een uitblinker in communicatie en beschikt over effectieve adviesvaardigheden
Je hebt het vermogen om technische concepten helder en begrijpelijk uit te leggen aan diverse doelgroepen;
Hebt een goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal;
Hebt passie voor ICT
Ervaring met TOPdesk als ITSM (service management tool) is een pré;

Voorwaarden:
Start: zsm
Duur: 3 maanden met optie op verlenging. Hierbij is ook een vast dienstverband bespreekbaar
Locatie: Omgeving Delft. Hybride werken mogelijk
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Iton Als