Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Administratief medewerker Instroom & Bemiddeling

Partnersvoorjeugd - Amsterdam - 05-04-2024 Naar vacature  

Vanwege groei zijn we op zoek naar een administratief medewerker om ons team te versterken!

Sluitingsdatum:
woensdag 24 april 2024

Aantal uur:
20 uur per week (dit kan je verdelen over 4 á 5 dagen)

Wat ga je doen?

Je gaat administratieve taken oppakken binnen het team Instroom & Bemiddeling (I&B) van William Schrikker Gezinsvormen (WSGV). De afdeling I&B is verantwoordelijk voor de aanmeldingen van kinderen in bestands gezinnen, netwerkgezinnen of gezinshuizen, de aanmelding van mensen geïnteresseerd in het pleegouderschap en aanmeldingen ambulante diensten. Naast de aanmeldingen is het team dagelijks te bereiken voor crisisaanmeldingen en algemene vragen gericht op de aanmeldingen, bemiddelingen en procedures of informatie verstrekken over het pleegouderschap.

Je zal het team administratief ondersteunen hierbij, jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:
  • Het verwerken, controleren (inhoudelijk en op volledigheid) en interne informeren van kind aanmeldingen;
  • Het verwerken, controleren (inhoudelijk en op volledigheid) en interne informeren over aspirant pleegouders aanmeldingen;
  • Het afsluiten van cliënt- en pleegouder dossiers;
  • Het uitvoeren van ad hoc administratieve taken (waaronder het opschonen van de AVG gegevens) ten behoeve van het team.

Jij en jouw team

Als administratief medewerker maak je deel uit van een betrokken, open en begaand team, bestaande uit 10 collega’s. Waaronder nog een administratief medewerker, een senior administratief medewerker, medewerkers I&B en een coördinator. Dit enthousiast en gedreven team heeft een gevarieerde samenstelling van opleidingsachtergrond, kennis, ervaring, leeftijden en interesse.

Wie zijn wij?

(onderdeel van
) is een landelijke organisatie die regionaal werkt. Onze organisatie biedt pleegzorg, gezinshuiszorg en ambulante hulp aan kinderen met een (licht) verstandelijke en/of lichamelijke beperking of een ernstige chronische ziekte, soms is er sprake van een beperking bij de ouders. Deze kinderen hebben recht om veilig op te groeien. Als het kan thuis, met ondersteuning. Of in een pleeggezin of gezinshuis als ze om wat voor reden dan ook niet meer thuis kunnen wonen.

Dit ben jij

  • Je hebt een afgeronde MBO opleiding;
  • Je hebt bij voorkeur administratieve ervaring en het werken met geautomatiseerde systemen (w.o. Microsoft programma’s) is voor jou bekend;
  • Je bent stressbestendig en accuraat;
  • Je kunt prioriteiten stellen, overzicht bewaren en bent bovendien oplossingsgericht;
  • Je hebt een klantgerichte en dienstverlenende instelling;
  • Je hebt goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden;
  • Je bent proactief, signalerend en daarnaast kan je zelfstandig als in teamverband werken;
  • Enige ervaring met Care4 (Classic) is een pré maar geen must.
In deze rol is het belangrijk dat je bereid bent en het vermogen hebt om veel details te leren over het aanmeld- en administratieve proces. Daarnaast zelfstandig instructies leest en deze ook opvolgt, het is een pré als je (nieuwe) dingen gemakkelijk eigen kan maken.

Dit kan je van ons verwachten

Zoals jij voor de jeugd zorgt, willen wij ook voor jou zorgen. Daarom krijg je:
  • Een salaris van €2.686,- tot €3.839,- o.b.v. 36 uur (conform CAO Jeugdzorg schaal 7);
  • Een thuiswerkvergoeding van €3,- per dag;
  • Een contract voor de duur van een jaar (met uitzicht op verlenging);
  • Nog veel meer: Klik
voor de andere arbeidsvoorwaarden.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Partnersvoorjeugd