Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Administratief Medewerker

Aub Administraties - Hillegom - 13-11-2022 Naar vacature  

Ben je toe aan een nieuwe uitdaging en wil je graag werken in een stimulerende omgeving waar de lijntjes kort zijn en de betrokkenheid groot, dan ben jij onze nieuwe collega! Als administratief medewerker neem je zelfstandig en in teamverband allerlei administratieve werkzaamheden voor je rekening.

Je klantenportefeuille zal bestaan uit MKB-ondernemingen uit diverse branches. Wil je meer verantwoordelijkheid, zelfstandigheid en vrijheid om jezelf te ontwikkelen dan faciliteren wij dat graag!

Functie omschrijving

Vind jij het leuk om met de administraties van diverse MKB ondernemers bezig te zijn? Houd jij van een afwisselende baan met redelijk veel zelfstandigheid?

  • Je verwerkt en controleert administraties van MKB ondernemers;
  • Je verzorgt de aangiften omzetbelasting;
  • Je bereidt zover als mogelijk het balansdossier voor;
  • Je bent het aanspreekpunt voor je klanten.

De functie eisen:

  • Minimaal 1-2 jaar ervaring in een administratieve functie;
  • Je bent minimaal 24 uur per week inzetbaar.

Arbeidsvoorwaarden:

  • Salaris: € 2.300 – € 3.000 bruto per maand (op basis van een 40-urige werkweek).
  • 25 vakantiedagen
  • 8% vakantietoeslag
  • Premievrij pensioen
  • Reiskostenvergoeding

Wij bieden:

  • Een afwisselende en uitdagende functie met ruimte voor ontwikkeling.
  • Verantwoordelijk werk binnen een professionele organisatie waar opleiding en coaching vanzelfsprekend zijn.
  • Een goede work-life balance en collegialiteit staan bij ons voorop.
  • Korte lijnen die een optimale dienstverlening ten goede komen.
  • Enthousiast en zeer gedreven team.
  • Onze primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden zijn uitstekend.
meer...



Meer vacatures van Aub Administraties