Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Administratief medewerker HR
- Reference code: 80030
- Zwaagdijk-oost, Perenmarkt 15
Administratief medewerker HR
Afstandcalculator
Sluit
Afstand calculator
Deze locatie is ongeveer
(hemelsbreed) bij jou vandaan.Sluit
Administratief medewerker HR
Uren: flexibel!Action, je kent ons vast wel. Die fijne winkel waar je de knutselspullen voor de kinderen voordelig koopt, je mandje vol kan laden zo vlak voor het nieuwe schooljaar start, of nog even het juiste gereedschap scoort voor dat te lang uitgestelde klusje in huis. Wist je ook dat we een grote HR-afdeling hebben en dat er meer dan 50.000 medewerkers voor ons werken waarvoor een hoop administratief geregeld wordt? Benieuwd naar de administratieve werkzaamheden van onze afdeling HR? Leuk, wij zijn benieuwd naar jou!
Dit zijn jouw dagelijkse actions
Voor ons internationaal hoofdkantoor zijn we opzoek naar collega’s die de personeelsadministratie helpen verzorgen van de landen waar we inmiddels actief zijn, namelijk: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Oostenrijk, Polen, Tsjechië en Italië. Binnen onze personeelsadministratie werken we met drie teams, die elk een onderdeel van de administratie voor hun rekening nemen.Hiring team:
Alle nieuwe collega’s worden via het hiring team aangenomen. En dat doen we veel en vaak, zo nemen we wekelijks honderden nieuwe medewerkers aan en keuren we honderden vacatures goed voor alle winkels binnen Europa. Je gaat aan de slag met het opstellen van contracten, het doen van checks op aangeleverde informatie en het zorgen voor een goede start. Je snapt, als nieuwe medewerker is die eerste kennismaking met Action heel belangrijk. Hoe mooi is het als jij daar een rol in kan spelen!Time team:
Als je als collega aan het werk bent bij Action, dan is het belangrijk dat jouw gewerkte uren correct in het systeem staan en dat iedereen het juiste salaris krijgt. Het team Time zorgt hiervoor en pakt ook onderwerpen zoals verlof- en vakantiedagen op. Een secuur klusje waar je veel mensen blij mee maakt!Mutation team:
Tijdens een dienstverband kunnen er allerlei wijzigingen plaatsvinden, variërend van het doorgroeien naar een nieuwe functie tot een adreswijziging. Al deze wijzigingen worden door ons verwerkt en bevestigd. Daarnaast behandelen wij allerhande verzoeken en documenten zoals werkgeversverklaringen, werkvergunningen en declaraties. Kom jij ons helpen dit achter de schermen in goede banen te leiden?Binnen de diverse teams hebben we plek, dus we zijn vooral benieuwd naar waar jouw interesse ligt en hoe we deze kunnen matchen op onze uitdagingen.
Onze werkzaamheden zijn goed te combineren met bijvoorbeeld schooltijden of sportclubjes en we overleggen dagelijks met elkaar. Remote werken behoort tot de opties, maar we vinden het ook van belang dat je je onderdeel voelt van ons team en van Action. Hoe we dat doen? Daar vertellen we je graag persoonlijk meer over!
Dit wordt jouw team
HR Services binnen Action is een grote internationale afdeling waar we werkzaamheden verrichten voor alle landen waar Action winkels heeft. In HR Administration zijn Hiring, Mutations en Time verantwoordelijk voor een correcte HR Administratie. Het Payroll team zorgt ervoor dat elke Action medewerker het juiste salaris krijgt. In het Development team werken we aan de ontwikkeling van HR systemen en processen. Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging?Covid-19
Onze belangrijkste prioriteit is de gezondheid en veiligheid van onze medewerkers en klanten. Daarom vragen we je vanwege de Covid-19-pandemie, om op dit moment vanuit huis te werken. Waar mogelijk keert de locatie van deze functie terug naar ons internationale hoofdkantoor in Zwaagdijk, waar je de kans krijgt om face-to-face samen te werken met je collega's. Dit betekent ook dat alle sollicitatiegesprekken voor deze vacature digitaal verlopen via videogesprekken.Dit ben jij
Het helpen van jouw collega's geeft jou energie en het nauwkeurig uitvoeren van de HR-administratie is een uitdaging die jou aanspreekt. Action heeft een internationaal karakter, dat betekent dat je met je collega’s een internationaal team vormt. Het helpt dus als je beheersing van de Engelse taal voldoende is. Zo kun je goed met je collega’s de uitdagingen van de dag bespreken, of ze maandelijks onder de tafel vegen met de internationale online pubquiz. Voor een verdere match met ons team, geloven wij dat onderstaande zaken je helpen:- Afgeronde mbo- of hbo-opleiding in de richting van HR of administratie
- 0-3 jaar administratieve ervaring
- Goede beheersing van Excel, bijvoorbeeld het kunnen maken van draaitabellen
- Beheers je daarnaast de taal van een van de andere landen waar we actief zijn? Dan is dat een grote pré!
Wat wij bieden
- Flexibele werkuren; bepaal zelf welke werktijden het beste bij jou passen
- De mogelijkheid om vanuit huis of op kantoor te werken
- Een contract van 7 maanden met uitzicht op verlenging naar vast
- 24 betaalde vakantiedagen (op basis van 38 uur)
- Een reiskostenvergoeding
- Een bedrijfslaptop
- Uitgebreide opleiding en training op onze eigen Action Academy
- Werken bij een dynamische, internationale organisatie met veel doorgroeimogelijkheden
Hoe we bijdragen aan de samenleving
Als retailer die miljoenen klanten van dienst is in meer dan 1.800 winkels in 9 landen, zijn we ons terdege bewust van onze impact op de samenleving en het milieu. Daarom investeren we in oplossingen om de impact op het milieu te verminderen, duurzame productieomstandigheden te garanderen en manieren om mensen te ondersteunen in de landen waar we winkels hebben en producten produceren. Klikmeer...
Meer vacatures van Action